C A P I T O L U L 24 „ In my heart doesn't exist the word: love"

1.5K 110 10
                                    

Sunt darnică de data asta, doar de data asa , plus că am întârziat data trecută cu next-ul așa că am să recuperez cu un nou capitol adus mai devreme pentru inimile voastre.

Sper să vă placă și lectură plăcută :D



__________________________________________________________

Wayett's point of view

Sărutul devenea din ce în ce mai fierbinte, iar felul cum era îmbrăcat trezea orice fantezie bine ascunsă în capul meu. Picioarele goale îmi cuprindeau talia, sprijinindu-se cu genunchi de suprafața moale a patului. Doar un hanorac suficient de mare încât să pară ca o rochie de culoare turcuază îl acoperea. Îmi plimbam mâinile când pe fundul micuț și bombat , când pe pulpă și continuam să mângâi, până urcam la talie în timp ce cu cealaltă mână îi strângeam părul de la ceafă.

Respirațiile noastre pierduseră controlul, iar corpurile erau îmbibate în dogoreală ce continua să crească. Îmi pierdusem rațiunea încă de când îl văzusem îmbrăcat atât de sexy de era imposibil să nu ți-l scoale. Treubuia să fii al naiba de prost să nu vezi cât de frumos și inocent părea în momentul ăla.

I-am ridicat hanoracul îndemnându-l să mă ajute să-l dau jos. Cu greu, până la urmă a fost aruncat undeva prin cameră, el fiind rămas doar într-o pereche de boxeri albi.

-Era mai bine dacă nu i-ai fi avut deloc, mârâi de-a dreptul excitat.

Acesta își lipește fruntea de ea mea, încă fiind deasupra și crezând că deține controlul.

-Și nă nu-ți fac plăcerea de a descoperi singur fiecare parte din mine?

-Oh, Brian, ce crezi că-mi faci, îi gem la ureche imediat cum simt contactul buzelor sale de pielea gâtului meu.

Mă gâdila oferindu-mi o plăcere de mă făcea să tremur și să simt senzația până în vârful degetelor. Am gemut destul de tare când dinți să-i mi-au cuprins pielea și a strâns destul încât să o simt atât de bine. M-a trezit complet.

I-am ridicat capul și apoi cu o față destul de ironică și impunătoare i-am arătat spre blugii mei. Un zâmbet ștrengar i-a apărut de față ducându-și mâinile până la betelia lor și a desfăcut primul nasture, ca mai apoi să-i desfacă și pe ceilalți mai mici.

S-a dat jos din pat astfel încât să-mi îndepărteze materialul ce mă sufoca mai rău decât boxerii negrii ce-i purtam.

Mi-a privit umflătura din chilot și a zâmbit destul de satisfăcut de mărimea lui, deși încă nu era complet treaz, însă suficient cât să trezească atâtea fantezii ispititoare.

-Fii blând cu el , i-am spus imediat cum acesta s-a așezat în genunchi și mi-a scos membrul afară.

Nu am crezut că-mi poate oferi o asemnea plăcere să-i simt buzele pe capul erect și să-l ia în gură ușor și să apese suficient încât să ajung într-un punct al disperări că se mișca dureros de încet. Când l-a scos din gură să mă privească cum trebuie, a făcut un sunet asemănător cu "poc" , de am gemut instant lăsându-mi capul pe spate.

S-a ridica și s-a pus deasupra mea, din nou, apoi a ridicat bluza să mi-o dea jos. I-am acceptat bucuros oferta asta și în trei secunde deja zăcea undeva agățată de vreun spătar de scaun. Înainte de a continua mi-a pipăit mușchi destul de întreținuți a brațelor, apoi s-a uitat la pătrățele de pe abdomen, continuând să inspecteze.

Oarecum îmi pierdusem răbdarea să stau și să nu fac nimic. L-am apucat cu mâna dreaptă de părul de la ceafă și l-am strântit pe așternuturile albe și mi-am lipit destul de brutal buzele de ale sale. A întredeschis buzele suficient cât limba mea să-o invitepe a sa la un vals.

A beautiful mind  / Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum