SONSUZA DEK.

55 27 0
                                    

Yiğit beni aldığında oradan biraz uzaklaşıp arabayı bir cafenin önüne çekti. arabadan inip dışarıdaki küçük masalara oturduk.

"Rüya neler oldu anlat hemen!"

Yiğit telaşla bana bakarken ona herşeyi anlattım.

"acil bir plan yapmalıyız..."

dediğinde başımı salladım.

yiğit düşünceli düşünceli masaya bakarken birden başını kaldırıp gözlerime umutla baktı.

"Sanırım ne yapacağımızı buldum."

Gözlerim büyüdü.

"nasıl?!"

yüzüme yaklaştı.

"Dinle..."

#RÜZGAR'DAN...
Daha kim olduğunu bile bilmediğimiz bu adamlar bizi bir odaya kapatmışlardı.

"Abi Buradan çıkmamız lazım! Cemreyide bırakmadılar yanımıza! Çıldıracağım!"

Alev topuna dönen Toprağa baktım.

"Dur oğlum bir sakin ol. Eğer bende sevgilimi tanıyorsam, o Yiğitede haber verecek ve onlar bizi buradan kurtaracaklardır."

Buğra ayağa kalktı.

"Oğlum kim bu adamlar lan. Bizim Eymen haricinde bir düşmanımızmı var?"

Başımı iki yana salladım.

"Aslında önümüzde bir kaç seçenek var.
Gizli bir düşmanımız olabilir.
Onun haricinde Cemre'den intikam almak isteyen yada ona düşman olan birileri olabilir.
Ayrıca bir soru daha var elimizde.
Neden Cemre?
Yani burada bir sürü kişiyiz ve Cemre'yi kaçırmaları bir tesadüf olamaz yani bunun altından bir bok çıkacak ama ne?
Göreceğiz. "

Dediğim sırada Toprak yanıma yaklaştı.

" Aslında Cemre bana birşeyler anlatmıştı.. "

Kaşlarımı çattım.

" Ne gibi? "
Dedi Buğra.

" Yani ailevi durumlarından falan. Babasıyla annesi o on üç yaşındayken ayrılmışlar.
Bir sene sonra annesi başka bir adamla evlenmiş.
Yani üvey babası gelince gerçek babası Cemre'yi daha çok sahiplenmiş ve onu yanına almak istemiş.
Babasının çok iyi biri olmadığından bahsetmişti bana.
Büyük bir mafya babası olduğunu söylemişti.
Eli kandan çıkmıyordu demişti.
Yani babasının adamları Cemre'yi kaçırmış olabilir, bunu babası yaptırmış olabilir. "

Kaşlarımı daha çok çattım.

" Bu yeterince olağan bir seçenek. "
Dediğim sırada kapının açılmasıyla içeri korumalardan biri girdi ve bizi odadan çıkarıp geniş boş odaya götürdü.
Cemre'yi de getirip sandalyeye bağladıkları sırada içeri uzun paltosu ve fötr şapkasıyla bir adam girdi.
Elindeki elektronik sigaradan bir nefes çekip yanımıza yaklaştı.

"Merhaba gençler."

O sırada Cemre'nin gözleri faltaşı gibi açıldı.

"B-baba!"

ŞOK içinde adama baktım.

"Baba yaa...varlığımdan haberdarmıydın?"

Yutkundum.

"Bizi neden kaçırdın?! Beni aldın tamam, arkadaşlarımdan ne istiyorsun?! Hayatımda bir kere iyi bir şey yaşatmadın bana! Bir kez olsun yüzümü güldürmedin! Şimdi ne istiyorsun?!"

GİTARİST~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin