pohled Kornélie
I když má víčka byla natolik těžká ,že jsem je nemohla otevřít tak jsem cítila něčí přítomnost.Věděla jsem přesně kdo je tu semnou, ale nevěděla jsem proč.Nepamatují si vůbec co se stalo jen to ,že mojí sestru napadli strigojové a já se jí pokusila zachránitJen doufám, že se to podařilo.Podle odhadu sem asi po 2 dnech ucítila menší úlevu a pomalu jsem začala otvírat oči.Byla jsem v pokoji sama.Do očí mi bylo ostré světlo a to mi vysvětlovalo ,proč tu jsem sama.Nic mě nebolelo jen jsem měla hroznej hlad.Postavila jsem se na nohy,ale v tu chvíli se mi zamotala hlava a já se znovu posadila na postel.Byla sem zesláblá.Taky bůhví jak dlouho tu ležím.Chytila jsem se o noční stolek a pokusila se znovu zvednout.Podařilo se.Pomocí nábytku jsem se doplazila ke dveřím ,když v tom mi někdo před očima otevřel dveře.Adrian.Bez váhání mě objal.Objetí sem mu opětovala a po chvíli se odtáhla „Vítej mezi živými“zasmál se a mě se znovu zatočila hlava a pomalu jsem začala padat.Adrian mě chytil.když v tom vběhla do pokoje má sestra „Nesahej na ní Ivaškove“zavrčela a chytila mě do náručí.Odnesla mě na postel „Měla by si ležet“ řekla káravým hlasem ,ale pak mě hned se slzami v očích objala.Objetí jsem jí opětovala.Adrian si trochu zachrchlal ,aby dal najevo ,že on je tady taky.Zasmála jsem se „Mám hrozný hlad“zakňučela jsem „Hned něco obstarám“ vstala z postele Katia a odešla z pokoje.Adrian si sedl na její místo.Samozřejmě proč se obtěžovat se stoličkou.Chytil mě ta ruce „Docela si nám nahnala strach“pustil jednu mou ruku a pohladil mě po tváři „Nám?“zvedla sem provokativně obočí „nám“ zopakoval a znovu se ke mně začal sklánět ,když už byl skoro u mých rtů do pokoje vrazi Dimitri.Sakra. To už je přehnaný.Už jsme se skoro dvakrát políbili a někdo nás znovu vyrušil.Adrian se okamžitě vzdálil a dal mému bratrovi prostor.Dimitri neváhal a objal mě „Sem rád, že jsi v pořádku“pohladil mě po zádech.
Z ničeho nic se můj pokoj začínal plnit.Rose stále zírala na Dimitrie.Trošku jsem jí chápala.Dimitri byl vždy dobrý ve skrývání citů ,ale teď odložil kuli mě masku strážců a byl mým bratrem.Rose ho znala jako hodného strážce ,který má na starost její tréninky ,ale nikdy ho neviděla jako bratra.Všichni se o mě starali a byli hrozně milý,dokonce jsem se hodně sblížila s Rose a Lissou ,ale už jsem té jejich péče měla nad hlavu.Prostě jsem to na ně jen tak vybalila jednoho dne a byla jsem ráda ,že to přijali.
Bohužel se stalo něco s čím nikdo nepočítal.Nevím jak se to stalo ,ale Katia se mi dostala do hlavy „Máme pouto“ zajásala v neděli u oběda.
Karin & Kornelinka
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...