17. kapitola

2.3K 60 2
                                    

Pohled Dominika :  

Měli jsme už po zvukové zkoušce, všechno proběhlo v pohodě. Snažil jsem se na venek hrát, že je vše v pohodě ale uvnitř jsem byl naštvaný na Jakuba, zklamaný, že je na mě Maya naštvaná a byl jsem zklamaný ze sebe a z toho, že jsem ji něco takového psal i když sám vím, že to není pravda. 

" Hele teď se půjdem ubytovat, potom na večeři a pak nás čeká show!" Tleskl spokojeně Velkej Jakub. Vypnul jsem mikrofon a popadl svoji tašku ze země. 

" Hej počkej chvíli Dominiku" chytil mě ještě za rameno " hele nevím a ani nechci vědět, co se stalo mezi tebou, Jakubem a tou holkou ale rychle to vyřeš, protože ta show musí být dokonalá a nechci abyste tady hráli něco jako nebavíme se spolu." Promlouval mi do duše. 

" Jo bude to v chillu." Ujistil jsem ho a odcházel za ostatními. Když jsem vešel do vestibulu všiml jsem si Jakuba a Mayi jak stojí v rohu a horlivě se o něčem baví. Nejspíš mi uniklo, kdy se zase začali bavit, protože jsem dal Jakubovi do nosu kvůli ní. Nadechl jsem a rozešel se jejich směrem. 

" Hele můžem si promluvit?" Zeptal jsem se Jakuba. 

" Čekal jsem, kdy přijdeš." Odpověděl a já jsem se podíval na Mayu. Nejspíš pochopila a rozešla se od nás. Díval jsem se na ni dokud nebyla dost daleko a začal. 

" Hele fakt se ti chci omluvit byl jsem nasranej, protože mi na ní fakt záleží ještě jsem ti to říkal a ty ji začneš před mýma očima nabalovat." Zaťal jsem pěsti a čekal na jeho reakci. 

" Chápu to ale já jsem ji nenabaloval jen jsme se bavili. Připadá mi, že ti na ní víc než jen záleží Dominiku." Podíval se na mě tím jeho moudrým pohledem, poplácal mě po rameni a nechal mě tam stát samotného. 

..

Porozhlédl jsem se po pokoji, který jsem obýval s Mayou. Byl to menší ale hezky zařízený pokoj. Pohodil jsem tašku do kouta a svalil se na postel. 

" Roztomilý pokoj." Uslyšel jsem za sebou její hlas, rychle jsem se otočil a spatřil ji jak stojí ve dveřích v celé své kráse. Přešla až k posteli a praštila sebou vedle mě. 

" Ty se na mě nezlobíš?" Zeptal jsem se nechápavě. 

" Proč bych měla?" Odpověděla mi otázkou a otočila se ke mně hlavou. 

" No já myslel.." začal jsem

 " No, nemyslím si, že chci dnešek strávit tím být na tebe jen naštvaná, chci si to tady užít. Jako kámoši." Skočila mi do řeči. Její poslední slova mě docela zasáhla ale nechtěl jsem to dát znát, každopádně jsem si za to mohl sám. 

..

Už jsme byli po večeři a klub se začal pomalu naplňovat. Lidí a hluku přibývalo čím dál víc. 

" Stejně pořád nechápu, co na tom vidíte." Řekla nezaujatě Maya a dívala se jak davy lidí proudí dovnitř. 

" Kdyby jsi to měla jako práci pochopila by jsi." Odpověděl jsem a chytl ji kolem ramen. Přitáhla se ke mně kousek blíž a já na sobě cítil příjemný tlak jejího těla. 

" Dominiku pojď se připravit." Vyrušil nás hlas Tokyho a my sebou trhli. To si musí vždycky vybrat ten nejhorší čas? Zeptal jsem se v duchu. Maya mi ještě popřála hodně štěstí a já odcházel směr všichni ti lidé. 

" Tak co jste ready na show?!" Zakřičel jsem do mikrofonu a všichni vykřikli na souhlas. Potom už jsem pořádně nevnímal, byl jsem od hlavy až k patě pohlcený hudbou a  davem, který se mnou zpíval texty všech písní. Ani jsem si to neuvědomil a show byla u konce. Předal jsem mikrofon Velkýmu Jakubovi a celý zpocený ale šťastný jsem odběhl do backu. 

Jen, co jsem uviděl Mayu přiběhl jsem k ní a zvednul ji do vzduchu. Ona vypískla a já se jen zasmál. Otočil jsem s ní kolečko, postavil ji na zem a vtáhl si ji do pevného objetí. Objetí mi opětovala s zašeptala mi do ucha. 

" Bylo to vážně super, asi začínám chápat tvoje nadšení." Usmál jsem se pro sebe a odtáhl se. 

" Hele zůstal by jsem tu s váma ale jsem dost tired takže asi půjdu na pokoj." Oznámil jsem. 

" Půjdu se tebou stejně už tu moc nemám co dělat." Přidala se ke mně Maya a společně jsme vyrazili směr náš pokoj. 

" Hele jdu si dát sprchu, normálně bych se tě zeptal jestli nejdeš se mnou ale vím, že nepůjdeš." Zasmál jsem se a ona po mně hodila polštář. 

Když jsem se umyl, šla Maya. Trvalo ji to asi dvacet minut ale nakonec vyšla zabalená v ručníku. Podíval jsem se na ni a začla očima jezdit po jejím těle. Obtahoval jsem její křivky až jsem skončil u jejích očí. 

" Můžeš se otočit?" Zeptala se a vzala si do ruky kalhotky a velké triko. Vyhověl jsem ji s otočil se na břicho. Slyšel jsem jak její ručník sklouzl na zem a mě to nedalo. Otočil jsem se přesně v okamžik kdy si natáhla černé kalhotky. Projížděl jsem její tělo a na sucho polkl. Její jemně nahnědlá pokožka dodávala jejímu tělu takový roztomilý nádech. Všimla si, že se na ní koukám a podívala se mi do očí. Pomalu jsem vstal a přešel až k ní. Kousek ustoupila dozadu ale zastavila ji zeď. Dotkl jsem se jejích ramen a ucítil jak ji naskočila husina. Nadechla se aby něco řekla ale já ji zarazil tím, že jsem naše rty spojil v jedny. Začala spolupracovat. Cítil jsem z jejích úst mátovou příchuť spojenou s chutí vodky. Odtrhli jsem se až nám došel kyslík a podívali jsme se navzájem do očí. Ty její byly naprosto nečitelné.

" Promiň-" Vykoktal jsem a kousek ucouvl. Co jsem to zase provedl? Právě jsem pohřbil náš vztah tak dvacet metrů do země. 

" To vždycky tolik mluvíš?" Zeptala se s lehkým úsměvem. Jedním krokem vynulovala mezeru mezi námi a znovu mě políbila. Dala mi ruku za krk a tu druhou na moje rameno. Já jsem nečekal, zvedl ji do náruče a přenesl k posteli. Tam jsem ji něžně položil a sundal si triko. Prohlédla si moji hruď a usmála se. Sklonil jsem se k ní a políbil ji na krk. Začal jsem dělat cestičku z polibků po jejím krku. Z jejích úst se vynořil tichý sten a potom jsem ucítil, jak mi její ruka vjela do vlasů. Položil jsem jí ruku na zadní stranu stehna a jemně ho zmáčkl, sundal jsem si kalhoty a z kapsy vylovil modrý obal. Tázavě se na ni podíval a ona jen mírně přikývla. 

...


Jeden den, jedna noc /  Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat