Pohled Dominika :
" Co ti vůbec odpověděla na to, že s námi pojede?" Vyrušil mě z projíždění insta stories Jakub.
" Jo, prý půjde." Usmál jsem se.
" No vidíš" poplácal mě po rameni "popravdě se na ni docela i těším." Zakřenil se a přisedl si ke mně na gauč.
" Kdo by se netěšil ale opovaž se na ni něco zkoušet." Varoval jsem ho se zdviženým prstem.
" Neboj to bych ti neudělal vím, že ti na ni záleží." Mávl Jakub rukou a začal se věnovat vlastnímu telefonu. Doufal jsem, že svůj slib dodrží, protože jsem nechtěl aby mi ji přebíral.
Dnes byla sobota a my jsme museli nachystat věci na zítřejší show. Balil jsem už dost utahaně poslední bednu se vší naší technikou, které nebylo úplně nejméně, a s funěním ji dotáhl dolů k našemu autu. Normálně by jsme auto nakládali až zítra ráno ale museli jsme vyrážet brzo, protože jsme hráli na opačné straně republiky.
" Tak a je to." Vydechl jsem si, když jsem krabici s tíhou naložil. Plácl jsem si s Tokáčem a kousek popošel, abych si zapálil cigaretu. Potáhl jsem si a vydechl kouř.
" Dozvěděl jsem se, že s náma jede ta tvoje." Mrkl na mě Toky a postavil se vedle mě. Bouchl jsem ho do ramene a zasmál se.
" Myslel jsem to dobře" mnul si rameno " jen ji řekni ať je tady zítra PŘESNĚ v deset, nehodlám na nikoho čekat." Na slovo přesně dal důraz a čekal až mu slíbím, že tu bude.
" Jo bude tu načas." Ujistil jsem ho a on s kývnutím odešel. Típl jsem cigaretu a vešel do baráku. Dnes jsem nehodlal nějak ponocovat abych byl zítra fresh, takže jsem jen Maye napsal, kdy tu má být a jen co jsem dostal její odpověď šel si lehnout.
Druhý den ráno jsem se cítil dost dobře. Musel jsem, když tam s námi pojede ona. Udělal jsem ty ranní sračky a sešel dolů.
" Dneska to bude najetý." Slyšel jsem klučičí hlasy.
" Jo doufám, že ta týpka od Dominika nebude jako jeho minulá." Uslyšel jsem ještě než jsem vešel do místnosti. Jo, moje ex byla docela třída. Vyčítavě jsem se na ně podíval ale dnešek jsem si nehodlal ničím kazit.
" Hejj." Slyšeli jsme Tokyho hlas a zvuk klaksonu.
" Už jdem." Zakřičel jsem a sebral svoji tašku. Vyšel jsem ven na vzduch a začal se přivítávat s klukama, co přijeli. Pár jich tu mělo svý holky takže tu Maya nebude tak sama.
" Hej zavolej tý svý ať trochu hejbne zadkem." Propálil mě očima Toky.
" Čau, jde jsi?" Zeptal jsem se do telefonu.
" Už skoro tam, dej mi čtyři minuty." Ozval se její hlas.
" Tak jo, čekáme." Odpověděl jsem a zavěsil.
" Čtyři minuty" Křikl jsem na Tokyho a sledoval příjezdovou cestu dokud se na ní neobjevil žlutý Mustang. Udiveně jsem vykulil oči a rozhodně jsem nebyl sám. Jakub, já a všichni okolo sledovali, jak Maya vystupuje z auta a bere si z kufru tašku. Když si všimla, jak na ni všichni čumíme nadzvedla obočí a vydala se směr k nám.
" Hezký fáro " pochválil Jakub " s náma bohužel nezažiješ takovej luxus." Odpověděl a usmál se.
" S tím jsem počítala." Odpověděla mu a on se tomu zasmál. Doufám, že ji nehodlá takhle nabalovat celou dobu, hodil jsem po něm vraždící pohled a vydal se k Maye. Vzal jsem ji tašku a vtáhl si ji do obětí.
" Ahoj a dík, že jsi přijela." Řekl jsem na pozdrav a usmál se na ni.
" Jo za málo." Usmála se na mě ona a vydali jsme se k našim dodávkám. Naložil jsem ji tašku a šel ji představit.
Když jsem dovyjmenoval všechny jména dodala." Tohle bylo stejně docela zbytečný nepamatuju si ani hovno." Zasmála se a já ji jemně šťouchl. Jakub se na mě odměřeně celou dobu díval a já v duchu cítil, že na mě žárlí.
" Tak jo hele nechci vám to nějak kazit ale jestli to chceme stihnout měli bysme vyjet." Naháněl nás Toky a my se poslušně naskládali do dvou dodávek. Seděl jsem vedle Mayi a vedle ní seděl Jakub. Horší místa jsme opravdu dostat nemohli. Nezaujatě jsem se díval z okýnka a poslouchal, jak se ti dva baví. To, co mi před odjezdem slíbil Jakub, že na ní nebude nic zkoušet byly kecy. Naprosto s ní flirtoval a ve mě se začínala vařit krev.
" Tak jo, momentálně jedeme do Karlových Varů na show a těšíme se na vás!" Slyšel jsem, jak někdo uváděl vlog.
" Tady za mnou je Dominik, Jakub a Maya jede dneska s náma taky." Maya zamávala do kamery a usmála se.
" Tak co? Těšíš se Dominiku?" Zeptal se mě Decky.
"Jo bude to velký ee!" Falešně jsem se usmál a Maya vedle se na mě ustaraně podívala. Myslím, že poznala, že něco není v pohodě ale mohla za to ona, když se tam nechává nabalovat mým nejlepším kámošem.
.....