C A P I T O L U L 12 „Memories"

2.3K 156 18
                                    

Ok, înainte de a incepe am să pun avertizare +18, deoarece acest capitol conține așa ceva (Știu cât ați așteptat asta, dar calm). 

Și noroc că am fost inspirată și am citit ceva înainte, cum ar fi ”Virginitate” De @No_Innocence . Este foarte frumos felul cum este descrisă toată acțiunea. Mi-a dat pofta de a scrie ceva mai pervers ^^

Și cum nu se putea, am adus, din nou, chestii noi. cum ar fi ”Dragoste la indigo” , am postat acum ceva timp și pot spune că-mi place cum a ieșit. Sper să vă placă și vouă. Povestea este în colaborare cu o fată: @Suhisuk pe wattpad. Lucrarile ei sunt super ^^

Păi și cam atât. Baftă!

__________________________________________________________________

 Martin’s point of view

-Ce?

S-au întors cei doi mirați spre mine. Se pare că nu m-a uitat având în vedere ochii mari pe care i-a făcut când și-a dat seama cine eram. Ce-i drept, mă bucuram să-l văd, însă cea mai interesantă surpriză era tipul brunet de lângă el. Se pare că gusturile i-au rămas aceleași. Rafinamentul ieșindu-i din fiecare por.

L-am aruncat un zâmbet prefăcut, asta mă caracteriza cel mai bine și m-am apropiat încet.

-Mă bucur să te revăd, i-am spus blondului luându-l prietenește în brațe.

-Și eu, zice cu jumătate de gură având în vedere că a trecut cel puțin un an de când nu ne-am mai văzut.

Timpul pe care l-am petrecut gândindu-mă să revin în orașul natal. Eu m-am schimbat, el pare același băiat firav și naiv.

-Îmi cer scuze pentru mai devreme, adaug aruncând un rânjet jenat.

Brunetul doar a dat ochii peste cap băgându-și mâinile în buzunarul gecii negre ce o purta.

”””Flashback”””

-Serios? Mă privea confuz.

-Ți se pare că glumesc? Mă strâmb la el amuzat.

Atunci răsuflă ușurat și mă sărută apăsat. L-am luat în brațe trântindu-l mai apoi pe pat și urcându-mă peste ele. Mâinile mi-au început a-i inspecta fiecare parte a trupului dezgolindu-l încet în timp ce sărutul nostru se adâncea, devenind unul sălbatic. I-am dat bluza jos lăsând la iveală corpul zvelt, alb precum laptele și muguri ușor închiși la culoare , spre roz. O formă fizică a unui înger ce se lasă în patima unui demon.

 Mi-am lins buzele arzând de nerăbdare și cu mâna dreaptă l-am mângâiat încet, de la gât în jos privind spre ochii săi tulburi pe jumătate închiși și buzele sale întredeschise. Începeam să mă simt vinovat pentru ceea ce avea să urmeze și totuși știam că trupului avea să se potrivească perfect cu al meu, acest gând nesăbuit mă făcea să dau înapoi.

Se ridică pe coate și mă sărută din nou, buzlele alunecându-i în jos spre bărbie apoi pe gât până la umăr. Buzele sale moi și calde de fapt m-au distras de la mâinile sale dibace care-mi desfăceau nasturii de la cămașa roșie în carouri.

Ochii i s-au mărit privindu-mi abdomenul intens lucrat ce acum lăsa o formă exctă, de perfecțiune și rău prin fiecare por. Eu eram demonul ce i se potrivea din toate punctele de vedere. Cel ce-i va distruge inocența cu care s-a născut. Metaforic vorbind, deoarece trupul lui mai cunoscuse atingerile mele.

A beautiful mind  / Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum