Vánoční překvapení

117 6 0
                                    

Emily

Natáhla jsem na sebe tmavě modré šaty, dlouhé těsně nad kolena. Vlasy jsem si trochu navlnila a rty přejela leskem. Naposled jsem se na sebe podívala do zrcadla a odhodlaně vyrazila. Je čas.

Chris

Chtěl jsem si uvázat kravatu, protože Em navrhla, abychom si tenhle večer udělali hezkej a já nebyl proti.

Ale ta zasraná kravata nechtěla držet. Zkoušel jsem to už po milionté a furt nic. Se na to můžu vysrat. Zahodil jsem ji do kouta. Pouze jsem ještě vyhrnul rukávy u černé košile a navlékl si pásek.

Na vlasy jsem kašlal. Stejně by nedržely jinak než v rozcuchu.

Přemýšlel jsem, jestli si to rozdáme i pod vánočním stromem. A to mi připomnělo, že mi nedávno Emily četla na nějaký divný stránce, že chlapy myslí každých sedm sekund na sex. Je to docela zajímavý. No, každopádně s ní to ani jinak nejde.

Popadl jsem dárek pro ni a utišil ho. Vím, že po jejích čtrnáctých narozeninách, a pak po narozkách Cama to není dvakrát originální, ale já jí to štěně prostě potřeboval dát. Vím, že když ho dostal Cam a ona tam jen stála, snažila se nahodit úsměv, co byl nakonec falešný, slzy se jí draly do očí.

Chci, aby měla radost, protože tady jí to štěně nikdo nevezme. Já ji, kurva, udělám šťastnou. Dal bych za to všechno. Cokoli.

Vypravím se do kuchyně a naposledy zkontroluju všechno jídlo. Emily si běžela něco zařídit, a tak jsem se rovnou rozhodl vzít vaření na sebe.

Doufám, že si vzala ty tmavě modrý šaty s krajkovaným výstřihem. Je do něj ultra dobře vidět, i když se jen trochu nakloní. Takže vůbec nejsem proti.

Rozhodl jsem se Emily překvapit. Přesunul jsem dárky a stromek do kuchyně a rozsvítil jen světla pod skříňkami, co visí na zdi, a také strom. Všechno to utvořilo zvláštní atmošku. Tyhle romanťárny holky žerou, tak by jí to mohlo dojmout.

Uslyšel jsem klíče ve dveřích a náhle se v kuchyni zjevila Emily. Šaty přesně, jak jsem doufal. Myslel jsem, že to bude dokonalé, ale něco mi tu nehraje. Emily nezáří nadšením, její oči jsou smutné, rty pokusí zvednout do falešného úsměvu.

„Co se děje?" Přikročím k ní.

„Víš...mám pro tebe neobvyklý dárek."

Působí nervózně. Počkat! Neobvyklý dárek?!

„Ty jsi v tom?" Vyhrknu a nezvládnu se zastavit.

Emily vytřeští oči a rozesměje se, zatímco vrtí hlavou. Takže ne?

„Tak co je?" Nadzvihnu jí bradu prstem, abych jí viděl do očí.

„Tak můžeš, Brynn."

Počkat, co?! Kurva, co?! Brynn?! Wtf?! Co se to děje?!

A do kuchyně vstoupí dívka, teda spíš už žena...a nápadně se podobá mojí sestře.

Srdce mi téměř přestane tlouct.

Taaak jsem tu s další kapitolou. Doufám, že jste si ji užili ❤️❤️

Jak se Vám líbilo překvápko?? 😁😁

Mám důležitý dotaz...Vy, co chodíte do školy...už jste se zvládli naladit na prázdniny? Protože já absolutně ne 😂

The Story continuesKde žijí příběhy. Začni objevovat