34. Kapitola

91 1 0
                                    


Jsem na posteli a prohlížím si tu knihu, vypadá opravdu zajímavě a je  docela obsáhlá. Tak snad v ní najdu to, co hledám. Ale já věřím, že ano. Jinak bych se musela zeptat otce a to opravdu nechci, vím totiž, že by mě poslal do háje a nebo by mi lhal. Tak jako vždycky.
Otevřu knihu a začnu v ní listovat a hledat to, co pořebuju. Nakonec jsem to našla, ale překvapilo mě, že obrázky v ní se hýbou. No budu se snažit si toho nevšíma. Šla jsem do rejstříku a našla jsem kapitolu geny. Měla snad tisíc milon stránek, ale po dlouhém pátrání, jsem konečně našla to, co jsem hledala. Dědičné geny. Výborně a teď tu kapitolu přelouskat.

Nejznámějším dědičným genem, je Asgardský gen všechno moci. Tento gen se dědí z generace na generaci, pokrevně, ale jednou za milion let se stane, že se gen nepředá a jeho moc pak sílí. Gen mohou zdědit pouze dívky. Tento gen dědí pouze prvorozené princezny.
Stává se také, že se gen někdy nepředá pokud jsou v dědičné linii chlapci. Gen mají v sobě, ale neprojevuje se jen nashromažďuje sílu než bude předán dál nějaké dívce. Dědí se pouze v královské rodině. Ten, kdo tento den poté zdědí se stane nejmocnější bytostí ve vesmíru. Schopnost tohoto genu je, že když se dotyčná někoho dotkne tak okopíruje jeho moc, a je ještě dvakrát tak mocnější než daný nositel moci. Tento gen se vztahuje i na bytosti, co přímo nemají moc, ale jsou třeba vysoce chytří, silní a podobně. Dotyčná může mít neomezený počet sil, jen je v tom jeden háček.
Dotyčná bude dost často v bezvědomí a bude mít celkové zdravotní problémy. Jak se říká něco za něco. U princezny se může stát, že bude neplodná, nebo bude mít problém v budoucnu otěhotnět. A když už otěhotnění, tak u ní bude vyšší riziko, že o své dítě přijde. A to opakovaně. Takže, když princezna nebude psychicky v pořádku a bude v depresích a zkrátka nebude mít chuť k životu a bude těhotná opět 9 své dítě přijde. Všechny moci se ještě více prohloubí a bez ohledu na původce dotyčného začnou obracet je zlu.
Princezna musí mít také člověka, na kterého se upne v případě, že ztratí rozum a nebude nevědět, kdo je. A také ke zrušení toho stavu je za pořebí polibek z právé lásky. Láska musí být, ale oboustranná. Nejlepší možná varianta je princezny choť.
Princezna se také genu nikdy nezbaví, pokud neumře, nebude mít potomka dceru, nebo jí někdo nezabije.
Moc, co má v sobě se uvolní a přesune do vraha. Toto je jediná možnost jak mohou tento gen a jeho moc získat muži, nebo jiné bytosti. Jenže má to háček, získaný gen nemůže nikdo zdědit, musí opět dotyčný zemřít a nebo ho musí někdo zabít.

Varování: Princezna by nikdy neměla zůstávat sama bez dozoru.

Tohle jsou fakt debilní věci. Nejprve se v té knize píše, že se gen nemůže předat a pak zase, že jo. Proč všechno u nás má pořád nějaké výjimky. Ale tak alespoň vím proč mě chce otec zabít. Chce získal moc toho genu, a proto si pořídil další dítě. On ho nechce proto, aby ho milovat, on ho chce, aby byl nejmocnější a já se mu k tomu hodím. To je takový hajzl. Tahle stvůra přece nemůže být můj otec. Vtrchnu jsi všechny strany z knihy, abych je měla u sebe a měla páku na otce. Zbytek knihy hodím vedle sebe na postel a dám jí pod deku a kouzlem jí zneviditelním, aby ji nikdo nenašel.

Tak a teď vymyslet plán jak se zbavit Jane. Sice jsem se nezaptala otce, kdy má v plánu odjet, ale jelikož tam budeme dva týdny a týden po té je korunovace tak předpokládám, že budeme odjíždět zítra nejpozději po zítří. Takže plán je takový. S otcem pošlu svého dvojníka, otec nepozná, že to nejsem já. Zas až tolik rozumu nepobral. Já jakožto já zůstanu tady a zbavím se Jane. Nebo takhle nejprve mého sourozence. Jane počká. A až budu tady mít všechno vyřešené tak se za pomoci moci Doctora přemístím na místo, kde zrovna budeme.

Až odjedeme tak budu chvíli tak dva dny sledovat Jane a až najdu nějaký vhodný moment, kde nikdo nebude a bude sama, nejlépe kdyby šla po nějakých schodech, které vedou vysoko, to by pak byla hračka. Ale teď mě napadlo, že i kdyby třeba nešla tam kam bych potřebovala, tak jí to vlastně můžu nařídit. No já jsem, ale chytrá. Fajn musím jí dostat do nejvyšší věže a jelikož vím, že se bojí hadů, tak se v jednoho proměním ona se lekne, spadne nebo přesněji řečeno se z nich zkutálí a bum. Je po mém sourozenci. Ani ti nejlepší léčitelé jí nedají dohromady. Pak jí ještě před tím než se odberu k otci vymažu paměť na to, že jí někdo ovládal. A je to jedna moucha sestřelena...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 12, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pochop mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat