11. KAPITOLA

146 9 0
                                    

Pohled Kornélie

To co mi právě Katia řekla mi vyrazilo dech „To si ze mě děláš srandu , že jo?“ nevěřila jsem ji.Katia mlčela na znamení ,že to myslela vážně „Nemůžete se nikam vloupat!Poprosíme Dimitrie“ řekla jsem trochu víc ostře než jsem chtěla „To v žádném případě.Pokud to řekneš soudruhovi tak jsme mrtví“ vložila se do toho Rose „Neříkej mu tak“ vyštěkla sem na ní.Mám snad pocit ,že se všichni zbláznily „Kornélie uklidni se prosím“ položila mi sestra ruku na rameno „Ne.Proč si získat informace jednoduše od bratra když můžeme porušovat pravidla ,že?“ vyštěkla jsem znovu „Kornélie“ začala Lissa „Nechci nic slyšet.V tomhle s vámi nejedu“otočila jsem se na patě a zamířila na hodinu historie. Nevím co se to semnou děje.Poslední dobou jsem příšerně náladová. Chvíli sem šťastná se svojí sestrou a pak mi něco řekne a já vyletím jak papírový čert.Ani sem si nevšimla ,že jsem za sebou měla svůj stín jménem Rose.Snažila se na mě mluvit,ale já jí neposlouchala.Poslední dobou jsme se sbližovali ,ale nazváním mého bratra soudruhem jsme si to pokazili.Dimitri už mi říkal ,že se mu to nelíbí a tak už by se mělo zakročit.

Sedla jsem si na své obvyklé místo a vedle mě se ihned objevil Adrian „Ahoj krásko“ zasmál se „Kdopak tě tak rozparádil?“ zeptal se a obtočil kolem mě svou ruku „Nikdo“setřásla sem ho „Mám ten pocit nebo nemáš éter pod kontrolou“ řekl bez zájmu „Jakej zase éter?Já neovládám éter“řekla jsem a to naštvání se mi začalo vracet „Uklidni se.“chytil mě za ruku.Nechala jsem ho ,protože mě to trochu zklidnilo „Proč si myslíš ,že ovládám éter?“nechápala jsem „Nenalhávej si, že ne“šel na to pomalu „Nestalo se ti náhodou něco neobvyklého?“ byl najednou tak jemný tak opatrný „Možná“ zašeptala jsem sama spíše pro sebe.Potom už nikdo nic neřekl ,protože jsem nechtěla mluvit při výuce.Když jsem se otočila všimla jsem si, že o dvě lavice za mnou sedí Christian.Porozhlédla jsem se po třídě a viděla svojí sestru ,která propalovala Adriana pohledem.Nejdřív jsem si nevšimla ,proč je její pohled tak nenávistný ,ale vzpomněla jsem si, že Adrian mě stále držel za ruku.Na ukázku svého vzdoru jsem ho nechala držet mě za ruku celou hodinu.Po zvonní jsem se vypařila ze třídy ,ale před tím jsem si všimla ,že Katia zamířila za Adrianem.

Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now