26.Kapitola

112 4 3
                                    

Jak ho mohl takhle sfanatizovat. Diť on nemá ani páru, co píše. Musím se podívat ještě o kousek do minulosti abych to lépe pochopila. Přeskočím tedy ještě o něco dál. Teď se nacházím opět na stejném místě. Tedy v jeho pokoji. V tuhle chvíli leží ještě na posteli a jen kouká do prázdnoty. Já jsi k němu jdu přisednout. On mě samozřejmě nevidí jenom já jeho. A v tu chvíli, co si sednu tak do pokoje vlítne můj otec. Nathaniel se na něj jen otráveně podívá a ani nehne brvou. Jejich hádku jsem přeskočila a zastavila se na momentu, který je pro mne klíčový. Otec nejen, že v ruce drží kladivo, ale má tam i Lokiho žezlo nebo alespoň funkční napodobeninu. Dá ji Nathanielovi k srdci a on před ním poklekne. Co tohle má bejt. Řeknu si pro sebe. Otec mu poručí, aby napsal ten dopis, který mu sám nadiktuje. Také, aby se snažil mě získat zpět a zabil všechno nepohodlné lidi. Ale neřekl jaké. On vše odkejve. A jsme u toho kde jsem byla před tím. Nathaniel dopíše dopis zalepí a dá si ho do kapsy, aby mi ho předal. Otec mu dá další instituce.

,,Hlavní důvod proč jsem tady je, abych dostal zpět Kate na Asgard. A jelikož vím, že se nedá snadno obrátit. Proto musíš zasáhnou ty. Svést ji na scestí, aby si vybrala mezi tebou nebo někým jiným"
,,Ale jak to mám udělat. Ona se už je mně ani nepřiblíží natož pak, aby se mnou prohodila slovo."
,,Na to jsem myslel. V Asgardu jsem nechal vytvořit lektvar, který ti pomůže ji zblbnout. Stačí ji ob den nalít do číše a pak bude jen tvoje."
,,Ale ona nepije z jednoho hrnku pořád. Tak jak mám pak vědět jaký si vezme."
,,Nějak si poradíš. Věřím ti. A teď mně omluv jdu za Kate do nemocnice."
,,Ale..."

Tak jo. Budu si muset dávat pozor na to pití a taky na jeho chování. Jen teď vymyslet, aby zapomněl na tohle to. Hmm... co mě ještě Loki naučil. Něco na způsob vymazání paměti mě neučil.? Dost možná teď si jen vzpomenout.

...

A už vím jen jak teď byla ta kombinace... Koukat se mu přímo do očí, zorničky jasný a ještě ho něčím praštit do hlavy, aby na toto opravdu zapomněl.

,,Nathane koukni na mě." Nekoukl se. Doháje.
,,Proč bych to měl dělat..." Hurá koukl se. Okamžitě jsem mu chytila hlavu, zakoukala se mu do očí, mé zorničky se mi stáhly s sobě a já pronesla něco jako kledbu.
,,Zapomeneš na všechno, co se dnes stalo. Nic z toho, co se tu stalo se tu nikdy nestalo a ani už nikdy nestane. Jenom klidně spi a na vše zapomeň." Řekla jsem mu a praštila ho po hlavně a on spadnul na gauč kde předtím seděl.
Super teď musím najít otce. Řekla jsem si a běžela někam ani jsem nevěděla kam. Podle toho kam jsem si myslela, že by mohl být. Zaběhla jsem k baru jesli se tam náhodou nenalejvá, ale zdálo se, že ne tak jsem běžela dál cestou jsem podkala pár lidí, kterých jsem se zeptala jesli neví kde je otec a ty my řekli, že buďto neví nebo že je v lese. Co mají všichni pořád s tím lesem. Já tam teda taky chodím, ale myslela jsem si, že jsem jediná. Tak asi nejsem.
Dojdu k lesu a uslyším jak někdo někomu něco říká. Pak zahlédnu siluety dvou mužů jak si spolu o něčem povídají. Přijdu k nim blíž, abych je slyšela. Pořád je neslyším musím ještě o trochu blíž,ale tak, aby mě oni neslyšeli a já je ano. Když už jsem co nejbliž tak je začnu poslouchat.

,,Výborně Loki. Děkuji, že jsi přišel." Co co cože!! Jak?

,,Prosimtě od kdy ty někomu děkuješ. Co chceš." Dobrý díky bohu ho ještě nestihl sfanatizovat. Ale kde má tu svou hůl.

,,Potřebuju od tebe, aby si přiměl Kate vrátit se zpět na Asgard. Sice už jsem tím pověřil mimo jiné i někoho jiného, ale jelikož je Kate vynalézavá tak se musím pojistit. Uděláš to pro mě jako pro svého bratra?" Ne ne ne... Loki nic neříkej nic nedělej prostě to odmítni.

,,Ne v žádným případě! Jestli ji chceš dostat na Asgard tak si poraď sám. Špinavou práci za tebe opravdu dělat nebudu." Výborně Loki takhle to má vypadat.

,,Ale no tak tobě věří. Já bych byl prd platný. Mě nevěří a nejraději by mě zabila. Tak potřebuju tebe." To si piš, že kdybych mohla tak už nemáš hlavu.

,,Ne v žádným případě! A na Asgard ji nedostaneš o to se postarám.!"

,,Proč nechceš aby se vrátila?" No proč asi ty d*****e.

,,Tak to víme oba moc dobře. Je tady šťastná má tady všechno a všechny, které potřebuje. Nech ji bejt! Stejně už ji nepotřebuješ. Budeš mít dalšího potomka tak ten zastoupí funci krále až bude patřičně vyspělý." Počkat jak jako dalšího potomka, co to říká. Tak v tom případě nevím, co jako se mnou chce dělat.

,,Kde ses to dozvěděl?" - - -

,,No tak v paláci se dozvíš všechno ještě dřív než něco řekneš. A taky mám svoje schopnosti a lidi. Nemyslel sis že tvoje "tajemství" zůstane nějak v utajení, že ne? Mluvíš a bohem falše, lží a intrik. Myslíš, že předemnou něco skryješ. Jsi na omylu milý bratříčku."

,,A proto, že jsi můj bratr tak tě potřebuju, ale jesli nebudeš se mnou táhnout za jeden provaz tak budu muset použít věc, kterou opravdu nechci." Najednou se mu v ruce objeví ta jeho hůl nebo co to je a je připravený s ní sfanatizovat Lokiho.

 No tak vymysli něco. Nemůžeš ho nechat ať mu takhle ublíží. Vzpomínej, co tě Loki naučil. No taaaak. Jo mám to přemístění mysli do druhého. Jak to jenom bylo. Musím své tělo dát někam na bezpečné místo, aby ho nikdo nenašel a neublížil mu. Fajn tak kam se sesunu. Dobrý tam je nějaký úkryt. Fajn. Sednu si do trávy a udělám turecký sed a napojím se do Lokiho mysli a přenesu své vědoví do jeho. A teď jen zůstat a nenecht si spojení přerušit. Fajn a teď s ním mluvit a varovat ho před tím, co ho čeká.

,,Loki teď mě poslouchej. Má na tebe připravenou hůl podobnou jako si měl ty až ji bude dávat k tobě tak mu ji vykoni, ven a sfanatyzuj ho místo sebe." Řeknu mu a ten se jen rozhodí.

,,Ničemu se nediv dělej to, co ti řeknu. a kdyby ti šlo do život nebo si byl v úzkých převezmu kontrolu na tvým tělem a vše udělám za tebe." Fajn teď si poradit s otcem. 

,,Výtáhni si dýky a až namíři hůl k tobě udělej vysoký výkop a ve vzduchu hůl chytni. TEĎ!!!" Křiknu na něj. Loki začne dělat to, co jsem mu řekla, ale otec byl rychlejší a uhnul. Loki to zkusil ještě jednou, ale to už málem dostal. Dobrý tak nic přebírám kontrolu nad tělem. 

,,Loki nerada to říkám, ale přebírám kontrolu nad tvým tělem. Pošlu tě do svýho těla a výřeším to tady."

,,Ne Kate to ti nedovolím.!"

,,Musíš jiná možnost není. Jinak o tebe na dobro příjdu a to nechci." Pošlu ho do mýho těla...

Pochop mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat