Kresby
Další kapitola mýho příběhu se jmenuje kresby. Hned vysvětlím. Jmenuje se tak proto, že tu budu mluvit o svých zkreslených představách, ale taky tu budu mluvit mých kresbách a proč vlastně kreslím mrtvý a nebo nahý těla. Mám i kresbu hořícího kostela. Nejpovedenější kresba co jsem kdy udělal. Občas kreslím i moje sny. Takže já jsem na většině těch kresbách mrtvej. Abych se k tomu vysvětlení dostal. Mrtví těla kreslím proto, že se mi to líbí a uspokojuje mě to. Kreslím je proto, že jsem vždycky v úplně jiným světě. A líbí se mi to. Nahý těla kreslím pro ten stejnej důvod. Občas mám chuť najít nějaký mrtvý tělo, vzít si ho domů nebo do lesa, do lesa spíš a vyřezávat do něj a jeho krev si dát do sklenic a vystavit si to v pokoji jako dekoraci. Občas nakreslím krajinu, kde jsou okolo, samý mrtvý těla. Jste pozéři, pokud si myslíte, že to co dělám, je kurva divný. Není to divný. Divný je zapadat do zkurvený společnosti.
"Jimmy, prohlížel jsem si tvoje kresby" Řekl mi psychiatr.
"Hm, co na ně říkáte?"
"Já nevím co na ně mám říct. Kde tu kreativitu bereš Jimmy?"
"Prostě, nakreslím to co mě zrovna napadne"
"A jak to, že tě vždycky napadne zrovna tohle?"
"Nevím, prostě to ve mně je"
"Je to velmi kreativní a originální. Ještě nikdy jsem to před tím neviděl. Tak jo Jimmy, zeptám se tě. Jak se teď cítíš a nad čím přemýšlíš?"
"Cítím se divně a přemýšlím nad tím jak spaluju kostel"
"Jak divně?"
"To nevím, je to nepopsatelný pocit"
"Dobře. Jimmy co by tě udělalo šťastným?"
"To je snad jasný ne? Až uvidím hořet kostel, budu fakt šťastnej"
"A existuje ještě jiná věc která by tě udělala šťastným?"
"Hudba"
"To je dobrá věc. Chceš třeba založit kapelu?"
"Jo, chci být basák"
"A máš doma kytaru?"
"Jo mám"
"A jak dlouho jsi denně trénoval, dokud jsi se nedostal sem?"
"Denně jsem netrénoval. Trénoval jsem 3 krát týdně asi 5 nebo 6 hodin"
"A dělá tě to nějakým způsobem šťastným?"
"Nějakým způsobem ano. Třeba na pár hodin"
"A jakej styl hudby tě zaujal?"
"Blackmetal. Ta hudba je tak nádherná a když ho poslouchám jsem v úplně jiným světě. Sice poslouchám jen jednu blackmetalovou kapelu, ale i tak to miluji"
"A smím vědět jak se jmenuje?"
"Mayhem. První blackmetalová kapela na světě. Kytarista Øysten Aarseth ho vymyslel"
"Jako blackmetal?"
"Ano. Ale zemřel i společně se zpěvákem Deadem"
"Jak zemřeli?"
"Dead si ustřelil hlavu, protože měl deprese a Øysten byl zavražděn. Basákem Vargem Vikernesem. Varg byl druhej basák Mayhemu, on právě i zapaloval kostely a to je jediná věc kterou mám na něm rád. Ale zaujalo mě na něm to že právě spaloval kostely. Tak jsem se inspiroval"
"Aha. Dobře, hele už půjdu tak se zatím měj"
"Nashle"
"Ahoj Jimmy"
Zajímalo mě jakou sračku mi zase diagnostikuje. Věděl jsem že to nebude nic dobrýho.
ČTEŠ
Saint Jimmy
RandomPříběh je smyšlený. Pokud posloucháte kapelu Green Day nejspíš víte kdo St. Jimmy je❤️ Příběh je o klukovi jménem Saint Jimmy. Trpí depresemi a sklony k sebevraždě a sebepoškozování. Bude i několikrát hospitalizován kvůli tomu, že začne trpět schizo...