30.Kapitola

48 2 0
                                    

Mitgard

Loki:
Zrušil jsem svou kopii a vydal se na základnu. Když jsem se k ní blížil, tak všichni jsou už připravený mě zpacifikovat.

,,Přicházím v míru."
,,To ti máme jako věřit, když jsi tu byl naposledy chtěl jsi obsadit Zemi. Řekni nám kde je Kate."
,,Kate sfanatizoval a unesl Thor. Je teď na Asgardu. Thor ji chce zabít." oznámím jim. Pak za mnou přijde Nat a zhroutí se mi do náruče.
,,Loki, řekni mi, že je to jenom vtip, že to tak není."
,,Bohužel ano. Ale Kate má vždycky plán ví, co se stane ještě před tím než se to stane. Ona se nenechá." začnu ji uklidňovat.
,,Nat ty mu to jako věříš.?"
,,Ano, protože... celá ta léta, co byla Kate na Asgardu tak se Loki o ní staral a dával mi informace o tom jak na tom je a co jí Thor provádí. Já mu věřím a Vy byste mu měli věřit také." zastane se mě Nat.
,,Tak dobře, ale jeden jediný prohřešek a máš to započítané muflone."
,,Beru na vědomí."
,,Loki tak pojď s námi dovnitř a řekneš nám vše, co se stalo." řekne mi

Nat a vydáme se do základny. Dojde do obývacího pokoje. Sednu jsi na pohovku, všichni ostatní taky a začnu vysvětlovat.
,,Tak povídej jak to bylo." vyzve mě Nat.
,,Celé to začalo tím, že Thor přišel sem k Vám kvůli genu, co Kate zdědila..." Tony mi skočí do řeči.
,,To víme, dál." já se naštvaně nádechu, vydechnu a uklidním se.
,,Pak si mě zavolal, protože mu nevyšel plán s Nathanielem tak se chtěl pojistit a zavolal si mě sem na Mitgard, Zemi, abych donutil Kate se vrátit zpět na Asgard a on ji mohl zabít a udělat králem svého dalšího potomka až na to tedy bude mít věk..." tentokrát se mi do mého vysvětlování skočí Nat.
,,Dalšího dítě, a s kým?"
,,S Jane." odpovím.
,,A ta se do Asgardu infiltrovala jak?" Nat vůbec nechápala.
,,To je zase jiný příběh, teď Vám musím sdělit vše, co se stalo.
Takže já jsem Thora samozřejmě odmítl a nechtěl jsem s tím nic společného, ale po té, co na mě namířil jeho, moje žezlo, tak se mi nějak nevím jak dostala Kate do hlavy a chvíli mě řídila a navidovala, co mám dělat, ale po tom, co mě málem Thor sfanatizoval tak Kate přebrala kontrolu nad mím tělem a já vědomím zkončil v jejím. Byl jsem někde mezi stromama, křema, a měl jsem velmi dobrý výhled na celou scény. Docela hodně dlouho spolu bojovali a když už Kate měla šach mat. Stačil jeden jediný pohyb a Thor by byl mrtev, tak se v ní něco zlomilo. A přehodila naše vědomí zase tak jak mají být. Já jsem k ní doběhl a začal jí uklidňovat. Ona viděla Thora jak jde směrem k nám a chce mě sfanatizovat, ale Kate si se mnou vyměnila místo a nechala se sfanatizovat místo mě. Pak už když dostala za úkol mě zabít. Ale na chvíli ještě přebrala naše Kate komtolu nad svým Tělem a dohodli jsme se na plánu, jak nafingovat mou smrt, a pak už jenom společně odletěli na Asgard. Celý příběh." dokončím svůj příběh a všichni sedí a otevřenou pusou a neví, co na to říct.
,,Musíme Kate zachránit. Nemůže jí zabít. Loki ty se na Asgard dostaneš. Musíš ho zastavit." řekne mi Steve.
,,To je pravda, ale já se teď na Asgard nedostanu. Nemám jak. Musíme doufat, že to Kate zvládne sama. Ona to zvadne je šikovná a to se budeme ještě divit."
,,Fajn budu ti věřit." řekne mi Steve.
,,A můžu se zeptat, kde má Kate komnatu?"
,,Komna... jo pokoj. Druhé patro poslední dveře v levo." řekne mi Steve.
,,Děkuju." poděkuju, zvednu se z pohovky a jdu ke Kate do pokoje. Vejdu dovnitř a uvidím jak má všude na stěnách obrazy se mnou. Nikdy jsem nevěděl, že ke mně tak vzhlíží, že jsem pro ní tak důležitý. Musím jí pomoct. Musím jí pomoct, aby se zachránila...

V obývacím pokoji:

,,Nikdy jsem si nemyslel, že se z Thora stane takový padouch." poznamená Steve.
,,To nikoho z nás, ale musíme něco udělat. Jestli zabije Kate tak je po všem." řekne Bucky.
,,Ale jak se chceš dostat na Asgard?" výkřikne Tony.
,,Normálně tím jejich moctem."
,,To nepůjde." řeknu jim.
,,A proč by to nešlo. Stačí říct jenom nějaké kouzelné slovo ne? A vůbec jak si se sem dostal. Nemáš být náhodou nahoře?" podivý se Tony.
,,Za prvé umím se teleportovat, za druhé umím udělat sám sebe kopie a za třetí Thor si opatřil nového ztrážce Bifrostu a ten Vás do Asgardu jen tak nepustí." vysvětlím mu.
,,Ale tebe tam pustí, je to tvůj domov."
,,To je sice pravda, ale hned po tom, co jsem mu odmítl pomoct tak mě taky nechal ve vyhnanství. Takže se do Asgardu vrátit nemůžu. Nathaniel by Vám mohl o tom povědět více než-li já."
,,Takže tím pádem jsme ztracení a Kate je už prakticky mrtvá." Bucky začne vymýšlet katastrofické scénáře.
,,Bucky já bych to tak černě neviděl. Kate nikdy nedělá nic bez hlubšího důvodu. Měla plán, který teď musí splnit a my musíme jen počkat jak to dopadne."
,,Pro jednou s Lokim souhlasím. Teď nic nezmůžeme. Musíme jenom vyčkat. Ano vím zní to děsivě, ale jiná možnost teď opravdu není." uklidnil všechny Steve.

Kate pokud mě slyšíš vím, že jsi moje šikovná holčička, ty něco vymyslíš a zase vrátíš vše do pořádku...

Pochop mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat