ohled Kornélie
Nikolaj byl vážně milý.Počkal na mě před kabinkou,kde jsem se po dlouhé době nasytila ,tak jak jsem potřebovala.Zavedl mě zpátky do našeho bytečku.Venku jsem viděla pár strážců ,kteří měli službu.Za námi jsem zavřela dveře a posadila se na sedačku ,,Děkuji ti" usmála jsem se na Nikolaje ,který rozsvítil malou lampičku ,,není za co" usmál se a přisedl si ke mě.Trochu se ke mě přisunul a opřel se o sedačku.Na můj vkus seděl moc blízko ,,Nechceš jít spát?" zeptal se mě "Za chvíli půjdu" přikývla jsem "Ty teď chodíš s Ivaškovem?" zeptal se po menší odmlce "Ano" řekla jsem nejistě.Nechápala jsem kam tím mířím ,ale on jen zklamaně přikývl "A co ty? Máš přítelkyni?" chtěla jsem to hrozné ticho zničit "Ne.V mé práci se to moc nedá" pokrčil rameny "Všechno je možné" povzbudivě jsem se usmála a vstala.Místo do svého pokoje jsem si zalezla k Adrianovi. Vím , že Katie se to líbit nebude ,ale už se mi po něm stýskalo.Když jsem potichu zavírala dveře tak otevřel oči "Klid to sem jen já" zašeptala jsem "Pojď ke mě" odpověděl okamžitě a odhrnul část manželské postele "Jak to ,že máš manželskou postel?" nechápala jsem.Nevím jak ostatní ,ale já mám obyčejnou postel pro jednu osobu "Pro takovéto účely" zasmál se a jednou rukou mě objal kolem ramen.Hlavu jsem mu položila na hrudník a pomalu usínala.Poslední co jsi pamatuji je krátký polibek před spaním a pak už jen krásná temnota zvaná spánek.Ráno mě opět probouzely polibky.Bylo to kouzelné probuzení "Ještě chvíli" škemrala jsem o trochu spánku "Byla tady Katia.A no byla naštvaná" řekl trochu přiškrceně "Kdyby si nespala tak už jsem asi mrtvej" zasmál se.Otevřela jsem oči "A co tady chtěla?" posadila jsem se "Dneska se má ona a Dimitri sejít s nějakou Jevou.Kuli naší schovce před Viktorem." řekl neurčitým tónem"S Jevou?" řekla jsem nadějně "Jo znáš ji?" zvedl obočí "Je to jejich babička .Jeva Belikova.Mám jí hrozně ráda.Je to rázná a velmi upřímná žena" zasmála jsem se spíše pro sebe ,protože Adrian jí nezná tak jako já "A už šli?" zeptala jsem se "Ne ,ale už se chystají" řekl a to pro mě bylo velké probuzení.Vyskočila jsem z postele a až teď si všimla riflí a pomačkaného trička.No aspoň mi chystání nebude trvat tak dlouho .Vyměním si akorát tričko.Vyběhla jsem do obýváku ,kde seděl Dimitri "Dimitri prý jdete za Jevou" zajásala jsem.Hodil po mě naštvaný pohled "Ano jdeme.Já a tvá sestra" řekl naštvaně "Ale já bych jí chtěla vidět.Prosím" prosila jsem "Je to příliš nebezpečné.Možná ji uvidíš potom" vydechl ,ale stále měl přísný pohled.Do obýváku vešla Katia.Netvářila se nadšeně.Už jsem čekala přednášku ,ale mlčela a probodávala mě pohledem.Co se to děje?To je na mě naštvaná jen kuli Adrianovi?.
Karin & Kornelinka
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...