C A P I T O L U L 15 "The way I am"

1.7K 130 25
                                    

Jason’s point of view

 

Nenorocitul! Nu-mi venea să cred că a avut atâta tupeu să încerce să facă prostia asta.

Și bonus, pe corp sunt aproape plin de saliva lui.  Avea să plătească pentru umilința asta. Complet dezgustat de atingerile lui am pornit spre baie să scap de duhoarea lui. Nu-mi păsa că o să lipsesc de la școală, o zi nu strică nimănui.

Și-a bătut joc de mine, efectiv.

-Cică ”micuțul tău nu este în erecție” ! Spun ironic în in cabina de duș. Îi dau eu erecție în fund de  o să meargă crăcănat o lună, continui cu aceași atitudine, dar din ce în ce mai nervoasă. Mic?! Nu e mic, boule! Țip la un moment dat.

Ies imedat cum termin și apoi mă arunc în pat.  Totuși în cele din urmă m-am hotărât să plec. Astăzi oricum nu aveam ce face, iar dacă rămâneam cu siguranță îmi aminteam de întregul scenariu cu fratele meu. Mai mult făceam dezordine de la nervi.

Am pășit sigur pe mine în clasă și m-am așezat la locul preferat sau care-l frecventam cel mai des, fiind undeva prin mijloc și prin spate. Privirea mi-a trecut și pe la Brian care nu era atent la cei din jurul lui, privind gânditor spre fereastră.

Aș fi vrut să fac un pic de amuzament, dar ceea ce aveam să-i povestesc era prea mult de bârfă după aceea și eticheta ar cădea și pe mine, nu că mi-ar fi frică de gurile școlii, însă decât să te pui cu piaza rea, mai bine întri și tu în ea.

Puțin noroc am avut în pauză, urmărindu-l până în vestiar, în sala de sport, aveam destul de multe ore comune, asta incluzând și activitatea sportivă. M-am retras într-un loc unde să nu fiu observat de el și m-am schimbat. Majoritatea deja erau pregătiți și se încurajau bărbătește că azi vor scăpa cu cel mult douăzeci de flotări. Înăuntru am rămas doar noi doi și cu un rânjet diavolesc , îmi permit să spun, m-am apropiat de el până ce buzele mele au făcut contact cu pielea gâtului blondului. Acesta tresări, iar când se întoarse și-mi văzu fața se încruntă.

-Ce mai vrei? Mă întrebă parcă evitând să mă privească direct, concentrându-se la tricoul său.

-Să te adulmec puțin, i-o întorc apropiindu-mă mai tare.

Cum am și spus, dacă nu mergea să-l ameninț, măcar să rămân și eu cu ceva. După tura de dimineață, complet neașteptată, într-un fel mi-a dat de gândit și sincer începea să nu-mi mai pese ce gaură aveam de gând să o fut atâta timp cât îmi poate oferi plăcere. Totuși, sunt un om cu pretenții, iar eu de ce să nu am ce are scumpul meu frățior. Ar trebui să împartă cu mine, cam așa fac frații între ei.

-Acum ești câine, pufnește amar încercând să plece, dar îl oprisem imediat punându-mi mâna pe suprafața rece a ușii de la vestiar.

-Nu știam că îți place doggy style, spun ridicând din sprâncene într-un fel întrebător. Îmi place cum sună propunerea, îl privesc atent.

Se strâmbă în timp ce ochii săi mă omorau efectiv.  A vrut să-mi spună o replică, dar s-a răzgândit și s-a aseșat pe banca așteptând.

-Ești mai simpatic când taci.

 Arăt un zâmbet mai mult forțat și mă pun lângă el aplecându-mă cu fața de părul lui.Cel puțin mirosea bine. Se îndepărtează  puțin  privindu-mă de parcă-s nebun.

-Ce-ai tras pe nas?

Întrebarea lui mă amuză teribil astfel că râd efectiv. Să zicem că am tras pe nas mirosul de spumă de ras a lui Wayett. Asta nu prea suna bine, dar eh, nu mă pot plânge, se vede că suntem frați și facem cele mai stupide lucruri.

A beautiful mind  / Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum