6. kapitola

2.6K 67 2
                                    


Pohled Mayi : 

Měla jsem sluchátka a poslouchala playlist od Dominika. Zavřela jsem oči a vnímala hudbu. Nechala jsem svou hlavu ať si hraje s mými myšlenkami. Bylo mi tak hezky. Z transu mě vytrhl až můj telefon, který mi oznamoval novou zprávu. 

goldcigo : tak co?

mya_ft : začínám chápat tvoje záliby v hudbě

goldcigo : neříkej, že neposloucháš moje písničky? 

maya_ft : nějaký jsem slyšela ale asi se bez nich obejdu :b

goldcigo : asi máme na věci odlišné názory děvče

maya_ft : hele píše se mi s tebou opravdu nebesky ale musím na trénink hochu

goldcigo : pak napiš

maya_ft : možná

goldcigo : to nebyla otázka ale budiž 

Zasmála jsem se a začala si balit tašku. Zase jsem nestíhala, jak jinak. V zrcadle jsem ještě zkontrolovala, jak špatně na tom jsem. Když jsem se ujistila, že mému vzhledu již není pomoci vydala jsem se z pokoje. 

" Ale, ale na trénink?" Začala mě zpovídat moje spolubydlící Anna. Jen jsem přikývla a chtěla se rychle vypařit ale do obýváku vešla i Vali. 

" Hele včera jsem z tvýho pokoje viděla vycházet Dominka? Co jste tam dělali?? Dělej povídej" Zasypávala mě Vali otázkama. Jen jsem protočila oči a zasmála se. 

" Jen se mi omylem dostal do pokoje. Čirá náhoda." Ujistila jsem je a prošla kolem nich do předsíně, kde jsem si začala nazouvat boty. 

" Náhoda?? Osud!! " Křičela na mě Anna. 

" Myslím, že osud bude, až vás obě přetáhnu lžící na boty!!" Zakřičela jsem na ně nazpět. Když jsem vycházela ze dveří slyšela jsem za sebou už jen smích holek. Osud, no jasně Annino. 

Rychle jsem otevřela garáž a podívala se na svoje tři motorky. Tak jakou Mayo? Podupávala jsem nohou o podlahu a pražila motorky pohledem. Stála jsem tam už tak pět minut a proto jsem zvolila taktiku buď dítě a udělej ententýky dva špalíky. Nakonec byla vybrána černá motorka ve předu s potiskem hello kitty. Roztomilá hračka. Nasadila jsem si helmu a rozjela se. 

Na trénink jsem přijela s rekordním zpožděním třicet minut. Myslím, že kdybych nebyla skoro nejlepší v týmu už mě dávno vyhodí. 

" Ale ale rebelka dorazila!!" Zakřičel na mě Mike jen co jsem dorazila k trase. Nesnášela jsem tu přezdívku, vysloužila jsem si jí díky hnědým kudrnatým vlasům padajícím skoro do pasu. 

" Ticho knedl." Okřikla jsem ho a Mike se zamračil, nesnášel když jsem mu říkala knedl.

" Jedna jedna rebelko. " Oba jsem se zasmáli a já ho šla obejmout. Objala jsem i zbytek týmu, vyslechla jsem si kázání od našeho trenéra, že jsem nezodpovědná, jak malý dítě a šli jsme trénovat. 

Jezdili jsme asi dvě hodiny a já si začala stěžovat, že mě bolí nohy. 

" Tak jo pro dnešek už to bude stačit, pozítří začneme trénovat na závody takže tu buďte všichni včas!" Při té druhé větě mě propálil pohledem a ostatní se zasmáli. 

" Dneska si dám hodně horkou vanu, co ty?" Zeptala se mě Nataly. Jsme jediné holky v týmu. 

" Jo taky, možná se i oholím. " Dodala jsem čímž jsem ji rozesmála. 

" Jo to já taky, Petr nesnáší kaktusy!" Řekla a obě jsme se rozesmály nanovo. 

" Tak ahoj uvidíme se pozítří." 

" Jo jasně, čau!" Rozloučili jsme se a já se rozjela domů. 

Doma jsem si dala slibovanou horkou vanu. Libovala jsem si v ní asi až moc dlouho protože na mě už holky bušily jestli pořád žiju. V pokoji jsem otevřela instagram a napsala Dominikovi, že mi už skončil trénink a ať mi pošle zase něco na poslech. Ozval se asi po pěti minutách. 

goldcigo : taková klasika ale nikdy nezklame ( playlist na spotify) 

maya_ft : můj hudební dealer! skláním poklonu 

goldcigo : všechno pro moji princeznu :3 

Zasmála jsem se a pustila jeho playlist. Nechala jsem svoji hlavu naplnit myšlenkami. Uvolnila jsem všechny svaly v těle a pomalu usnula. 


.....


Další kapitola!! Doufám, že se líbí :D


Jeden den, jedna noc /  Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat