19.KAPITOLA

100 9 0
                                    

Pohled Kornélie

Sedním na zemi s Adrianem na jednom pozemku akademie a jen tak si povídáme „Jak tvoje sestra bere pouto?“ ptal se „Myslím ,že mám radost“ smála jsem se ,ale smích přešel v menší vzliky „Takhle sem to nechtěla“zašeptala jsem skoro zmučeně.Adrian si všiml mé změny a okamžitě mě objal „To bude v pořádku“šeptal mi do vlasů „Sem hrozná. Promiň. Stupidní éter“ zanadávala jsem „Zezačátku trvá než si na to zvykneš.Navíc si hned ze začátku dokázala někoho přivést zpátky a to má své následky“ hladil m po vlasech „A zkončí to někdy?“předem jsem znala odpověď ,ale musela jsem se zeptat „To zvládneme“políbil mě do vlasů.Se slzami v očích jsem k němu zvedla hlavu a konečně došlo k tomu o co jsme se tady snažili už minimálně dvakrát.Políbil mě.Byl to ten nejkrásnější polibek jaký jsem kdy zažila.Polibek ukončil on a jen tak se na mě usmál.Přitulila jsem se k němu „Mám strach o Katiu“ prozradila jsem „Nemusíš.Nějak to spolu zvládnete a jakmile to zjístí Rose a Lissa .Bude to jednodušší“ opřela jsem se o něj.Spíše jsem si na něj lehla a on mě chytil za ruce „A navíc máš mě“opět mě políbil do vlasů.Po chvíli jsme vstali a jen tak se znovu procházeli.Z ničeho nic mi někdo skočil za krk.Hrůzou jsem vykřikla a spatřila smějící se sestru s naší partou „To si ze mě děláš srandu“ zakřičela jsem na Katiu.Z ničeho nic jsem ucítila velkou temnotu.Adrian si toho všiml a okamžitě mě chytl za ruku „Uklidni se Kornélie to je v pořádku“ šeptal „Nesahej na ní Ivaškove“ ozvala se sestra kolem šel Dimitri a šlyšel jen tu část ,kdy sestra křičela nesahej na něj.Okamžitě se k nám vydal „Děje se něco?“ přeměřil nás pohledem.Do očí se mi drali slzy „Nic“ rozbrečela jsem se a utekla.Rose rychle utíkala za mnou.Ostatní nešli protože je můj bratr zastavil.Nechal jen Rose ,protože je moje „strážkyně“ .Rose tomu jen smála ,ale nijak nereagovala na blázniví nápad našich přátel.Prostě jí to přišlo vtipné.Vběhla jsem do svého pokoje a okamžitě se zamkla v koupelničce.Rose začala bušit na dveře „No ták Kornélie.Byl to jen blbej forek“volala přes dveře.Měla pravdu ,ale v tu chvíli jsem to nemohla pochopit.Hrozně mě bolela moje hlava.Bylo to hrozné.Měla jsem pocit, že se zhroutím.To se taky stalo.Prostě jsem spadla na zem a skoro nic si nepamatuju.Někdo vyrazil dveře a odnesl mě do nemocnice a pak už mám jen černotu.Ale myslím, že to byla naše parta kdo mě odnesl do nemocnice.

-Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now