14. kapitola

2.3K 59 1
                                    

Pohled Mayi :  

Nedočkavě jsem poklepávala nohou o podlahu. Zapnula jsem telefon a podívala se jestli mi odepsal. Zatím nic. Byla jsem docela nervózní, protože jsem mu psala už před dvěma hodinama.  Nejspíš jen nemá čas mi odepsat, nebo se mu třeba vybil mobil, uklidňovala jsem se ale sama jsem tomu nevěřila. Anna ani Vali doma nebyly aby mě uklidnily takže jsem na to byla sama. 

" Je na tebe naštvanej stejně je to tvoje chyba, soudila jsi ho a on takový není. Taky by tě to naštvalo. " Mumlala jsem si sama pro sebe. No tak mu zavolej (zněl mi hlas v hlavě) když tak ti to jen nezvedne. Tak jo, dala jsem na svůj hlas v hlavě a vytočila jeho číslo. 

" Ahoj kotě." Ozval se po chvíli z telefonu neznámý hlas. 

" Um ahoj, Dominik není doma?" Zeptala jsem se trochu zaraženě. Proč mu zvedá telefon někdo cizí?

" No je ale už je asi dvacet minut v kuse v koupelně" zasmál se hlas" jo a jsem Jakub mimochodem."

Jakub to je ten druhej hodně potetovanej, prolétlo mi hlavou. 

" Já jsem Maya, hele můžeš prosím.." Nedopověděla jsem, protože mi ten Jakub skočil do řeči.

" Maya? Ta s těma vlasama?" Zeptal se úplně pitomě. 

" Jo a ty jseš ten Jakub bez vlasů?" Zeptala jsem se ironicky. 

" Jsi vtipná asi Dominika chápu." Zasmál se Jakub na druhé straně. Co? Jak jako asi Dominika chápu? Nerozuměla jsem. 

" Co, jak Dominika chápeš?" Vyslovila jsem svoje myšlenky nahlas.

" Neřeš kotě." Dobře, tenhle chlap mě dost sere. 

" Tako jo a můžeš potom Dominikovi vyřídit, že jsem mu volala a ať mi už konečně odepíše? Díky." Řekla jsem a zavěsila. 

Sedla jsem si na gauč a pustila v televizi hokej. 

" A je to gól!!!" Ozvalo se z televizi přesně ve chvíli, kdy mi zabrněl mobil na upozornění nové zprávy. Rychle jsem ztlumila televizi a otevřela ig. 

goldcigo : sorry, že jsem neodpovídal. ale jsem zpět abych tě vyslyšel

maya_ft : super, ale nejdřív si zkroť toho Jakuba, který mě nazývá kotě 

goldcigo : možná potom. spíš mě zajímá, proč jsi vůbec volala. to jsem ti tak moc chyběl, nebo jsi se bála, že jsem na tebe nasranej hm?

goldcigo : a na lidi jako je Jakub by jsi si měla začít zvykat, protože tě hodlám vytáhnout na nějakej náš koncert, vlastně už tuhle neděli😘 

maya_ft : je mi líto v neděli jdu do kostela 😎

goldcigo : přestaň se modlit dneska večer budem tančit dneska večer budem pít

maya_ft : valčík

maya_ft : ale když ti to udělá radost tak tam budu 

goldcigo : letsgooooou jdu to oznámit chábrům 

maya_ft : 🤦‍♀️ 

Na to už mi dal jenom zobrazeno a já se pleskla do čela, co jsem to zase odsouhlasila bože můj. Dneska byl pátek, chce mě vzít na koncert už za dva dny? Protřela jsem si oči a podívala se na čas, no to snad ne. Trénink, zase jsem zapomněla. Rychle jsem vstala a převlékla se do oblečení na motorku. Popadla jsem přilbu a spěchala do garáže, dneska jsem zvolila modrou motorku a rychle jsem vyjela. Jela jsem o hodně rychleji než jsem měla ale trenér už mě měl i tak plné zuby a já nechtěla mít ještě větší malér. 

" No jasně, kdo jiný než Rebelka zase pozdě." Musel si do mě jako vždy rýpnout Mike. Neodpověděla jsem mu jen jsem protočila oči a šla za Nataly. 

" No konečně !" Vykřikla, když si mě všimla a šla mě obejmout. 

" Ještě jednou pozdě a budeš klikovat!" Uslyšela jsem za sebou ostrý hlas našeho trenéra. 

" Moc se omlouvám já..." začala jsem ale trenér mě přerušil " ne nemám teď náladu na tvoje výmluvy proč jsi přišla pozdě, spíš se rychle seber a do práce." Naposled mě zpražil pohledem a já se otočila zpět na Nataly. 

" Rychle se seber a do práce" Napodobila jsem jeho vtipný hlas a Nataly se rozesmála. Potom už jsme jenom objížděli nekonečně dlouhé trasy a zkoušeli skoky při nichž David spadl a musel jet na šití. 

" Ouch" Sykla bolestivě Nataly, když jsme se spolu dívaly, jak trenér nakládá Davida a jedou pryč. 

" Hele teď, když tady není trenér vyfotíš mi nějakou fotku?" Zeptala jsem se šibalsky Nataly. Ta se na mě podívala stylem, že se vůbec ptáš? Takže poslední půl hodina, kterou jsme měli využít k tréninku skončila jako foto time. 

" Tahle je dobrá " ukázala jsem na fotku " nejspíš ji vydám." Řekla jsem a Nataly souhlasně přikývla. Potom už jsme se sbalily a celý vyčerpaný jely domů. 

Když jsem přijela domů, holky tu pořád nebyly. Sedla jsem si na gauč a najela na ig. Postla jsem fotku z dneška a jelikož už bylo dost pozdě šla jsem se osprchovat a rovnou si lehnout. 

( fotka na instagramu ) :

( fotka na instagramu ) :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



.... 

Jeden den, jedna noc /  Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat