Pouze tři dny zbývají do Vánoc a mě stále ubíjí myšlenka, že jsem nepřišla na nic, co by mohlo Chrise potěšit.
Jako takhle...vsadím se, že jemu by stačil vánoční sex, ale já mu chci přeci jen dát něco, co ho vážně potěší. Tím neříkám, že by ho sex nepotěšil. Ale potřebuju pořádný dárek.
Ve škole jsem včera dodělala poslední zkoušku před Vánocemi a teď si můžu užívat. Také jsem se viděla s Avery. Předaly jsme si navzájem balíčky pod stromeček. S Thomasem teď odlétají na poslední výlet tentokrát do severní Ameriky, přesněji do Kanady, kde oslaví Vánoce. A pak už můžeme plně chystat svatbu.
Jestlipak my s Chrisem taky někdy dospějeme k tomuto bodu. To vážně netuším. Vlastně dost pochybuju, že Chris tuší, co to svatba nebo nějaká tahle slaďárnička je.
Píchnu si sluchátka do uší a na mobilu stisknu tlačítko přehrávání u písničky Holy, ovšem u verze, kterou zpívá Victor a Rahim, jedni z hlavních postav Love, Victor. Ten seriál byl tak moc dokonalý. Pamatuju si, jak se nad ním ofrňoval Chris. Samozřejmě, podle něj je to jen romantická blbost, uchechtnu se v duchu. Ale já jsem si ho zamilovala. Začnu si ji prozpěvovat během úklidu pokoje.
„I hear a lot about sinners
Don't think that I'll be a saint
But I might go down to the river, uh
'Cause the way that the sky opens up when we touch
Yeah, it's makin' me sayThat the way you hold me, hold me, hold me, hold me, hold me
Feels so holy, holy, holy, holy, holyOn God
Runnin' to the altar like a track star
Can't wait another second
'Cause the way you hold me, hold me, hold me, hold me, hold me
Feels so holy-”Otočím se a ve dveřích stojí Chris. Paže založené na hrudi, opírá se ramenem o futra a na tváři mu hraje úsměv od ucha u uchu.
„Miluju, když si zpíváš. Je to roztomilý.”
„Hej, jak dlouho mě posloucháš?” Zlobím se na oko.
„Hmmm.” Protáhne Chris a přitáhne si mě k sobě. Takže celou dobu nebo aspoň většinu.
Na usmířenou mě políbí. Jeho ústa se přitisknou na má. Skousne mi ret a odtáhne se. Ale za chvíli se mi na rty přisaje znovu. Rukama sjede na moje pozadí a stiskne ho. Pohnu pánví proti němu a uslyším zasténání. Probudí to motýlky a ty mi v břiše začnou zběsile poletovat.
Najednou se ale rozezvoní zvonek.
Chris naštvaně zavrčí a rázně si to nakráčí ke dveřím. Jsem mu v patách.
Za dveřmi stojí Pete s nervózním úsměvem. Když spatří Chrise, zkusí se více usmát. Ale nejde mu to od srdce.
„Emily, mohli bychom si promluvit? Třeba v tý kavárně na rohu?” Jeho hlas zní naléhavě, a tak neváhám. Navleču se do dlouhého kabátu, vklouznu do kožených bot, hodím po Chrisovi omluvný pohled a spěchám za Peterem.
Posadíme se v teplé, vonící kavárně.
Peter se na mě podívá. Na tváři mu hraje vážný výraz.
Jsem napětím bez sebe. Sleduji ho zvědavým pohledem a vyčkávám, než mi přiblíží vysvětlení.
„Zjistil jsem něco o tvém dárku,” prolomí ticho.
.
.
.
.
.Tak schválně...kdo taky zbožňuje seriál Love, Victor? 😍
A kdo to nezná, písničku povinně pustit 😙 Já ji vážně miluju ❤️
Doufám, že nevadí, že kapču vydávám už dnes, ale je dost možné, že na začátku prázdnin nebudu stíhat, takže si to chci alespoň trošku vykompenzovat 😁
Jinak doufám, že se Vám kapitola líbila. Klíďo můžete psát pozitivní i negativní komentáře, já si je ráda přečtu, nebo i nápady, co se vlastně bude dít ohledně toho dárku, nebo co by to mohlo být 😊
Btw ultra moc děkuji za všechny hlasy, moc si toho vážím 🥺💖, může se to zdát jako maličkost, ale mě vždycky neskutečně potěší, že se to někomu líbí 💖
Jsem se nějak rozepsala, ale už končím 😂
Tak se zatím mějte a užívejte života 💕
ČTEŠ
The Story continues
RomantikPokračování The New story. V tomto příběhu se budeme skrz pohled Emily dívat na to, jak začíná nový život. Ale to by nebylo zajímavé, aby jí osud nepřinesl znovu mnoho komplikací. Rozhodně nejdřív doporučuju přečíst první díl, aby souvislosti zapadl...