Připravuju se do školy. Sice je tohle poslední ročník, ale přestože je to vysoká pedagogická škola, nemám tu jen tak pohodičku, relax. Chci vystudovat a stát se učitelkou na základní škole.
V tom zazní odněkud tóny písničky, na kterou nikdy nezapomenu. Falling od Trevora Daniela.
My last made me feel like I would never try again
But when I saw you, I felt something I never felt
Come closer, I'll give you all my love
If you treat me right, baby, I'll give you everything…(Z mého posledního jsem měl pocit, že to už nikdy nezkusím
Ale když jsem tě viděl, cítil jsem něco, co jsem nikdy necítil
Pojď blíž, dám ti veškerou svou lásku
Pokud se ke mně chováš správně, zlato, dám ti všechno)Chrisova oblíbená písnička. Zvládl si ji prozpěvovat klidně třikrát denně a nikdy ho to neomrzelo. Ta slova mi tak moc připomínají nás dva. Tak moc, až se mi nahrnou slzy do očí. Teprve když si tu písničky začnu tiše broukat, trochu se uklidním.
A vzpomínám, že my dva nemáme budoucnost. Nevěřil mi. Potom co jsme se rozešli, jsem chvíli přebývala u Avery, ale pak se tu našlo místo sekretářky u ředitele firmy Black&White a já po té šanci skočila. Potřebovala jsem vlastní peníze, byt, prostor, práci. Jaká náhoda, že tím ředitelem byl právě pan Jaime Black.
Jednoho dne mě pozval do kavárny. Nejdřív jsem se nemohla rozhodnout. Rány po Chrisovi byly ještě vcelku čerstvé, ale Averyin nesmlouvavý pohled mě donutil tam jít. A já zjistila, že je to úžasný muž. V jeho blízkosti jsem se najednou zase upřímně smála. U něj jsem se nemusela přetvařovat. Jaime se dozvěděl všechno o Chrisovi. To on mi pomohl, samozřejmě s Avery, překonat tu největší propast v mém srdci.
O půl roku později zjistil, že se musí přestěhovat kvůli práci. A já měla blízko moji novou školu. V té době jsme si byli už natolik blízcí, že jsme si rovnou sehnali společný byt. A jsme spolu skoro tři roky.
On mě narozdíl od Chrise ani jednou nezradil a nezranil, věří mi a má mě rád. To Chris, jak jsem se dozvěděla, nejspíš neměl. Ale bylo to tak skutečné a já naivka tomu věřila.
Povzdychnu si a utřu si slzy. Tohle je minulost a nikdy, NIKDY se to nebude opakovat, tak nad tím nepřemýšlej. Jaime je pro tebe ten pravý, dokonalý rytíř na bílém koni.
Tak proč mě v knížkách vždy lákali ti badboyové?
Ne, teď už vážně. Musím nad tím přestat přemýšlet. Celé ty roky jsem zvládla myšlenkami ani na kousíček nezabloudit k onomu muži a teď mi stačí jedna písnička k slzám?
Ve škole ještě vyřídím jeden telefonát s Avery. Volá mi, že v Austrálii je úžasně. Ano, moje spontánní kamarádka se rozhodla před svatbou s Thomasem procestovat celý svět. On samozřejmě nadšeně souhlasil. Možná není tak energetický jako ona, ale spontánní nápady dostává pořád. Moc jim to přeju. Jsou tak dokonalí.
A už mi začne první seminář a to angličtina. Do třídy vstoupí naše učitelka. Paní Hudsonová. Velmi příjemná paní kolem padesátky.
A tak se rozjede můj přeplněný denní program.
Tak schválně, přiznejte se, kdo taky zbožňuje tu písničku Falling??🥰
ČTEŠ
The Story continues
RomancePokračování The New story. V tomto příběhu se budeme skrz pohled Emily dívat na to, jak začíná nový život. Ale to by nebylo zajímavé, aby jí osud nepřinesl znovu mnoho komplikací. Rozhodně nejdřív doporučuju přečíst první díl, aby souvislosti zapadl...