kapitola 37.

4 1 0
                                    

          Jsem blázen a bláznem zůstanu nadosmrti

"Ahoj Jimmy" pozdravil mě psychiatr.
"Dobrý den"
"Co to děláš"
"Kreslím"
"A co, jestli se můžu zeptat?"
"Kreslím hořící kostel a pak budu kreslit mrtvý těla. Chci založit kapelu, chci to mít aspoň na jednom albu. Myslím to s tou kapelou sakra vážně. Jestli se chcete zeptat na co právě myslím, což je jasný, že se mě na to chcete zeptat, tak myslím na to jak hoří kostel. Abych to pak mohl nakreslit"
"Aha. To je..."
"Kreativní?" přerušil jsem ho.
"Ano"
"Jestli se chcete na předešlé výkresy podívat, klidně se podívejte. Jsou v šuplíku"
"Dobře"
"Jen se možná trochu nezalekněte. Některé výkresy jsou docela divné"
"Jimmy máš fakt talent na kreslení"
"Děkuju. Některé moje kresby jsou inspirovány Kurtem Cobainem. Je to můj velkej idol. Chtěl bych být jako on. Akorát on trpěl bipolární poruchou, já trpím schizofrenií"
"A jaké to jsou například?"
"Ty mrtvý těla. A ty hořící kostely jsou inspirované kapelou Mayhem. Ale to už jsem myslím říkal"
"Jo to už jsi mi říkal"
"Když kreslím, vždycky se trochu odreaguju. Jak se říká, kdo myslí na úspěch, má úspěšné vědomí a podvědomí o tom. Myslíte že existuje něco, co by mě mohlo vyléčit? Jako trvale vyléčit"
"To zatím nevím Jimmy ale myslím si, že když budeš myslet na budoucnost a budeš myslet na budoucí úspěch, pomůže ti to"
"Tak to je super. Jen se bojím že budu úplně bez pocitů"
"Jak to?"
"Podívejte se na mě. Když zrovna nebrečím, jsem úplně bez pocitů. Vypadám jako bezcitná svině"
"Jimmy to se změní. Když najdeš něco co tě bude bavit a naplňovat v životě, přijde to samo. Pocity máme všichni Jimmy. I člověk co necítí nic, má pocity... Fajn Jimmy, tak se zatím měj. Terapie skončila"
"Tak nashle"
"Ahoj Jimmy"

Občas si přijdu jako Kurt Cobain. Občas si přijdu jako Pelle Ohlin.
Občas si přijdu jako Varg Vikernes.
Občas si přijdu jako nikdo.
Já nejspíš nikdo jsem.
Nebo jsem blázen.
Nevím kdo jsem.
Jsem syn vzteku a lásky, to nejspíš jsem. No ještě o tom budu přemýšlet.

Tohle jsou moje myšlenky a pocity teď. Nenormální člověk nemůže přemýšlet jako normální. Já ani normální být nechci. Jen nechci mít deprese a schizofrenii. Ale chci mít zkurvenou mysl. Tak zkurvenou až to nebude normální.

Saint Jimmy Kde žijí příběhy. Začni objevovat