6. KAPITOLA

190 8 0
                                    

POHĽAD KATII

Hodina mágie prebehla bez problémov aj keď jeden problém sedel vedľa mojej sestri. A ten problém sa volal Adrian. Po konci hodiny som prišla za ním: „Daj mojej sestre pokoj inak si to odnesie tvoje kráľovské pozadie.“ Len sa usmial: „Ale veď Kornélia nie je tvoja vlastná sestra. Mylim sa snáď?“ Toto hovoriť nemal. Chlapec si začal so zlou dampýrkou. Toto bude vojna. Obrátila som sa a zamierila za Christianom na ďalšiu hodinu-morojská história.

Po hodine sme mali prestávku a tak sme zašli na obed. S Christianom sme si sadli k Lise a Masonovi. „Ahoj Ruženka“ podrípol Mason. Tak som mu to vrátila: „Ahoj Weasley“ Potom som na konci jedálne

zbadala „strigojku“ Albertu. „Je tu strigoj“ pošepkala som a Mason prikívol. Vstala som a dala za seba Lisu s Christianom. Cúvala som k rohu miestnosti. Obzrela som sa či tam nikto nieje. Mason stál před námi a sledoval približovaciu sa Albertu. Mason sa proti nej rozbehol. Začal s ňou bojovať a ja som sa sústredila na ochranu našich morojov. Zrazu sa tu zjavila Rose a Kornéli. Pribehli ku mne a Rose sa postavila k nám. Kornélia zašla za mňa. Mason hravo zvládol Albertu. Po bitke sme odišli na ďalšiu hodinu. Toto však bolo iné. Bol to voliteľný předmět a Christian si vybral varenie. Hlavne nech mňa nepustia ku šporáku inak vyletí akadémia do vzduchu. „To nemyslíš vážne. Varenie? Ty si čo nejaký talianský šéfkuchár?“ uťahovala som si s Christiana. Zazrel na mňa: „Baví ma to. Človek sa při tom odreaguje. Príde na iné myšlienky“ Ako sa ukázalo varenie mala aj Lisa. Bola tam však aj mini Mia-tak ju nazvala Rose. A vystihuje ju to. Začula som jako si s kamarátkou šepká niečo jako krvavá štetka a pozrela na mňa. To od nej nieje pekné. Označenie krvavá štetka sa používa na dampýrky ktoré počas sexu dovolia morojským mužom aby s nich pili. A nazývajú sa tak aj dampýrky ktoré nie sú strážkyne. Sú to dampýrky ktoré sa rozhodli pre výchovu detí,pre rodinu. A pre rodinu sa rozhodla aj moja a Dimitriho mama.

Po konci vyučovania som s christianom zamierila do svojej izby po nejaké věci. Cestou som začula jako si niektorý ľudia šepkajú a obzerajú sa na mňa. Vošla som do izby a na stene som mala krvou napísané KRVAVÁ ŠTETKA. To už bolo na mňa priveľa. „Počkáš ma tu?“ nečakala som na Christianovú odpoveď a zamierila som do kúpelky. Zamkla som dvere a zo zásuvky pod umývadlom vybrala dobře známy předmět. Žiletku. Pred niekoľkými rokmi som

sa rezala. Bolo to tažké obdobie. A teraz po rokoch som to chcela spraviť zase. Vzala som žiletku do ruky a prešla ňou po koži na prelaktí. A potom znova a znova. Pozerala som jako krv steká na biele kachličky. Bolo to fascinujúce jako zo mňa opadával ten stres.

Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now