49.kapitola

78 6 0
                                    

POHĽAD KATII

Alkohol utlmil puto,ale vedela som že žije. Cítila by som ak by sa jej niečo stalo. "Do..." Rose kopla do steny. S Dimitrim sme sa na ňu pozreli: "Čo je?" "Niečo potlačuje puto. Cítim,že je pri vedomý,ale neviem sa jej dostať do hlavy" zaťala päste a ja som malo dojem,že to tu všetko rozmláti. Zamyslela som sa: "Ja stále cítim Korneliin strach. Kvôli alkoholu nie silno ale cítim." Rose na mňa s nádejou pozrela. Prišla mama: "Aj Adrian je preč."  Ten mi nechýba,ale ak zmizli všetci moroji čo používajú éter určite je za tím Viktor. Nikolaj. Nikolaj sa správal divne. Určite pracoval pre Viktora,kým sa nestratil aj on. Jasné,teraz to dáva zmysel. "Už ju necítim" zamrnčala som a plesla sa po čele. "Zmizli asi pred hodinou. Nemôžu byť ďaleko. Najviac v okruhu niekoľkých kilometrov. Svieti slnko. Museli zastaviť, a Viktor by nezvládol dlhé cestovanie. Prehľadáme všetky staré budovy,zruby,chaty, opustené dediny. Ostáva ešte pár hodín svetla. Musíme sa poponáhľať" povedal Dimka plán. "Pomôžeme" pridala sa sestra. "Zoženieme dobrovoľníkov v dedine. Určite pôjdu všetci chalani aby sa predviedli. A o pomoc požiadam aj Zmeja" vyhlásila som a odhodlane pozrela na brata. Vyzeral nahnevane: "V žiadnom prípade. Zmej je nebezpečný. A za túto láskavosť bude niečo chcieť." "To mi je jedno a Zmeja dobre poznám. Sorry,ale nemáme navýber. Musíme ich nájsť. Musíme. Neviem čo budem robiť ak to neprežijú. Ako budem zo sebou žiť? Zanedbávala som už dosť dlho moje povinnosti strážcu. Prišiel čas schopiť sa a konať" nesmiem dopustiť aby sa im niečo stalo.  Dimitri prikívol a všetci sme sa vybrali zohnať pomoc. Mama sa podujala,že kontaktuje kráľovský palác o situácii a že tu je Viktor.  Mohla by pomôcť aj Oksana. Alebo duchovia. Lisiny rodičia by určite pomohli,ale viem aké to je riskantné. "ideme za Oksanou" potiahla som Rose a utekali sme ku Oksane. "Oksana.." zakričali sme a lapali po dychu keď sme dobehli k jej domu. Oksana nebola prekvapená,že nás vidí: "Počula som o tom." Správi sa šíria rýchlo aj na pomery Baje. Rose ju požiadala o pomoc. "Môžem skúsiť vkradnúť sa do sna tvojej sestry. Ako hovoríte Lisa bude mať zrejme zablokovaný éter. K nej by som sa nedostala" Oksana vošla do domu. My sme už len museli čakať.

Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now