"O-o benim babam" dedim göz yaşlarım ardarda akarken.
"kim? Kim senin baban Rüya?" yutkundum boğazıma bir yumru oturmuştu resmen...
"MUSTAFA TAŞKIN"
Korkuyla Rüzgar'ın gözlerine baktım. Dehşet içinde gözlerime bakıyordu.
Anlamıştım artık beni görmek bile istemeyecekti.. Biliyordum.Gözlerimi ondan kaçırıp dışarıya diktim gözlerimi..
"Gözlerime bak"
Rüzgar'ın sesiyle irkildim. Gözlerimi gözlerine çevirdim."Gidebilirsin" dedim kısık sesle.
"Ne?"
Rüzgar gözlerimin içine öyle bir bakıyorduki hafızamdaki herşey bir bir siliniyordu sanki..."Bir daha beni görmek istemezsen seni anlarım."
Rüzgar bana bakarken kaşları çatıktı."ne diyorsun Rüya?"
"Rüzgar tamam gidebilirsin sana hak veririm."
Gözyaşlarım buraları su basılmışa çevirecekken Rüzgar elini yanağıma koyup okşadı.
"Rüya bak burada senin hiçbir suçun yok güzelim. O Baban olacak adam bunu yapmış ve senin haberin dahi yokken neden seni bırakıp gideyim söylesene?"
Yanağımdaki elini tutup sımsıkı sarıldım ona. Oda kollarıyla sardı beni...
O an kendimi oraya hapsetmek istedim. Sanki burası benim evimdi. Kendimi oraya zincirlemek istiyordum.
"Ben senin hayatına girdim ve herşeyi mahveddim. O kursa hiç gelmeyecektim."
O sırada gözyaşlarım tişörtünü ıslatıyordu." Sen benim hayatıma girdiğinde ne oldu biliyormusun Rüya?"
Burnumu çektim."Ne oldu?"
"Ben hayatımın en güzel Rüyasına uyudum. Hemde sonsuza dek sürecek bir Rüyaya..."
Daha çok sokuldum ona.
"Sen benim hayatıma girince n'oldu biliyormusun?"
Dedim kokusunu içime çekip.
"Ne oldu?"
Kafamı kaldırıp gözlerine baktım.
"çok ama çok sert esen bir Rüzgar alıp götürdü beni..."
Rüzgar'ın gözünden bir damla yaş aktı o an ve yanağıma düştü. İçim paramparçaydı. Sanki Rüzgar'ın yanağıma düşen göz yaşı orayı yakmıştı. Elimi uzatıp önce kendi yanağımı sonra Rüzgar'ın yanağını sildim.
" Sen ağlama bari" dedim göz yaşlarımın arasından gülerek."sen ağlamazsan bende ağlamam"
İçimi yakan bu ateş kül olmayacaktı belliydi.."Benim uykum geldi." dedim Rüzgar'ın göğsünden istemeye istemeye ayrılırken.
"Benimde"
Bi kaç saniye gözlerinin derinliğine baktım. Bu çocukta bilmediğim birşey vardı ve beni kendine çekmeyi çok iyi başarıyordu."Hadi içeri girelim artık."
Başını salladı.
Birlikte içeri girdik.
Odama girdiğimizde ona döndüm."Sen benim yatağımda yat. Ben koltukta yatarım."
Dedim gözlerim ağrıyordu ağlamaktan..
"Gerek yok ben koltukta yatarım"
"eminmisin?"
Başın salladı ben Rüzgar'a yastık yorgan verirken bir yandan babamdan - baba demek bile istemiyordum oysaki- çaldığım tişört ve eşofmanı Rüzgara uzattım.
Rüzgar odamdaki koltuğa yastığı ve yorganı koyup bana döndü. O bana bakarken bende ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİTARİST~
Teen FictionGİTARİST İKİ GENÇ... Bir gitar var... Bu gitar bu iki gencin hayat gitarı.. Uzun ince parmaklar bir tele dokunuyor.. Ve bir ses çıkıyor.. Tiz bir ses ve bu ses tüm dünyada yankılanacak kadar gür. Sonra bir tele daha dokunuyor parmaklar.. Başka bir s...