21.Kapitola

236 6 217
                                    

Uprostřed noci jsem se probudila se strašným křikem. Zdála se mi noční můra, kterou si nedokážu vysvětlit. Ale jediný co si dokážu vysvětlit je to, že to bylo vyhrožování. Vyhrožování od Thanose.

Sen:

„Kde to jsem? Kdo jsi? Co tady dělám?"
„Zdravím vás Vaše výsosti. Já jsem Thanos nejmocnější a nejsilnější bytost ve vesmíru."
„Tak to těžko. Znám takový, který jsou silnější než ty."
„Opravdu? A kdo to je?"
„To ti říkat nebudu. Radší mi řekni, co tady dělám, a co po mě chceš."
„Chci aby si mi pomohla sehnat kameny nekonečna. Dva jsou hned u tebe na dosah ruky a třetí a na tvé domovské planetě. Tyto kameny mi přineseš na planetu Kdovíkde nebo tví nejbližší zaplatí cenu nejvyšší."
„Jo a to ti mám jako věřit.?! Vím, že s tebou není radno si zahrávat, ale když něco chceš tak si pro to dojdi a neposílej za sebe někoho jiného."
„Dobrá jak myslíš uvidíme, kdo se bude smát naposled."
„To ti můžu říct rovnou. Já."
„Jakto, že jsi tak drzá a nebojíš se mě.?"
„Takových jako ty jsem už potkala spoustu."
„Tak jinak, když neuděláš to, co jsem ti řekl a přídeš o život ty."
„Jo tak to jsem zvědavá jak to chceš udělat."
„Zabiju tě, když to budeš nejmíň čekat."
„Opravdu.?. Víš vybral sis špatnýho člověka na svoje plány. Holt já zůstanu věrná Avengers."
„Jak myslíš tohle nebylo naposled ještě se uvidíme."
„No nekecej nazdar fialko."
Konec snu:

Ok přiznávám vůbec mi nevyhrožoval. Snažil se o to, ale moc mu to nešlo vždycky jsem ho odzbrojila. Nic měně jsem se jen nad tím pousmála a šla spát dál. Ráno mě probudilo pípání přístrojů. Opravdu nechápu proč mě musí monitorovat, když mi nic není. Jo jasně mám něco v  sobě, ale myslím, že mě kvůli tomu nemusí monitorovat. Najednou mi do pokoje vtrhne mamka a začne vyvádět. Já nechápu proč, ale asi tuším. Možná kvůli tomu snu.

„Ahoj mami, co se stalo?" Zeptám se.
„Jak, co se stalo to se mám ptát já tebe." Vynadá mi mamka.
,,Dobře. Měla jsem jen zlý sen." Řeknu jí.
„A o čem byl?" - - -
„No tak trochu mi vyhrožoval Thanos." - - -
„Cože? No doufám, že si mu nic neřekla." - - -
„No tak jakože řekla, ale ten blb mi dával všechny potřebné informace. Holt neví jak na puberťačku." Uchechtnu se.
„Jak si to udělala.?" - - -
„No tak on mi říkal to, co jsem chtěla vědět a přitom jsem ho vždycky setřená nějakou hláškou." - - -
„A co ti řekl?" - - -
„Chce mít všechny kameny nekonečna. A po mě chce abych mu je přinesla na planetu jménem Kdovíkde. No a jaké chce ty kameny. Od Stephena a Visiona. A nakonec mám jít na Asgard a ukrást z Ódinových pokladů Tesserakt. Samozdřejmě se mu to nepovedlo a já to odmítla. Ale hlavní pointa je ta, že můžeme ochránit stovky možná i miliony lidí."
„Ty jseš geniální Kate." Pochválila mě.
„No jo mám to po tobě mami." - - -

Dokončím náš rozhovor. Pak ke mně příjde sestra a něco mi začne říkat, ale já ji poslouchám jen jedním uchem, protože mi příjde, že jsem nepřišla sama...

Pochop mě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat