Příjemný večer

179 2 2
                                    

Mířím na oběd, když mi přijde zpráva od Avery. Posílá selfie, na kterém stojí ona na pláži a za ní Thomas zrovna padá ze surfařského prkna. Uchechtnu se a odpovím jí. Musí si to tam strašně užívat.

Dnes už je konečně pátek, konec práce, nastane víkend. Také jsem se rozhodla doma trochu víc poklidit, přece jenom přijedou Jaimeho kamarádi, a to už v sobotu, takže zítra. Možná se někteří zdrží, ale prý to snad stihnou.

Rozhodně musím uklidit. Jednou jsme s Jaimem zapomněli krabičku kondomů na gauči a pošťačku, co nám nesla balík, to málem porazilo. Myslím, že byla ráda, když ji Jaime vyvedl z bytu.

Každopádně já a i Jaime ještě děti nechceme, tak jsme se radši dohodli na dvojité ochraně. Neříkám, že nikdy, ale Jaime právě rozjel jeho firmu zde a času mu také zbývá míň a já chci v klidu dostudovat, navíc když ještě chodím do práce a uchytit se v nějaké příjemné základní škole.

Hodím si vlasy do polorozpuštěného drdolu a pustím se napříč bytem do úklidu. Nejdřív samozřejmě umyju nádobí, ale pak přijde na řadu luxování, vytírání, stírání prachu, vyhození koše a srovnání všeho, co není na svém místě.

Zrovna když vypínám písničky, které jsem si k úklidu pustila, protože už mám vše hotové, v zámku se ozvou klíče.

Vrhnu do předsíňky a skočím Jaimemu kolem krku.

„Ahoj, jak bylo v práci?"

Políbí mě na vršek hlavy.

„V pohodě, ale s tebou je mi nejlíp, sluníčko."

Jaime si hned všimne, že je uklizeno.

„Mělas na mě počkat, pomohl bych ti."

Mávnu nad tím rukou a pustím se do vaření večeře. Ale Jaime mě za chvilku odtáhne do obýváku a vtiskne mi do ruky ovladač.

„Pracovalas, teď budu já."

Je tak milý. Věřím, že musí být z práce udřený, ale stejně chce, abych měla klid a pohodlí. Myslím, že lepší muž mě nemohl potkat.

Večeři si jako tradičně sníme u stolu v klidu. Pochválím Jaimemu jeho dokonalou kuřecí roládu s bramborem. Pochutnávám si a přemýšlím nad jedním projektem, který budu muset do školy udělat.

Sklidím po nás nádobí a naskládám ho do myčky. Chci se otočit a přede mnou stojí Jaime.

Vnímám teplo jeho těla a jemnou vůni vody po holení. Skloní se ke mně a jemně mě políbí. Je to jako dotek hedvábných motýlích křídel. Oplatím mu to, přičemž mu zapletu prsty do jemných vlasů a přitáhnu si ho blíž. Vyzdvihne si mě do náruče a odnese do svého pokoje na rozložitou postel. Padnu do měkkých přikrývek bez oblečení, jen v kalhotkách. Jaime se nade mnou skloní a políbí mě na ústa. V klíně se mi začíná rozlévat teplo. Z šuplíku vytáhne kondom, sundáme ze sebe poslední kousky oblečení, a pak už jen jemně a pomalu přirazí. Naše pánve se proti sobě vlní v harmonii. Nakloním se k Jaimemu pro další hluboký polibek. Naše jazyky se proplétají a Jaime začíná zrychlovat. Pokojem se mísí naše slastné vzdychání. Jaime dosáhne svého orgasmu, ale dál přiráží a já ho brzo následuju. Oba se vyčerpaně zhroutíme na postel. Já se uvelebím na Jaimeho lehce spocené hrudi.

Je noc, Jaime už pochrupuje, ale já stále nemůžu usnout. Ležím na jeho široké hrudi a prohrabuju se jeho vlasy. Vnímám tlukot jeho srdce a zdvihání hrudi při nádechu a klesání při výdechu. Přemýšlím o všem a o ničem. Někdy mám pocit, že mi hlavou proudí tolik myšlenek, že to až není možné. Výjimečně mě napadnout i myšlenky typu 'co by, kdyby'. Ale nakonec se mi přece jenom podaří usnout.

Tak co?? Který jste tým?🤔😏Chris anebo Jaime?????🔥🔥

Jinak doufám, že jste si kapču užili ❤️❤️

The Story continuesKde žijí příběhy. Začni objevovat