POHĹAD KATII
Ruku som si umyla a stiahla rukáv. Vyšla som z kúpelne a Christian sa na mňa pozrel. „Ostávame tu?“ opýtal sa a ja som prikívla. Ľahla som si na gauč a Christian si ľahol o kúsok ďalej. Už som začala driemať a nakoniec som na chvíľku zaspala. Prebudil ma až hluk při dverách. Dimitri rozrazil dvere. Okamžite om sala a skočila po ňom. „Christian zales do kúpelne“ zakričala som a dúfala že ma počúvne. Brat mi jednu vrazil-nie silno. Jasom ho kopla a zvalila ho na zem. Kolík mu priložila k srdci a bolo. Uznal že takýto úder by strigoia zabil. V tom vyšiel s kúpelne Christian a v ruke držal zaakrvavenú žiletku. Oou toto bude problém. „Prečo máš v kúpelni zakrvavenú žiletku?“ opýtal sa a nadvihol obočie. A on je čo? Moja matka že ma ypočúva? Neodpovedala som. „Ty sa režeš? Veď si s tím prestala“ do rozhovoru sa zapojil Dimitri. Chytil mi ruku a vyhrnul rukáv. Nebol pekný pohľad na dorezané zápestie. Potom pozrel na stenu za mnou. Zanadával po rusky a odišiel. Určite pôjde za Kornéliou a zavolá našej matke. Super..toto si ešte odskáčem.
Ďalší deň sme mali voľno a tak som sa vybrala za Kornéliou. Zastala som za rohom a zbadala jako sa Dimitri rozpráva s Kornéliou. Otočila som sa a vybrala sa preč. So sestroou sa porozprávam neskôr. Išla som do školského bufetu. Stretla som tam Masona. „Weasley nečakala som ťa tu“ usmiala som sa a prisadla si k nemu. „Ahoj Ruženka“ zazubil sa a chytil ma za predlaktie. Za to dorezané. Sykla som od bolesti. Znepokojene na mňa pozrel a vyhrnul mi rukáv:„Ako dlho to trvá?“ Pozrela som sa na stôl. Chytil ma za bradu a zdvihol mi hlavu tak aby som mu pozerala do očí. „Znova som s tým začala včera. Nezvládala om situáciu“ pozerala som mu do očí a videla v nich......lásku? Asi mi už preskakuje. „Už to nerob dobře? Ak sa budeš potrebovať s niekym porozprávať so tu pre teba“ mierne sa usmial.
Po debate s Masonom som sa vybrala do záhrad akadémie. Ľahla som si do trávy a pozrela sa na tmavú oblohu posiatu hviezdami. Ako som tak pozerala na oblohu niekto si ku mne sadol. Kornélia.
Karin & Kornelinka
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...