20. kapitola

2.2K 61 4
                                    

Pohled Mayi: 

Zaparkovala jsem před naším domem a rychlým krokem vešla dovnitř. Sundala jsem si boty a vběhla do obýváku. Na gauči tam seděla Anna a objímala Vali kolem ramen. 

" Tak co?" Vypískla jsem a hnala se k nim. Úsměv z tváře mi zmizel, když mi došlo, že Vali brečí.

" Nee, neplakej." Pohladila jsem ji po rameni a ona se usmála. 

" Je to oficiální?" Vyzvídala jsem dál. Vali zakývala hlavou a podívala se na svoje břicho. 

" Jo je." Řekla tiše. 

" A čí je? " Nedala jsem se odbít. Vali se na mě podívala jejíma skleněnýma očima. 

" Nikolase" Vykulila jsem na ni oči. Nikolas byl jeden týpek s kterým jsme se vídali na vysoký, Vali se s ním scházela a očividně došlo k něčemu víc. 

" Musíš mu to říct." Řekla jsem rozhodně. 

" Já vím, ale bojím se jeho reakce." Šeptla. 

" Neboj to bude dobrý" těšila jsem ji " oznámíš mu to, on řekne, že je to super, potom budeš tlustá a nakonec šťastná mamina." Vali i Anna se tomu zasmály. 

" Doufám, že máš pravdu." Řekla už vysmátá Valča. 

" Já ji mám vždycky." Hrdě jsem se usmála. 

..

Jedli jsme sushi, leželi u mě v posteli a sledovali Peaky Blinders. Nejednou se domem ozval nepříjemný zvuk zvonku. Zaúpěla jsem a stopla jsem seriál. Co, kdo chce tak pozdě večer? 

" Dojdu tam." Nabídla se Anna a vydala se k vchodovým dveřím. Za chvíli jsem uslyšela hlasy. Jeden patřil Anně a ten druhý byl moc tlumený na to abych ho mohla identifikovat. Najednou někdo otevřel dveře a stál v nich.. Dominik? Nechápavě jsem se na něj podívala a on se na mě podíval ještě nechápajícně. 

" Umm.. co tady potřebuješ?" Zeptala jsem se, když nic neříkal. 

" No.. najednou si vyběhla od nás z domu, volal jsem ti a ty jsi to nebrala. Prostě jsem se bál a ty tady ležíš v posteli, cpeš se sushi a ptáš se mě co potřebuju? " Nadzvedl obočí. 

" Aha.. jo, promiň mám vyplé oznámení. " Otevřela jsem telefon a uviděla šest zmeškaných hovorů a asi deset esemesek. Zvedla jsem zrak a uviděla naprosto nechápající pohledy holek. 

" Tak jo, my vás tady asi necháme, ale pak nám všechno vysvětlíš." Probodla mě Vali pohledem a vyšla spolu s Annou ze dveří. Podívala jsem se na Dominika, který pořád stál ve dveřích a ublíženě se na mě díval. 

" Promiňň." Protáhla jsem a odhrnula peřinu aby si ke mě mohl lehnout. On na nic nečekal a rovnou za mnou do postele skočil. Položil si hlavu do mého klína a pustil seriál. Nad tím jsem se jen uchechtla a dál to neřešila. 

" Stejně je obdivuhodný kolikrát za posledních pár dnů spolu ležíme v posteli." Podotkl po chvíli. 

" Jo, divný." Přiznala jsem. 

" Zítra odjíždím na pár dní do Bratislavy, takže tě tu nechám o samotě. " Pokračoval. 

" Oukej." Přikývla jsem. Otočil na mě hlavu. 

" Ne, že tady beze mě uděláš nějakou hloupost." Ukázal na mě prstem. Zasmála jsem se mu. 

" I kdybych udělala není to tvoje věc." Řekla jsem provokativně. Jen co jsem to dořekla vyletěl do sedu a vyzývavě se na mě podíval. 

" Není moje věc jo?" Zasmál se a chytil mě tak, že jsem teď ležela pod ním. Díval se mi do očí a tiskl se na mě svojí hrudí. Měla jsem pocit, že můj tep vyletěl tak na 130 tepů za minutu. Usmál se na mě a přitiskl svoje rty na můj krk. 

" Mám pocit, že to moje věc je holčičko." Zachroptěl mi do krku a pokračoval ve své činnosti. Byla jsem, jak v ráji ale věděla jsem, že to není správné. Jemně jsem ho od sebe odstrčila a narovnala se do sedu. 

" Nelíbilo se ti to?" Zeptal se nechápavě. 

" Jo líbilo- musím se jít napít." Vyklouzla jsem z pokoje. Co to sakra dělám? Nepoznávala jsem se. Nejdřív se  sním jen tak vyspím a potom si hraju na to, že jsem jeho holka? Tohle jsem přece nebyla já. Nemohla jsem si namlouvat, že ke mně něco cítí a zeptá se mě jestli s ním nechci chodit, on přece s nikým nechodí. 

.....

Trochu kratší kapitola ale nic víc už jsem do ní napsat nechtěla takžee.. here you go. 


Jeden den, jedna noc /  Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat