Asgard
Kate:
,,Kde, kde to jsem.?" zeptám se do prázdna.
,,Kate, Kate holčičko moje jsem ráda, že jsi v pořádku. Jak ti je.?" začne se o mě přehnaně starat Jane.
,,Jo jde to, ale žádná sláva to není. Dost mě bolí hlava. Co se stalo.?"
,,Nepřišla jsi na oběd a já vím, že nechodíš pozdě, tak jsme se tě vydali hledat. Našli jsme tě až po půl hodině v zámecké zahradě jak jsi byla znova v bezvědomí a s zakrvacenou půlkou hlavy. Tak jsme tě okamžitě odnesli sem. Ale řekni mi jak se ti to podařilo?" vysvětlí mi Jane.
,,No já jsem nechtěně spadla z toho stromu, pod kterým jste mě našli."
,,Kate, ale u tebe se nestává, že by jsi někde padala." podivý se Jane.
,,Ano to je pravda, ale já jsem na jedné větvi, která byla moc vysoko dělala blbiny a sklouzla mi noha a dopadla jsem takhle nešikovně." na rychlo jsem si vymyslela, aby mě nepodezřívala.
,,Dobře. Každopádně pár dní si tu poležíš."
,,Ne Jane prosím. Můžu ležet u sebe v komnatě. Cítím se už monohem lépe." začnu Jane odporovat.
,,Kate... musíš se zotavit. Jenom klidně lež a odpočívej."
,,Ale Jane já se opravdu už cítím dobře. Podívej můžu i stát a chodit." řeknu zvednu se z něčeho, co vypadá jako postel, ale neudržím se na nohou.
,,Víš, co jsem ti říkala."
,,No tak nemusím chodit můžu si do své komnaty odletět a nebo se teleportovat." jak mile to řeknu tak se telepotuju rovnou do postele. Zamknu se, ležím a koukám do stropu a přemýšlím dál o svém plánu.Takže když jsi to shrneme. Jsem zase zpátky a ta druhá Kate už mě nebude terorizovat, ale je tu jeden problém. Já sice mám modré oči, krásné modré oči, ale nesvítí mi. Tohle by mě mohlo prozradit. Musím si rychle nějakými kouzly je změnit. Tak dobrý a co dál. Loki. Na něho nesmím zapomenout. Už když jsem byla mladší a otec mi řekl, že se stanu královnou tak jsem si řekla, že králem Asgardu udělám právě Lokiho. Jenže dokud tu bude otec a Jane a ten jejich nenarozený potomek tak to úplně nepůjde. Tak přece jenom už jsem dospělá ano otec se měl stát králem tak mu bylo plus mínus tak jako mě, ale nakonec se jim stal až o šest let později. Takže teoreticky by mi to mělo projít. Takže až se dám nějak dohromady tak mu to navrhnu a uvidím jak se k tomu bude líbit. Dále se musím zbavit svého nevlastního sourozence a Jane. A pak následně i otce. Pokud si dobře pamatuju tak to, co udělal je velezrada a to znamená žalář. To mi dokonale hraje do karet. Jenže teď si ještě vzpomenout jestli musím být nějaký čas ve funkci královny, abych mohla někoho za sebe vystřídat nebo ne.
Zvednu se z postele a jdu se nějak pokusit dostat ke svému spolu, kde mám v šuplíku vypsané všechny důležité informace o našem království. Nalistuju si kapitolu kde jsou podmínky korunovace a následné informace o tom, jak se zorientovat v tomto odvětví. Ale tohle zrovna nepotřebuju. Lituju dál a pak najdu to, co chci. Sednu si zpět na postel.
Nově korunováný král či královna musí být ve své funkci až do skonání svých dní. Pokud, ale panovník mám potomka nebo více potomků stane se novým panovnikem prvorozený potomek. Stane se tak po dovršení devatenácti let. Současný panovník předá svou funkci svému pokomku. Ten se bude vázat zákony. Pokud, ale prvorozený odmítne stane se panovníkem jeho sourozenec. Pokud, ale panovník nemá další potomky může se stát dalším panovníkem sourozenec panovníka. Ale pokud se panovníkem stane prvorozený, ale ten bude chtít změnit panovníka může korunovat někoho jiného po roce ve své funkci. Panovník by měl v tomto případě předat funkci opět svému potomkovi, ale pokud panovník nemá potomka musí svou funkci nepředává, ale pokud minulý panovník má sourozence předává funkci jemu.
Bingo mám to. Ano naše zákony jsou strašně nesrozumitelné a nepochopitelné, ale jde to. Bezva. No tak si tady ještě měsíc pobudu. Tak mezitím budu mít čas ještě detailněji vymyslet likvidaci Jane a otce.
Jane musí sama od sebe potratit, jenže jak to udělat. Budu jí muset pozorovat a ve správnou chvíli zakročit. Třeba by se mohla někde náhodou natáhnout na schodech a zkutálet se z nich. Jenže..., co jsem si stihla zatím zpozorovat tak Jane chodí všude se svým služebnictvem a nebo s otcem. Takže budu muset vyhlídat moment, kdy je sama, nebude u ní ani v okolí nikdo jiný než mi dvě a ona si ublíží sama. Ale to je teď až druhotný problém teď potřebuji přesvědčit otce, aby udělal korunovaci. Stoupnu si, vykoutlím si své oblíbené šaty a uzdravím si hlavu. Jane to přehnala, zas až tak moc jsem tu hlavu neměla rozmlácenou, ale slabo mi je pořád. Nic nebudu to řešit otevřu dveře od své komnaty a zeptat se stražných, kde je otec. Ti mi řeknou, že je u sebe v komnatě.
Vydám se tedy na druhou stranu paláce. Nikdy jsem nepochopila proč jsem tak daleko od ostatních. Ano je super, že jsem daleko od otce, ale od Lokiho to mě docela štve. Navíc mi Loki chybí, ale víc, že teď se nemůžu prozradit. Dojdu k jeho komnatě a řeknu strážím ať mě ohlásí. Vztoupím do jeho komnaty on stojí u okna a kouká se ven tak jako to dělám já.,,Zdravím tě otče." pozdravím a udělám hluboké pukrle.
,,Také tě zdravím Kate, co odemne potřebuješ?" otočí se a pokyne mi hlavou, abych se zase narovnala.
,,Chtěla jsem ti říct, že už je mi lépe. Ten pád ze stromu byl opravdu bolestný, ale už je vše zase v pořádku, ale to není ta hlavní věc, kvůli které jsem tě návštívila. Chtěla bych ti navrhnout jestli by jsme mohly uspořádat moji korunovaci. Přece jenom už mi bylo devatenáct let a podle Asgardských zákonů má panovník předat svou funkci svému prvorozenému potomkovi. Co na to říkáš?" řeknu otci svůj názor. On se ne mě podívá a odpoví mi...
ČTEŠ
Pochop mě!
FantasyPředstavte si život mladinké princezny a budoucí královny Asgardu, která se chce zřeknout svého osudu. Ke všemu má otce, kterého absolutně nezajímá jen z ní chce udělat sebe, ale ona to nechce. Také ke všemu její otec vykázal jejího dlouhodobého kam...