1.KAPITOLA

966 20 1
                                    

TAK S KAMARÁTKOU VÁM PRINÁŠAME NAŠU NOVÚ STORY. UŽITE SI ČÍTANIE -Karin & Kornelinka :3

POHLED KORNELIE

„Hej vstávej!Přijdeme pozdě“volala na mě má sestra „Jako vždycky“dodala tiše.Jen sem se zavrtěla pod peřinou „Ještě 5 minut“ zoufale sem prosila svou sestru .Sedla si na mou postel a zatřásla semnou „Je rozřazování do terénního cvičení“usmála se.Když to řekla bylo to ,jako by mě polili studenou vodou.Okamžitě jsem se posadila „Den s velkým D“vydechla jsem „Jen doufám, že nás dají k sobě“vstala z postele „Nad tím ani nepřemýšlej!A kdyby tak co.Je to jen pár dní“usměji se a vylezu z postele „Já vím“upřímně se usmála a hodila po mě šaty „Pohni si“ zasmála se a odešla z mého pokoje.Protočila jsem oči a došla k zrcadlu .Začala jsem si hrát s vlasy a přemýšlela ,co si s nimi dnes udělám.Nakonec jsem si je svázala do uzlu a řekla si ,že to vyřeším později.Podívala jsem se ,co za šaty mi vlastně Katia hodila.Byly to květované šaty na ramínka.Natáhla jsem na sebe šaty a na malý okamžik sem v zrcadle spatřila podobiznu své sestry.Je až podivné jak podobné si jsme, když ona je dampýrka a já morojka.Když nad tím tak přemýšlím tak to někomu může zamotat hlavu ,ale není to tak složité.Můj táta je jednoduše chlap ,kterému nestačí jen jedna žena.Náš otec se jmenuje Tom Blackwall. Jako otec nikdy za moc nestál.Bůh ví kolik ještě máme po světě sourozenců,ale to jsme se sestrou odmítli řešit a jsme rády, že jsme spolu .I když má sestra není biologickou dcerou mé matky, tak jí bere za vlastní.Vždy nás obě brala za své.Nikdy mezi námi nedělala žádné rozdíly a tak nám nikdy nepřicházelo, že mezi námi je nějaký velký rozdíl.Tato úžasná žena se jmenuje Emily Drozdová . A je mi potěšením, že jí mohu říkat mami.Mé myšlenky přerušilo zaklepání „Dále“ zavolala jsem přes dveře.Dveře se otevřely a stála tam máma „Mami“ vydechla jsem a přeběhla sem pokoj,abych jí mohla obejmout „Ahoj zlatíčko“pohladila mě po vlasech „Kde je Katia?“ zajímala se „Už se připravuje na terénní cvičení.Za chvíli je přiřazování“ koukla sem na hodinky „Za“zarazila sem se „12 minut“rozpustila jsem si vlasy a začala si je rozčesávat.Máma si za mě stoupla a udělala mi dlouhý cop „Děkuji mami“usmála jsem se do zrcadla.Nakonec jsem odpoutala pohled od zrcadla a vydala jsem se s mámou do tělocvičny.Už jsme byly skoro u tělocvičny a v tu chvíli mě něco napadlo „Mami?Proč si vlastně přijela? Jsem ráda, že si tady ,ale nečekala jsem tě tady“ zeptala jsem se bez servítek „Tohle si přece nenechám ujít!Navíc ty za chvíli děláš maturitu a Katia bude mít závěrečné zkoušky.Chtěla sem vás trochu povzbudit, protože pak přijedu až po maturitě kuli práci“ upřímně odpovídala.Přikývla jsem a šly jsme si sednout na lavičky „Já se jdu podívat za Katiou“vstala po chvíli a odešla za mou sestrou.Za chvíli to má začít.Když se začalo přiřazovat, vedle mě se posadila princezna Dragomírová „Mohu?“ zeptala se předem než si sedla „Jistě“přikývla sem.Posadila se a čekala až Alberta začne.Jména byla rozhlášená velice rychle.Všichni jsme našim přiřazením byli hodně překvapení.

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now