19. kapitola

2.2K 60 4
                                    

Pohled Dominika : 

Otevřel jsem dveře od svého královského pokoje a rozvalil se na postel. Maya se chvíli rozhlížela a potom se svalila vedle mě. 

" Hezký pokoj." 

" Ani ne." Kdyby jen věděla, co všechno se v tomhle pokoji kdy dělo, nejspíš by se jí už tolik nelíbil. Asi pochopila a jen se usmála. 

" Mám hlad, nechceš něco objednat?" Chytila se za břicho a podívala se mi do očí. Pokrčil jsem rameny. 

" Nevím jestli se mi chce." Odpověděl jsem nepřítomně a snažil se skrýt úsměv. Protočila panenky. 

" Tuhle hru s tebou nehraju." Řekla a praštila mě do ramene. 

" Au." Sykl jsem a natáhl se po ní. Ona ale rychle uhnula, vyskočila z postele a vyklouzla ze dveří. Na nic jsem nečekal a rozběhl se za ní. Naštěstí se svými dvěma metry jsem ji rychle doběhl a chytil ji za pas. Trochu vyjekla a otočila se na mě. Naše obličeje od sebe dělilo pár centimetrů, které bych mohl hravě překonat. Podíval jsem se jí na rty a jí z obličeje zmizel úsměv. Podívala se na zem a potom zase mě do očí. Začala se pomalu ale jistě přibližovat. Co nevidět jsem spojil naše rty a přesunul své ruce na její zadek. Zvedl jsem si ji do rukou a víc ji na sebe namáčkl. Cítil jsem jak se pode mnou prohnula v zádech a instinktivně obmotala svoje nohy kolem mého pasu. Chytl jsem jí jednou rukou pod stehnem a druhou pod zadkem. Rozešel jsem se směr můj pokoj a pohodil ji na postel. Klekl jsem si kolenem mezi její nohy a natáhl se abych mohl naše rty znovu spojit. Než jsem to však stihl udělat vrazila mezi nás polštář a moje hlava do něj narazila. Hej. Pomyslel jsem si a snažil se polštář vytrhnout. 

" Co děláš?" Zasmál jsem se jí. Položila polštář zpátky a posadila se. Nechápavě jsem se na ní podíval. Ulevilo se mi až se zase zasmála tím jejím kouzelným úsměvem. 

" Mám hlad!! Jakože mám chuť na jídlo chápeš?!" Zakřičela na mě a já se jí zasmál. 

" Přestaň mě furt strašit tím, že dělám něco co se ti nelíbí." Zaúpěl jsem si a položil si hlavu do jejího klína. Zasmála se a začala mi rukou projíždět vlasy. 

" Tak objednáme pizzu?" Zeptal jsem se a otevřel mobil. 

" Spíš McDonald. Prosím." Nevinně se usmála.

..

" Nechoď tam sakra!" Vykřikla Maya naštvaně. Seděli jsem opření o moji postel, jedli mekáč a sledovali horror. Nebo, měl to být horror ale Maya měla pořád nějaké připomínky a dělala z toho tak komedii. 

" Drž už hubu a žer." Řekl jsem se smíchem a přitiskl si její hlavu na svou hruď. Zasmála se a snažila se vymanit z mého sevření. Nakonec se jí to podařilo a sledovala teď už tišeji film. 

" Asi nechápu podstatu horrorů. " Stěžovala si když film skončil. 

" Náhodou nebylo to tak hrozný." 

" Neříkám, že to bylo hrozný. Říkám, že nechápu podstatu." Rozumovala a přitom houpala nohama ze strany na stranu. Chtěl jsem ji něčím odporovat ale zazvonil ji telefon. 

Ahoj... no dneska to asi nestihnu ... Cože??....  teď u Dominika... pokusím se co nejrychleji.. jo neboj... drž se.. čau..

Skončil hovor a ona se začala zvedat. 

" Co se stalo?" Zeptal jsem se ustaraně. 

" No řekla bych, že nic ale vím, že mi na to neskočíš." Začala sbírat svoje věci a dávat je do tašky. Pořád jsem nechápal. 

" Musím jet. Potom ti to vysvětlím." Podívala se na mě a obejmula mě. Přitisknul jsem se blíž k ní a dal ji pusu na tvář. Odtáhla se a naposled se na mě usmála. Potom už rychle opouštěla můj pokoj a já po chvíli uslyšel startovat její auto. Co se asi tak akutního stalo? Přemýšlel jsem a začal uklízet zbytky od oběda. Určitě mi to potom vysvětlí. Ujišťoval jsem se a šel najít Jakuba. 

.....

A máme tu další díl. Co se asi tak mohlo stát hm? 🤎

Jeden den, jedna noc /  Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat