Nivel ridicat de placere si sange ce o sa curga pe nas. Capitol +18, avertizare! Daca sunteti slabi de inger va sugerez sa sariti peste acest capitol ce contine prea multe detalii.
In fine, lectura placuta !
___________________________________________________________-
Martin's point of view
Am început să meditez asupra greșelilor ce îmi perturbă prezentul. Mă așteptam să se fi schimbat, dar nici până în punctul în care să nu-l mai recunosc. Același el pe dinafară și o altă persoană în adâncul său.
De vreo zece minute sunt în fața apartamentului său și încă nu am apăsat pe sonerie. Priveam ușa metalică de culoare închisă, un gri ce da spre negru. Parcă eram speriat de ea. Am inspirat și expirat de câteva ori și dându-mi palme mintale să nu mai fiu o așa femeie și să-mi încerc norocul.
Exact când să apăs pe butonul vișinu ușa de deschie și din spatele ei se ivi o claie blondă. Rămase pe loc , cu ochii ațintiți asupra mea , pe fața sa ivindu-se surpriza. Inițial a vrut să-mi închidă ușa în nas, dar se răzgândi fix în ultimul moment.
-Trebuie să vorbim, mi-a spus făcându-mi loc în apartament.
Am intrat în hol unde m-am descălțat așteptând momentul când aveam ocazia să-l strâng în brațe și să-l sărut, chiar dacă întindeam cam mult coarda. Nici nu știu cum am rezistat imediat cum mi-a deschis ușa să nu sar pe el, dar in fine, știam că va ceda până la urmă.
-Și ce voiai să-mi zici? Îl întreb imediat cum m-am trântit în patul din camera sa.
-De faptul că eu nu știam că Wayett îți este prieten vechi și noi am fost aproape doi ani împreună, se poziționează în fața mea cu mâinile încrucișate la piept, fiind încruntat.
-Doar asta? Clipesc des, nevenindu-mi să cred pentru ce se stresează el atât. Păi, pe atunci relația noastră s-a cam rupt, doarece Wayett a vrut să iasă din frăție și am considerat că nu este neapărat o necesitate să-ți spun.
M-am ridicat apropiindu-mă de el, deoarece pantalonii scurți cei purta, îi făcea picioarele irezistibile. Plus că erau subțiri și albe îmi venea să le fac câte o vânătaie cu gura. Ironic și ce rău sunt, dar știu că-i plăcea atunci chestiile dure pe care i le făceam. Trebuie să recunosc că și el e un demon în pat. Mi-a făcut multe nopți de neuitat și chiar așa au fost. Cât timp am stat departe de el, mintea mea era cu gândul să-l mai pot avea o dată și de ce nu, pentru mult mai mult timp.
-Ce frăție? Mă întreabă.
-Pui prea multe întrebări , dragul meu, am adăugat pe o tonalitate joasă și sexy apucându-l de talie și lipindu-l de mine.
A avut să mă împingă , dar tremura tot. Nu credeam să mai abiă reacții așa puternice la atingerile mele.
-Martin, îmi șoptește numele , vocea tremurându-i. Încetează, adaugă ridicând capul, ochii mei întâlnindu-i pe ai săi care emanau dorință.
L-am apucat de bărbie și l-am sărutat, buzele mele frământându-le frenetic pe ale sale. Aveau același gust. Căpșune amestecat cu tutun, o combinație ce încă mă atrage și după care tânjesc. Îmi răspunsese la sărutul blând, deși inițial mă așteptam să stea ca o statuie. Și-a pus palmele pe umerii mei și a adâncit vraja pătimașă a unui sărut interzis. Gura sa avea un gust mai dulceag decât mă așteptam, deși gustul acela de fum de la țigară era puternic, ceea ce însemna că fumase de curând , mă înebunea mai tare. Limbile noastre transmiteau un val de energie electrizant și mă sufocam , dar imediat cum, pentru câteva secunde ne dezlipeam buzele luam o gură de aer și ne continuam dulcele dans. Sărutul său pătimaș mi-a făcut întregul corp să ardă, să vrea să simtă plăcerea ce-i crea acest trup de înger. Apoi s-a oprit brusc și mi-a cercetat expresia feței.
CITEȘTI
A beautiful mind / Volumul 1
Romans|LGBT| "Am lăsat întunericul să ne învăluie în această mantie a zăpezii. Ca totul din jurul nostru să dispară și să fim doar noi în acest neant" "Ne-am cunoscut dintr-o întâmplare de la naștere și s-a ajuns la o dragoste atât de profundă și...