Nejúžasnější člověk

136 4 0
                                    

Jaime. Skutečně ve dveřích stojí můj přítel.

Zarazí se. Tvář jako by mu vytesali z kamene. Otevře pusu, aby něco řekl, ale nakonec vypadne a hlasitě za sebou zabouchne dveře.

„Kurva.” Řekne tiše Chris.

Jo, přitakám v duchu.

Rychle si obléknu tričko a spěchám za Jaimem. Slyším za sebou kroky Chrise. Následuje mě.

Jaime se zastaví uprostřed obýváku. Hlavu skloněnou, ramena svěšené. Ale pak se otočí ke mně a oči se mu zaplní slzami.

Nikdy jsem ho takhle nechtěla vidět. Nikdy jsem mu takhle nechtěla ublížit, protože vím, jaké to je. A jak moc to bolí.
Nikdy. A přesto se to stalo.

To ty můžeš za to, že právě Jaime, ten nejhodnější člověk na planetě, stojí uprostřed vašeho bytu a skoro brečí.

Láme mi srdce ho pozorovat. Přikročím k němu, ale on uhne.

Do očí se mi nahrnou slzy.

„To byl on, že jo? Byl to on? Ten, kdo ti tenkrát tolik oblížil.”

Pootevřu pusu. Jak mu to mohlo dojít?

Zmůžu se jen na kývnutí. Nechci mu lhát.

„Chci po tobě jen odpověď na jednu otázku.”

„Cokoli,” vydechnu.

„Měla jsi mě někdy ráda? Tak jako jeho?”

Oběma nám po tvářích tečou slzy.

„Jaime, tebe miluju, jsi ten nejhodnější člověk, co jsem kdy potkala. Ale tohle je jiná láska. Miluju tě, ale ne tak jako jeho.”

Už žádné lži. Žádná další skrývání.

Uhne pohledem do boku, a pak ho sklopí ke svým rukám.

„Dobře. Miluju tě a vím...” nadechne se. Jako by pro něj bylo každé slovo bolestné vyslovit. „...a vím, že jsi úžasná osoba. Došlo mi, že...že tohle nebyla jen jednorázová akce. Takže budu respektovat, co se děje, co se stalo. Přestože bych to Chrisovi nikdy neodpustil za to, co ti udělal. Chápu...chápu, že láska je nejsilnější. Poznal jsem to, když jsem se zamiloval do tebe. Ale teď vím, že oba budeme šťastnější, když tě nechám jít, přestože mi to rve srdce. A tak bych se chtěl rozejít jako přátelé. Souhlasíš?”

„Jaime...ty jsi opravdu ten nejúžasnější člověk, co znám...děkuju...za všechno, protože ty jsi toho pro mě udělal jako nikdo. Ty jsi při mně stál i v těch nejtemnějších chvílích a já tě obdivuju za to, co děláš, za to, jaký jsi. A chci být tvou kamarádkou, protože tě mám vážně ráda.”

Jaime se přes slzy smutně usměje a roztáhne ruce.

Na nic nečekám a vpadnu mu do náruče. Přimáčknu se k němu a sevřu jeho mikinu v pěstech.

„A teď už běž za ním.” Pobídne mě Jaime.

Ujistím se ještě pohledem, že mu to nevadí a opustím obývák.

Jaime...jako wow...vážně se nemůžu přestat divit nad tím, že to vzal tak v pohodě. On je vážně nejlepší. A budu mu přát jen to nejdokonalejší, jako je on sám. Hlavně osobu, která ho bude skutečně milovat.

Chrise objevím sedět na mé posteli.

Tiše si k němu přisednu, hlavu položím na jeho rameno a všechno o Jaimem mu vypovím.

Omlouvám se za kratší kapitolu, každopádně nestíhám, jako vůbec, ale...příští kapča bude delší, protože se dozvíme něco o Emilyině a Chrisově minulosti...takže menší spoiler 😇

Btw musím se přiznat, že se do Jaimeho čím dál tím vím asi zamilovávám (přestože Chris je prostě Chris 😏🔥), takže i když jsem jeho příběh chtěla ukončit a dál o něm nepsat, jak se jeho život bude vyvíjet, asi ho do toho dál začlením, protože jeho roztomilost si to zaslouží 🥰, kdyžtak můžete i Vy psát, jestli chcete vědět, jak jeho život bude pokračovat 😁❤️

The Story continuesKde žijí příběhy. Začni objevovat