Wayett's point of view
-De când? L-am întrebat după ce s-a mai calmat și s-a pus pe partea lui din pat.
S-a ridicat, spatele rezemându-l de spătarul patului și apoi a oftat lung uitându-se în jos, numai în ochii mei nu. Așteptam un răspuns din partea lui și aveam să-l obțin.
-De ceva vreme, mi-a spus vocea fiindu-i stinsă.
Continuam să-l privesc confuz.
Întreaga cameră era cuprinsă de o atmosfră încordată , de parcă așteptam un verdict. Chiar așa era. Mă sufocam în sentimentul ce avea să mă înghită la un moment dat cu totul. Chiar dacă aș fi încercat să alung acel gând, nu aș fi reușit , deoarece era lângă mine și se frământa de ce a făcut.
-Jason, i-am pronunțat numele suficient cât să se trezească din treansa ce-l cuprinse.
Înainte de a răspunde m-am apropiat atât de mult de el încât buzele mele s-au atins ușor de ale sale, lăsându-l perplex la gestul meu. M-am mai uitat o dată la el ducându-mi palma stângă pe obrazul său și mângâindu-l încet.
Ochii mi i-am îndreptat spre buzele sale ce tremurau și apoi mi le-am presat peste ale lui. De data asta cu mai multă hotărâre. Se poate numi și ăsta ca fiind o senzație mult mai plăcută ca ultimul, ca primul. Ăsta este printre cele care-mi lasă un gust plăcut.
I-am apucat între buzele mele pe cea de jos a lui și am tras încet, oferindu-i plăcere, deoarece mă cuprinse cu mâna de gât și mă apropie de el mai mult. De data asta puteam spune că-mi doream acest sărut, era ceva ce mă făcea să fiu vulnerabil. Simțeam că buzele noastre sunt niște corzi care se impletesc atât de bine că fiecare sunet pe care-l scot este impecabil și armonios.
-De ce-mi faci asta? Mă întrebă respirând un pic mai greu.
Și eu eram în aceași situație. Parcă am uitat să respirăm cât timp ne-am atins așa cum nu credeam că am să o fac vreodată: blând, plin de profunzime și atât de simplu încât a făcut ca orice altă senzație cunoscută până acum să-mi fie chiar străină.
-Pentru că așa am simțit ca trebuie, răspund continuând să-i privesc buzele cărnoase ce-i erau întredeschise și să-i mângâi obrazul proaspăt ras.
Și m-am apropiat din nou, de data asta uitându-mă în ochii lui și cerându-i permisiunea. Am văzut cum imediat ce privirile noastre s-au întâlnit a înghițit în sec, ca mai apoi să aprobe din cap.
Imediat cum am primit răspunsul așteptat cu dorință, mi-am deschis încet buzele cuprinzându-le pe ale sale, apoi mi le-am presat ușor și după aceea mi le-am îndepărtat puțin și să refac jocul plăcerii. Am repetat mișcarea asta de câteva ori până când mi-am strecurat limba atingând-o cu vârful ei pe a lui. Mii se fiori mi-au străbătut întreg corpul imediat.
-Ah, mă înnebunești de tot, zice parcă obosit de plinele senzații ce-l curpind, nu doar pe el, ci și pe mine.
Nu l-am mai lăsat să continue, ci mi-am pus palma pe spatele său și l-am lipit de pieptul meu simțindu-i înfierbânțelea trupului. Mi-am zdrobit buzele de ale sale pentru a nu știu câta oară, dând drumul la un sărut în adevărat sens al cuvântului. Am închis ochii și m-am lăsat purtat de valul amețitor ce-mi invada mintea, sufletul și trupul.
Gura îi era caldă și cu un gust parcă fiind afrodisiac și gemând încet, dar senzațional pentru auz. Mă făcea să simt atâtea și totuși nimic. Nimic din ceea ce am trăit până acum. Era altfel, greșit, dar atât de permis încât nu mă mai săturam să-i simt părul tuns cum îmi mângâie palmele.
CITEȘTI
A beautiful mind / Volumul 1
Romance|LGBT| "Am lăsat întunericul să ne învăluie în această mantie a zăpezii. Ca totul din jurul nostru să dispară și să fim doar noi în acest neant" "Ne-am cunoscut dintr-o întâmplare de la naștere și s-a ajuns la o dragoste atât de profundă și...