Pohled Kornélie
Celý den mě mrzelo ,že jsem se nemohla s Jevou potkat.Večer morojsekého času mě však rozveselilo, když zavolala.Zalezla jsem instinktivně do Adrianova pokoje ,když jsem chtěla jít k sobě.Měla jsem takovou radost že s ní zase mluvím „A jak se máš babi?“ ptala jsem se z vesela „Dobře zlatíčko“ věděla jsem,že se usmívá.Povídali jsme si dlouho do noci ,ale pro jevu bylo brzy ráno lidského času.Já sem si stále nějak přehazovala doby spánku.Spala jsem ,kdy se jen dalo „Tak jo .Zítra se uvidíme ,ale teď by si měla jít spát“ řekla milým hláskem „Dobře babi“ přitakala jsem ,protože se na mě začínala podepisovat únava. A Adrian právě stál ve dveřích svého pokoje a s úsměvem mě sledoval všimla jsem si ho až když jsem se s Jevou loučila „Tak dobrou noc babi“ vydechla jsem „Dobrou noc“ zastavila hovor a já se podívala na Adriana ,kterj se na mě jen culil „Co je?“ nechápavě sem se musela zeptat „Úplně záříš“ vydechl a přešel k posteli kde jsem seděla na peřině v tureckém sedu.Rozmotala jsem nohy a přitáhla si ho k sobě.Vůbec se nebránil a políbil mě.Po chvíli se odtáhl celý zadýchaný „Budeš spát u mě?“ zastrčil mi pramen neposlušných vlasů za ucho „Nevím jestli je to dobrý nápad“ zauvažovala jsem „Katie to hrozně vadí a nechci jí být přítěží“ vydechla jsem sklamaně.Moc dobře vím ,že sestra nemá ráda Adriana ,a proto se snažím dělat menší ústupky ,ale doufám ,že si na sebe brzy zvyknou a já budu moc být s Adrianem pořád „Ta ale dnes spí u Masona.Myslím ,že pokud bude s Asfordem tak na tebe moc myslet nebude“ zašklebil se „Nechci ryskovat“ dala jsem mu pusu na čelo „Tak dobře“ chápavě ustoupil.Zajímalo by mě ,kde se to všechno bere.Dřív byl arogantní a namyšlený královský lomeno alkoholik a kuřák ,a teď minimálně kuli mě týden nepil ani nekouřil, dokonce je milý a pozorný.Myslím ,že mám na něj dobrý vliv „Takže jdeš spát?“ pohladil mě po tváři „Asi ano“ opřela jsem se o jeho ruku „A dostanu pusu na dobrou noc?“ zeptal se ,když jsem vstala z postele a on mě akorát chytil za ruku.Protočila jsem očima a sehnula jsem se k němu ,že ho políbím.On mi něžně polibek oplácel,ale pak mi dal ruce kelem pasu a strhnul mě k sobě na postel a zavalil mě celou svou váhou ,abych nemohla utéct „Adriane“ vydechla jsem celá zadýchaná z našeho polibku „Už mě pusť“ zasmála jsem se „A to chceš ?“ zašeptal „Ne ,ale musím“ řekla jsem s falešnou přísností „Tak dobře“ vydechl zklamaně .Vlepila jsem mu pusu na tvař a odešla do svého pokoje.V obýváku jsem potkala Katiu ,která tam na mě zjevně čekala ,ale koukala někam do stěny.Vsadila bych se ,že je u mě v hlavě.Dotkla jsem se jejího ramene a ona se na mě zahanbeně podívala „Promiň nechtěla jsem tě kontrolovat ,prostě si mě do sebe vtáhla“ omlouvala se mi „V pořádku“ zasmála jsem se „Děkuju ,že to pro mě děláš ,ale nemusíš to dělat jestli chceš být s ním“ znechuceně kývla směrem k Adrianově pokoji a pak se zasmála „Pro tobe to udělám“ vydechla jsem a pak jsme se objaly.
Karin & Kornelinka
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...