kapitola 52.

7 1 0
                                    

         Tohle je konec, překrásný příteli

Konec. Je to něco neuvěřitelného, nádherného a smutného dohromady. Všichni se dočkáme konce. A je jedno jak. Každej umřeme a všechno má konec. Je jedno jestli šťastný nebo smutný, ale prostě konec je konec. Nikdy jsem v pohodě nebyl, i když jsem třeba zrovna vypadal tak, že v pohodě jsem. Ve skutečnosti tomu tak nebylo a za to se fakt omlouvám. Byl jsem cvok, tak je jasný že jsem občas lhal a líbilo se mi to. Smích mě psychicky ničil. Nutili jste mě abych se usmíval nebo smál. Jasně mám chvilky kdy se směju a jsem "šťastný" ale ve skutečnosti to bylo úplně jinak.
Všichni umřeme. Překvapení! To je teda překvapení že?
Jsem ale na sebe hrdý. Díky tomu že se mi povedlo založit kapelu a podpálit ten zasranej kostel, bez toho aniž by mě zavřeli do pasťáku. Tati měl by jsi být na svýho syna pyšný, konečně něco dokázal. Chápu že ti nebude příjemný, číst dopis na rozloučenou, promiň ale já fakt musel. Už jsem to prostě nedával a bylo toho na mě moc. Jsem rád že jsem mrtvý a mohu mít od všeho klid. Saint Jimmy je mrtvý, byl příliš dlouho unavený.
Omlouvám se i tobě Andy že jsem na tebe neměl čas. Nebo já ho měl ale prostě bylo mi hrozně a doufám že to chápeš.

,,Nikdo tě nemá rád, všichni tě opustili
Všichni jsou venku bez tebe a baví se
Všichni tě opustili, nikdo tě nemá rád"
(Green Day)

                   Dopis na rozloučenou

Tenhle posranej vzkaz píše mentálně narušenej člověk, kterej chce být rocková hvězda, jako Kurt Cobain nebo Sid Vicious. Oba dva zemřeli mladí. Sidney měl přítelkyni, Kurt měl manželku. Já mám přítele. Pořád si příjdu jako děcko. No, spíš někdy. Smích mě ničí. Strašně moc. Mám zakázaný se smát a být šťastný. Od koho? Od toho hlasu v podvědomí. Ovládá mě a psychicky ničí. Už to přestávám zvládat. Děkuji všem za psychickou podporu a že jste to se mnou zvládali. Kdyby hudba neexistovala už bych byl dávno mrtvej. Ale stejně jsem se rozhodl se zabít. Ona byla jediná která mě ještě držela na živu. Eriku miloval jsem tě, ikdyž vím že ty jsi mě nesnášel. Nakonec jsem se zamiloval do Andyho a vím že ty mě pořád miluješ Andy. Taky tě miluju. Vím že budu chybět hlavně tobě a tátovi. A jsem taky strašně rád za to, že se mi splnil můj velkej sen. A taky bych chtěl poděkovat svému psychiatrovi, který se mě snažil vyléčit. Děkuju vám moc za zájem. Děkuju, děkuju, děkuju. Nebyl jsem šťastný, ale teď určitě jsem. Jsem v jiným světě. Kdybych mohl, okamžitě bych vám řekl jak to tam vypadá, ale nemohu. Taky z toho důvodu že v tuhle dobu co to píšu, to ještě nevím. Protože nejsem mrtvý, pochopitelně. Ale budu. Budu šťastný. Vím to.
To by bylo asi vše, co jsem chtěl sdělit.
Sbohem...

Jsem syn vzteku a lásky

Mír, lásku a porozumění
St. Jimmy
A pamatujte si: Je lepší shořet než vyhasnout ❤️

KONEC

Saint Jimmy Kde žijí příběhy. Začni objevovat