Pohled Dominika :
Přehrával jsem si v hlavě dnešní večer. Nebo spíš noc. Potom, co jsem odešel z jejího pokoje jsem jenom posbíral všechny kluky a dopravil je nějakým záhadným způsobem domů. Sice jsem teď byl doma ale v hlavě jsem se neustále přemisťoval do jejího pokoje a přehrával si její úsměv a to jakým způsobem se na mě dívala. Vím, že jsem si zakázal pouštět si někoho k tělu. Ale s tou holkou jsem se cítil nějak jinak. Najednou jako bych vystřízlivěl. Zamračil jsem se a posadil .
Ne, co mě to napadá. I kdybych na ní jen něco viděl a chtěl to prohloubit ona to nikdy nebude cítit stejně. Zahnal jsem svoje myšlenky a na zklidnění jsem si šel dát sprchu. Užíval jsem si pocit horkých kapek dopadajících na mou kůži. Se zavřenýma očima jsem zaklonil hlavu a prohrábl si rukama vlasy. Voda mi smáčela obličej a já se nadechl. Do plic se mi dostala voda a já se hlasitě rozkašlal.
" Jseš v pohodě?" Uslyšel jsem za dveřmi Tomášův hlas.
" Jo jsem, nech mě být" Odbyl jsem ho a znovu zavřel oči.
" V klidu Citta" Zasmál se za dveřmi Tomáš. Už jsem po něm chtěl plivnout nějakou nadávku ale rozmyslel jsem si to. Sevřel jsem ruku v pěst až jsem cítil, jak se mi do ruky zaryly nehty. V ruce se mi napjaly svaly a já povolil stisk.
Z koupelny jsem vyšel jen v ručníku. Když jsem procházel přes obývák naskytl se mi pohled na neznámou holku sedící na našem gauči.
" Čekáš tu na někoho?" Zeptal jsem se jí. Ona odtrhla pohled od mobilu a projela mě pohledem. Uvědomil jsem si, že před ní stojím jenom v ručníku a projel mnou mráz. Ona si zkousla ret a konečně odpověděla.
" Čekám tu na Jakuba ale nejspíš se nedočkám." Odpověděla přeslazeným tónem a vydala se ke mně. Ježiš nechtěl jsem aby to vyznělo takhle. Dělilo nás od sebe asi deset centimetrů ale já udělal krok vzad.
" Tak čekej dál" Zasmál jsem se nad její hloupostí a rozešel se do svého pokoje. Za sebou jsem ještě slyšel, jak si pro sebe šeptá nějaké nadávky ale už jsem to ignoroval.
V pokoji jsem otevřel instagram, našel Mayin účet a napsal ji.
goldcigo : princezno?
maya_ft : můj princi
Odpověděla mi po chvíli a já se jen usmál.
goldcigo : to jsme krásná královská rodina hah
maya_ft : hele to, že mi píšeš musí mít nějaký důvod, takže?
goldcigo : tak to tě asi bohužel zklamu. jen jsem chtěl pokecat s někým, kdo mi rozumí?
maya_ft : naslouchám tvé duši..
goldcigo : ne opravdu ti tady nechci vylívat svoje srdíčko.
goldcigo : udělal jsem pro tebe playlist, třeba ti pomůže přestat na všechno myslet :3
( odkaz na spotify playlist )
maya_ft : díky. budu trpět hodně při poslouchání?
goldcigo : míň než obvykle
maya_ft : díky, princi
goldcigo : pro princeznu vše.
Usmál jsem se a vypl telefon.
......