Sırtımın ağrısıyla yavaşça gözlerimi aralayıp etrafıma bakındım. Herkes dün kıvrıldıkları yerde uyuyakalmıştı. Bir tek Rüzgar yoktu odada.. Ayağa kalkıp sessiz adımlarla mutfağı kontrol ettim. Orada da yoktu.Yukarı çıkıp Rüzgar'ın odasına baktıktan sonra kapısı aralı kendi odama doğru ilerledim. İçeri doğru yavaşça bakındığımda Rüzgar benim yatağımda benim yastığıma sarılmış uyuyordu. Başımı yavaşça yere eğdim.Neden sürekli hata yapıyordum ben?
Kendi yatağımın karşısında ki yatağa oturdum ve Morphia-Sallandım sözlerini mırıldanmaya başladım..
"ben kendimden bezdim,kendimle derdim,bilendim gülümsemeye bile... Beni yak,ve çek içine külümü,kucakla bir bebek gibi ölümü.."dediğimde Rüzgar gözlerini araladı..ama ben şarkıya devam ettim çünkü sözlerin istediğim kısmına henüz gelememiştim.
"Tenim beyaz olur demiştim sen gördün mü?Beni anlaman için tüm ışıkları söndürdüm bugün.."
Dediğimde yataktan kalkıp karşımda dikildi. Bende tedirgince ayağa kalktığımda gözlerimin içine baktı.Elini yavaşça kaldırıp saçıma dokundu. Gözünü bir kaç saniye kapatıp bana sıkıca sarıldığında neye uğradığımı şaşırmış öylece duruyordum.
Şokumu atlattığımda bende ona sarıldım. Göz yaşım yanağımdan süzülürken Rüzgar bende ayrılıp parmağıyla yanağımı okşadı.
"Affettin mi beni?" dediğimde hafifçe başını salladı.
Ona mahçupça bakarken eliyle belimi kavrayıp beni kendine çekti.
"Seni seviyorum.."
gözlerimi kırpıştırdım.
"Ben daha çok.."
Rüzgar benden ayrılıp yatağın üstündeki yorganı kaldırdı.
beni elimden çekip yatağa yatmamı sağladığında yanıma uzanıp üstümüzü örttü.
Ben ona sarılıp başımı omzuna koyarken oda beni kollarıyla sardı.
huzurlu bir nefes verdim
Mutlu sondu işte..
#2 SENE SONRA...
"Rüzgar kalk artık hadi!"
Üstümü değiştirirken yan odada ki Rüzgar'a seslendim.
Rüzgar'ın beni affetmesi üstüne tam 2 yıl geçmiş ve biz üniversite okuyorduk.
Cemre ve Toprak zar zor aynı şehri tutturmuş ve Çanakkale'de küçük bir ev tutmuş okuyorlardı.
Buğra İstanbul'da kalmış ve orada okuyordu.Hatta sevgili bile yapmıştı.
Ben ve Rüzgar ise memleketim olan İzmir'de aynı üniversiteyi tutturmuş aynı Toprak ve Cemre gibi küçük bir ev tutmuştuk kendimize.
"Ya üniversitedeyiz artık kızım,Gitmeyelim bugün ne olacak?"
uykulu çıkan sesle Rüzgar'ın odasına girip yanağını öptüm.
"Hadi lütfen,hem dün gece seninle yatarken bugün erken kalkacağın için söz vermiştin hatırlamıyor musun?"
Gözlerini aralayıp gülümsedi.
"Dün gece.."
Gözümü kaçırdım.
"Hadi kalkta yol üstünde kahvaltı ederiz olur mu?"
Dudaklarını öpücük şekline getirip gözlerini kapattı. Kalkmak için şart koşuyordu aklı sıra.
eğilip öpücüğümü bıraktığımda hızla yatağından kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARİST~
Teen FictionGİTARİST İKİ GENÇ... Bir gitar var... Bu gitar bu iki gencin hayat gitarı.. Uzun ince parmaklar bir tele dokunuyor.. Ve bir ses çıkıyor.. Tiz bir ses ve bu ses tüm dünyada yankılanacak kadar gür. Sonra bir tele daha dokunuyor parmaklar.. Başka bir s...