Emily
Zamířila jsem do koupelny, abych se aspoň trochu nalíčila. Zrovna jsme měli jít s Avery ven. Blížilo se léto a my chtěly užívat sluníčka. Brynn s Chrisem se domluvili, že půjdou řešit svatbu s Tobiasem, protože Chris, jakožto svědek své sestry musel jít pomoct plánovat. Ale byl nadšením bez sebe.
Popadla jsem kosmetickou taštičku a vykouzlila něco málo na svém obličeji. Jenže když jsem vracela makeup na své místo, zarazila jsem se. Zírala jsem na krabičku tamponů a zamyslela se.
Kdy jsem to vlastně dostala naposledy?
Kurňa! Rychle otevřu kalendář na mobilu. Před víc než dvěma měsíci?! Sakra, sakra, sakra. Dech se mi zrychlí a mám sevřený pocit.
Sejdu se s Avery v kavárně. Popíjíme, pokecáme a já jí rovnou povím o zpoždění.
Dotáhne mě do lékárny a koupíme rovnou tři těhotenské testy. Doma si je udělám a čekám. Neříkám, že je to dlouhá doba, ale i tak nervózně klepu rukou do stolu a slyším své srdce prudce bušit. Tikající hodiny v pozadí mi to neusnadňují.
Na prvním testu se ukázalo plus.
Klídek, to ještě nic neznamená.
Na druhém se ukázalo plus.
Ježíši. Ruce se mi roztřesou.
A na třetím také.
Panebože, jsem fakt v tom.
Avery zavýskla a objala mě. Radovala se z toho a já, když jsem vyšla z prvního šoku, se začala radovat také. Ještě si radši zajdu za svou doktorkou, ale tohle vypadá dost jistě. Navíc mám dojem, že Chris si pozor nedával a já asi zapomněla na prášky.
Klapnou dveře a ve mně něco přeskočí. Ztuhnu. Takže Chris je tady. Uf. Panebože.
„Co se tu tak radujete?" Prohodí.
„Já...to...my...my asi čekáme dítě." Vykoktám. Sama nevím, jak se na to přesně tvářit.
„Cože?" Vyhrkne Chris.
„Emily je těhotná." Zopakuje nadšeně Avery.
„Aha, ach, ty jo, vážně? Tak...tak to je úžasný!" Chris jako by se rozkoukal a přitáhne si mě do objetí.
Všimnu si, jak mi Avery mávne a vypaří se.
„Zlato, my budeme mít dítě, já budu táta, kurňa. Sakra, já nesmím mluvit sprostě, co? Kurňa, teda eh, nic. Ježiš."
Radši mě začne jemně líbat. Pohrává si s mými rty. Olízne je a spodní ret mi stiskne mezi zuby, a pak svá ústa přitiskne zpět na má. Rukama mi bloudí po celém těle a já nezůstanu pozadu. Hladím ho na rozpálené pokožce a vnímám sladkou chuť jeho rtů. Nikdy se ho nenabažím. Něžnými polibky zkoumá můj obličej. Prolíbává si cestičku až k mému krku.
Odtáhne mě do ložnice. Svlékne a povalí na postel.
Najednou ustane v pohybu a skenuje mě pohledem.
„Počkej...můžeme spolu vůbec spát? Aby se tomu malému třeba něco nestalo."
Přijde mi to vtipné, ale zároveň mě pohled na jeho starostlivý výraz skoro dojme. On vážně bude skvělým tátou. Uvnitř mě se rozprostře blažený pocit. Takové příjemné teplo mě hřeje u srdce. Chrisova láska mě hřeje u srdce.
„V pohodě, nemusíš se bát."
Chris už ani na chvilku nezaváhá, strhne si kalhoty, tričko i ponožky a boxerky a prudce do mě vnikne.
„Kurva, tohle je tak dokonalý, zlato. Miluju tě. Strašně moc tě miluju." Vydechuje a zapírá se rukama vedle mé hlavy. Sleduju, jak se nade mnou pohybuje jeho velké, svalnaté tělo. Jak přivírá oči při každém našem polibku. Jak mu spadají vlasy do očí. A hlavně, jak mě pozoruje. Jeho pohled naplňuje něha a láska.
„Já...tebe...taky." Vydechnu trhaně a znova se mu přisaju na rty.
.
.
.
.
.
Taaakže tu máme malinký zvrat, což vlastně ani nebyl zvrat, ale to je fuk 😂No, každopádně už nás čeká jen epilog a s tímhle příběhem se nenávratně rozloučím 🤧
!ALE!
Mám rozepsaný další příběh 😁, takže bych ho mohla teď někdy vydat, ale ještě si potřebuju ucelit děj, protože jsem se trochu inspirovala dnešní dobou (nemyslím ale covid, ano?), spíš ohledně komunikace lidí, empatie a takhle, ale přiblížím to až po epilogu, samozřejmě tam bude nějaká ta lovestory, takže se nemusíte bát, že bych si zahrála na nudného psychologa (to neříkám, že psychologie je nudný obor, naopak jsem o ní přemýšlela do budoucna, ale to už je zas něco jiného a začínám se do toho zamotávát 😂🤦), spíš to bude inspirováno částečně mými zážitky a pocity a něco na ten způsob, ale bude to psaný jako nějaká romanťárna...panebože, co to furt melu, už jste to beztak pochopili 🤦😂
No a tak jsem si řekla, že bych Vám sem hodila aspoň obálku knížky, ať máte menší ukázku 😚
Doufám, že jste si kapitolu užili a určitě pište názor na obálku, btw dělala jsem ji sama, takže...ehm, ehm, je mi jasný, že ze mě žádný ultra umělec nebude, ale buďme shovívavý 😂😂❤️❤️
Mějte se krásně a užívejte prázdnin (i když u nás je zrovna bouřka, takže nic moc, ale aspoň se u toho dá skvěle relaxovat) 😚💕
ČTEŠ
The Story continues
RomancePokračování The New story. V tomto příběhu se budeme skrz pohled Emily dívat na to, jak začíná nový život. Ale to by nebylo zajímavé, aby jí osud nepřinesl znovu mnoho komplikací. Rozhodně nejdřív doporučuju přečíst první díl, aby souvislosti zapadl...