kapitola 21.

9 2 0
                                    

                    Cítím se jako mrtvý

Zase podělaný ráno. Nechtělo se mi vstávat do toho stejného. Zase jen terapie, litování se, pláč, výčitky a možná pokus o sebevraždu. Cítím se jako mrtvý. Oddal jsem celý svůj život smrti. Je to tak strašně divný pocit ale miluji ho. Miluji ten pocit kdy ležím, koukám do stropu a cítím se jako mrtvý. Nejčastěji to mívám ráno. Nevím proč. Přemýšlel jsem nad jednou věcí. Chtěl jsem podpálit kostel. Protože nenávidím křesťany. Vymyli celýmu obyvatelstvu Země mozek z hlavy. Tou falešnou empatií a solidaritou. Chci to udělat a já to kurva udělám. Doufám že mě v tom Erik podpoří. Zajímalo by mě co mi na to řekne psychiatr až mu to řeknu.

"Dobré ráno Jimmy" pozdravil ho psychiatr
"Dobré rána neexistují"
"Jak se máš?"
"Ani nevím. Teď přemýšlím"
"A nad čím?"
"Mám v plánu zapálit kostel"
"Proč? Kvůli čemu?"
"Nenávidím křesťany. Vymyli celýmu obyvatelstvu Země mozek z hlavy. Tou jejich falešnou empatií a solidaritou. Chci to udělat a já to prostě udělám"
"Jen kvůli tomu že nepodporuješ křesťanství a nemáš rád křesťani, nemusíš přeci podpálit kostel"
"Já spálím všechny kostely v Česku a vyhodím do vzduchu tu největší katedrálu"
"Jimmy to si jen myslíš"
"Já to myslím sakra vážně"
"Ne nemyslíš"
"Máte něco proti satanismu?"
"Ne to nemám, proč bych proti němu měl něco mít?"
"To nevím"
"A co máš proti křesťanství Jimmy?"
"Je to zlo. Křesťani přišli a znásilnili tuhle zemi. Přesně tam kde leží kostely, byl obětní oltář Oddynovy. Křesťani postavili ty svoje odporný kostely na nejsvětějších místech našich předků. To nemají ani špetku respektu? Proto chci zapálit všechny kostely"
"Aha. Já nevím co na to říct"
"Nic říkat nemusíte. Jen mě prosím respektujte"
"Nevím jestli jde tohle respektovat"
"Jistě že jde"
"Fajn, mysli si co chceš"

Myslel jsem to fakt kurva vážně. Chci to udělat a okamžitě jak se dostanu z léčebny, udělám to.

Bojím se jestli něco není s Erikem. Nepřišel a na zprávy neodpovídá. Zkoušel jsem mu i volat ale nezvedá to. Co když se mu něco stalo? není třeba mrtvý? Nechtěl jsem myslet na smrt ale nešlo to, jelikož se cítím jako mrtvý.
            

Saint Jimmy Kde žijí příběhy. Začni objevovat