Clare’s point of view
-Deci, cu cine începem? Întreabă el nerăbdător. Ce zici de @No_Innocence? Am aprobat din cap , iar el a continuat: Ce zici dacă te-ai împăca din nou cu Martin? Nu ar fi frumos?
-”Asta m-am întrebat și eu, dar sentimentele mele înca sunt confuze în legătură cu Martin, iar Wayett mă acaparează cu totul, încetul cu încetul, dar sigur. Nu știu, trupul încă-l cheamă pe Martin , deoarece nu l-a uitat, chiar deloc, însă inima, parcă nu mă lasă.”
Întrebarea a fost pentru Brian, de la @No_Innocence, iar cum brunetul a auzit de nevoia trupului și-a încleștat maxilarul, dar apoi când mi-a întâlnit privirea mirată s-a relaxat oarecum și a tăcut.
-De ce ai reacționat atât de urât când te-a sărutat Wayett la cafenea, cu toate că ai mai avut relații cu băieți înainte? Citește în continuare întrebările ei oarecum tensionat.
-”Pentru că nu-l cunoșteam și mi s-a părut dubios felul cum mă privea. Aveam senzația că sunt o pradă, mă simțeam ca o muscă delicioasă, iar asta mă înspăimânta teribil. Deși buzele sale aveau un gust demențial de ceai cu lămâie, nu m-am putut abține să nu reacționez cum am făcut-o.” . Sigur vrei să continui să răspund, Way, dacă te deranjează pot citi eu singură răspunsurile lui Brian?
Acesta doar a afirmat că pot continua.
-Nu-ți fă griji pentru mine, spune calm. Răspunsul lui cel de acum m-a mai liniștit să zicem, mai ales că i-a plăcut buzele mele, râde lăsând la iveală dantura perfectă.
-Vrei să fii iepurașul meu? Am să-ți aduc și eu un prieten ca să nu te plictisești.
Tot eu am citit întrebarea și pregătindu-mă să continui cu răspunsul: ”Iepurașul tău , nu pare a fi o idee rea, sincer, însă dacă mi-l aduci ca drept companie pe Wayett, sunt doar al tău și al lui.”
Nu m-am putut abține, am râs cu atâta poftă de începusem să plâng, iar brunetul nu era departe să ajungă în halul în care eram eu. Fantezi cu iepuri și el se gândea la iepureală , însă ei fiind animale.
-Acum este rândul meu, îmi atrage atenția Wayett după ce ieșim din starea iepuraș, iar eu aprob cu o mișcare a capului. Brian *ochi de cățeluș* OMG! Ești prea adorabil *îmbrățișare strânsă* Ups, scuze, erau întrebările: Așa, aham: Vrei să fii iubitul meu? Ce? Ești blond, iar eu am un fetiș cu blonzii.
-Asta este cumva de la @ Tsumetai_Seseragi18? Am întrebat curioasă. Să vezi ce a răspuns Brian: ”Mersi, mă bucur că mă consideri adorabil, dar îmi pare rău, nu pot să fiu iubitul tău, nici dacă aș încerca. Totuși , am să-ți mărturisesc că am încercat să-mi placă fetele, să devin hetero, dar efectiv nu am putut, am ajuns să nu mai simt iubire, plăcere. Îmi pare rău, dar îi aparțin și lui Wayett acum.”
Asta m-a înmuiat mai mult decât o tabletă din aia de ciocolată ce este topită deasupra aburilor. Copilul ăsta este un dulce, mai ales felul cum a refuzat-o pe biata fată. Stai, eh, sper să nu se supere.
-De la @SushiSuk : Ce părere ai despre Jason? Mă informează colegul meu.
-”Jason e cea mai complicată, nu, mint, Wayett este, dar nu-l înțeleg. Timp de atât de multă vreme a făcut mișto ca mai apoi să se dea efectiv la mine m-au făcut confuz. Ce-i drept, este frumos, dar nu va reuși să-mi schimbe sentimentele de dezgust pe care le am pentru el.”
Și după asta am trecut la Martin, însă după ce am luat într-un bol floricele. Data trecută am uitat până și de asta.
-@No_Innocence zice: De ce te-ai despărțit de Brian? Ce a făcut? (Doar privește-l cât de micuț și drăguț este, imposibil să nu-l iubești, dar să fii iubitul lui și să-l lași cu ochii-n soare sub pretextul că nu l-ai iertat o.o).
CITEȘTI
A beautiful mind / Volumul 1
Roman d'amour|LGBT| "Am lăsat întunericul să ne învăluie în această mantie a zăpezii. Ca totul din jurul nostru să dispară și să fim doar noi în acest neant" "Ne-am cunoscut dintr-o întâmplare de la naștere și s-a ajuns la o dragoste atât de profundă și...