(yukarıdaki fotoğraf karakter olan Rüya ve Rüzgar olarak konulmuştur)
Sabah kalktığımda mutfaktan gelen güzel kokularla yatağımda doğruldum. Aklıma annemin eve gelmiş olma ihtimali gelmişken Cemre'nin odada olmadığını farkettim. Hızla yataktan kalkıp lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa doğru yol aldım. Mutfağa girdiğimde Cemrenin krep yaptığını gördüm. Ben şimdi böyle kankayı nereden bulurdum! Cemrenin yanağına bir öpücük kondurdum. "Günaydın sister!" dedim tüm enerjimle. "Günaydın trouble" anlamayarak ona döndüm "ne?" dedim. "ha pardon ben İngilizce dersi veriyoruz sanıyordum"dedi alayla. Gözlerimi devirip. Sandalyeye oturdum" Bugün alışverişe çıkmaya ne dersin? "şaşkınlıkla gözleri büyüdü" ciddimisin ? "dedi sorarcasına. Başımı evet der gibi salladım." tamam o zaman kahvaltıdan sonra çıkarız"
Başımı salladım . Telefonumu elime aldım. Annemi aradım 3. Çalışta açmıştı
+alo
+alo anne nasılsın? Biz cemreyle alışverişe çıkacağızda kredi kartını alabilirmiyim?
+iyiyim sağol. Benim kızım ilk defa kız gibi alışverişe çıkacak ve ben kredi kartı lafımı yapacağım al tabii. İstediğin gibi harca ama önce telefonu Cemre kızıma ver bakayım
Cemre merakla bana bakarken hoparlörü açıp telefonu cemreye doğru tuttum. "annem seni istiyor" başını salladı.
+cemre kızım. Benim kıza güzel birşeyler al ha bu bilmez şimdi ben seni bilirim hadi size iyi eğlenceler ben akşama anca evde olurum.
+sen merak etme sema teyze kontrol bende
"sen ez kızını" diye bağırdım arkadan.
Telefonu kapatıp masaya koydum. Ben krepleri ağzıma tıkarken Cemre beni dünle ilgili sorguluyordu. Sorgusu bitince ağzımdan her şeyi almıştı. Ah lanet!Yemeğimizi yiyip odama geçtik. Ben dolabıma bakınırken cemre önüme geçip konuşmaya başladı. "Bugün seni ben giydireceğim. Hem benimde bugünlük senin dolabından giyinmem lazım. Hiç eve gidemem. zaten kredi kartımın çantamda olması lazım."
Sıkıntılı bir nefes verdim. "tamam" yatağıma oturup sosyal medyada gezinmeye başladım. Cemre işini bitirmiş olacakki seçtiği bordo kazağı elinde sallıyordu. "bana ne seçtiniz bakalım imparatoriçem!?" elindekileri alıp giyinmeye başladım. Salaş bordo bir kazak ve siyah dar kot pantolon seçmişti.Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Fena durmuyordu. sonra Cemreye dönüp bakmaya başladım.
Üstüne ince siyah beyaz çizgili bir kazak ve ve gri yırtık pantolon giymişti. Cemreye düştüm şuan. Bu kız nasıl bu kadar güzel olabiliyor diye geçirdim içimden. Çuval giyse yakışırdı mk. Hızla evden çıkıp Alışveriş merkezine doğru yürümeye başladık. Alışveriş merkezine vardığımızda ben dehşetle etrafıma bakıyordum. Heryer tıklım tıklımdı.
"kanka bak şu mağazada çok güzel kıyafetler var. Hem sana göre birşeyler kesin buluruz" Cemrenin parmağıyla gösterdiği mağazaya baktım. Birlikte mağazaya girdik. Cemre bana kıyafet bakarken ben boş boş dolanıyordum. Cemre elinde bir kaç parça kıyafetle yanıma geliyordu. "kanka çok güzel kıyafetler buldum." elime kıyafetleri bırakıp gözüyle kabini işaret etti. Ben kabine girip kıyafetleri denemeye başladım. İlk önce hardal rengi salaş elbiseyi elime aldım. Fena durmuyordu. Elbiseyi giyinip kabinden çıktım."Nasıl olmuş!?" Cemrenin gözleri parlıyordu resmen.
"kızım bu çok güzel olmuş."
'teşekkür' edercesine başımı salladım.
Kabine geri girdim. Bu sefer kazak pantolon denemeye karar verdim. Turkuaz kısa kazağı ve siyah jeanı giyindim. Kabinden çıktım Cemre eliyle mükemmel işareti yapınca kabine geri girdim. Bir kaç elbise daha denedikten sonra kabinde sadece 1 tane elbise kalmıştı. Elbiseyi hayranlıkla elime aldım. Sanırım hayatımda gördüğüm en güzel elbiseydi. Lacivert kısa ve omuzları düşük bir elbiseydi bu. Hemen üzerimi değiştirip elbiseyi giydim. Aynaya baktığımda karşımda çok güzel bir kız vardı. Hemen kabinden çıktım. Cemre hayranlıkla bana bakarken yavaşça yanıma yaklaştı ve elimi tutup beni döndürdü.
"Rüya işte şimdi tam bir RÜYA gibi oldun." sıcak bir gülümsemeyle Cemreye bakıp kabine geri girdim. Kendi kıyafetlerimi giyinip kabinden çıktım. Kıyafetleri aldım, kasaya doğru ilerleyip ücreti ödedim. Karnımım kazındığını hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARİST~
Teen FictionGİTARİST İKİ GENÇ... Bir gitar var... Bu gitar bu iki gencin hayat gitarı.. Uzun ince parmaklar bir tele dokunuyor.. Ve bir ses çıkıyor.. Tiz bir ses ve bu ses tüm dünyada yankılanacak kadar gür. Sonra bir tele daha dokunuyor parmaklar.. Başka bir s...