~J O C E L Y N~
Ana binaya girip Johan'ın odasının kapısını kapatana kadar kimseden ses çıkmadı fakat ben artık bu sessizliği bozmak istiyordum.
"Gördüğümü nereden biliyorsun?!" dedim hızlıca.
"Jocelyn benim de seninle bağım var!"
"Ne?! Nasıl?!"
"Matthias'la senin aranda olan şey gibi değil, biz-" duraksadı ve derin bir nefes aldı.
"Kahretsin, biz-!" Yüzünü buruşturdu ve ellerini yüzüne kapattı, söyleyip söylememek arasında ciddi bir savaş veriyordu.
"Biz ne?!" dedim sertçe.
"Jocelyn biz kardeşiz." Elleri yüzünden yavaş yavaş çekilirken kaşlarımı çattım.
"İyi şakaydı Johan, ben gidiyorum!" odanın kapısını açmak üzereyken kolumdan tuttu. "Ben Bayan Serenly ve annemin bir planıydım Jocelyn. Daha küçücükken ortadan kaybolmamı sağladılar ben senden ayrı büyüdüm ama uzaktan da olsa hep seni izlerdim."
Elini kolumdan çekti.
"Jocelyn biz bir oyunun parçasıyız ve-"
"Sus!" güçlü durmalıydım, o Matthias değildi gardımı indiremezdim.
"Jocelyn, ben söylemeliydim özür dilerim."
"Sus Johan!" bağırmamla birlikte gözlerinde oluşan kırgınlığı görmem bir olmuştu.
"Jack abin değildi Jocelyn, ben senin abinim!"
Jack'in, Bella'yı öldürdükten sonra Matthias'ın alevleriyle yanarak öldüğünü hatırlamıştım. Mideme acı dolu bir ağrı saplandı.
"Jocelyn lütfen bana soğuk durma ben bunu yapmak zorundaydım, zaten Bayan Serena beni evlat edindikten sonra-"
"Ne dedin sen!?" diye çıkıştım.
"Bayan Serena yani annemiz, seni evlat mı edindi!?""Bak bu çok uzun bir kon-"
"Sus ve bana kendini affettirmek yerine gerçek ailemin kimler olduğunu anlat sevgili abiciğim!"
Bir anlık hışımla masaya tekme attı ve masadaki vazo yere düşüp parçalara ayrıldı.
"Jocelyn biz aslında kraliyet soyundan gelmiyoruz, asil kandan değiliz."
"Ne?!" Gözlerim hızlıca şaşkınlıkla açılmıştı
"Kim o zaman asil kan!?""Matthias."
Donup kalmıştım, bu gerçek olamazdı."Bayan Serenly ve Bayan Serena asil kan ve biz onların çocukları değiliz Jocelyn. Matthias Bayan Serenly'nin, Bella ise Bayan Serena'nın çocuğu."
"Neden!?" dedim haykırırcasına, "neden böyle bir şey yaptılar!?"
"Madem ben asil kan değildim neden bu hayatı hak ettim ve de Matthias neden asil olmasına rağmen asi kanların arasında yaşadı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asiller ve Asiler
FantasíaHenüz açıklama yapılmayacaktır... :) Bu güzel dünyayı öğrenmek için okumaya başlamayı unutma. #4 DİSTOPYA 21.05.2021