Jenom ještě takhle na začátek bych chtěla říct, že hodně věcí nechám na vaší představivosti. Jakože tady nebudu vypisovat, jak přesně postavy vypadají, nebo jak vypadá jejich byt atd. a teď už si užijte kapitolu 2! :)))
Pohled Dominika :
Přisedla si ke mně a sledovala televizi. Upřeně jsem se na ni díval a projížděl očima každý záhyb jejího těla. Byla roztomilá.
" Co tak čumíš?" vrátila mě do reality a já se očima přesunul k těm jejím. Hleděla na mě svýma velkýma zelenýma očima a čekala na odpověď
" Nečumím. Jen se koukám. " Odpověděl jsem neutrálně ale neodtrhával jsem pohled.
" Jsem Dominik." Usmál jsem se.
" Já vím." Odpověděla a odvrátila pohled.
" Fanynka?" Zeptal jsem se šťouravě a pohrával si s piercingem v nosu.
" Ne tak docela.. spíš bych řekla, že mám jen přehled. " Vítězně se usmála a zvedla se. Jen co odešla ozvaly se od vchodových dveří hlasy. Za chvíli se ve dveřích vynořil Jakub a ty dvě holky.
" Radek a Daniel už šli" oznámil mi " už by jsme taky měli jít" nic jsem na to neřekl, jen jsem vstal a následoval ho ke dveřím.
" Ozvěte se jestli budete chtít ještě někdy přijít." Usmála se na mě jedna z nich a já jen zakýval hlavou. Jasně, ozveme se. Jakub ještě jednu z nich plácl po zadku a já nad tím jen protočil oči.
..
" Hele nevšiml sis té holky s těma kudrnatýma vlasama, jak se tam objevila tak na pět minut a nazvala mě hezounem?" Nad tím jsem se pousmál.
" Jo, ale moc jsem si jí nevšímal " zamračil se " proč bych si jí měl všímat? Myslím, že už to, že tam přišla ve vytahaným triku do půlky stehen oznamuje, abych si jí nevšímal." Oznámil a vytáhl cigaretu.
" Byla docela hezká." Řekl jsem do vzduchu.
" Hele teď půjdem do studia. Radek říkal, že tam máme něco na dodělání a pak.." odmlčel se a usmál " se zlejeme do mrtva" zachechtal se a já s ním. Jo to jsme byli my. Práce, vydělávání peněz, chlast.. hodně chlastu, drogy, holky. Někdo říká, že tohle není život. Je. Jen ne každý ho může mít. Já ho mám a budu si toho užívat dokud to jen jde.
Ve studiu byla nuda. Vlastně jsem tak nějak ignoroval okolní dění, protože jsem měl plnou hlavu myšlenek. Přemýšlel jsem úplně nad vším ale nějak se mi do toho vmíchala i ta zelenooká holka. V hlavě jsem si promítal její úsměv a neubránil se úsměvu.
" Co se tak směješ Citta?" Zamručel Konev mým směrem. Jen jsem se podíval jeho směrem a chtěl něco namítnout ale předběhl mě.
" Proč se dneska chováš tak divně?" Propálil mě pohledem.
" Ne nic. Jen nad něčím přemýšlím." Odsekl jsem a přemístil se k Jakubovi abych zamaskoval, že jsem totálně mimo a nevím o co go. Konev jen protočil oči a dál se věnoval něčemu na compu.
" Tak a máme to!! Jeej" Zvolal Radek, Jakub se usmál a poplácal ho po rameni.
" Tak a Citta my vyrážíme" Drknul do mě Jakub a já se zvedl a mířil za ním ke dveřím. Jeli jsme do našeho oblíbeného klubu dvě ulice od studia. Už z dálky byla slyšet hlasitá hudba a my jsme přidali do kroku. Jen co jsme otevřeli vchodové dveře do nosu nás praštila vůně alkoholu, trávy a spocených těl. V klubu to žilo. Byli tu všichni. Od kurev tančících u tyčí až po mrtvé chudáky válející se na zemi ve snaze dostat se na záchod.
Sedli jsme za bar a objednali si panáky. Jen co před námi přistáli, kopli jsme je do sebe. Cítil jsem, jak mi studená, hořká tekutina prochází hrdlem a zahřívá mi tělo. Po pár panácích jsem měl opravdu hezkou náladu a rozhodl se jít trošku do davu. Jakuba jsem nechal na baru, když jsem totiž odcházel, už se u něj motalo pár holek.
Došel jsem na parket a zmocnil se vysoké brunety postávající kousek ode mne. Spolupracovala. Chytl jsem ji za boky a začal ji kroutit do rytmu písně. Po chvíli našeho jakoby tance se otočila, podívala se mi do očí a přisála svoje rty na mé. Na nic jsem nečekal, zvedl jsem si ji do náruče a odházel z parketu pryč.
.......