52.kapitola

155 7 0
                                    

Pohled Kornélie

Cesta autem byla skvělá.Katia zřejmě konečně pochopila jak to mezi mnou a Adrianem je.Dokonce mi řekla ať si sednu za ním.Nemusela mi to říkat dvakrát a už sem okamžitě seděla u něj.Pevně jsem ho objala ,protože při záchrane akci jsem ho skoro neviděla „Chyběla si mi“ políbil mě do vlasů a já si spoměla ,že ho tenkrát pěkně udeřili do tváře.Koukla jsem se na něj a dotkla se jeho tváře „Kornélie“ vydechne smutně „Ano?“ zeptám se jemně „Nedělej to. Zbytečně ti bude špatně“ pohladí mě po tváří „Pro tebe udělám cokoliv“ srdčitě sem se usmála „Já pro tebe taky ,ale tohle si chci nechat“ zasmál se a ukázal si na modřinu pod okem „Cože?“ nechápavě jsem na něj koukla „Je to můj odznak cti“ zasmál se.Protočila jsem očima „Ty si můj ritíř“ políbila jsem ho „Bude ti vadit ,když půjdu spát jsem unavený“ řekl po krátkém polibku „To víš že nevadilo“ zašeptala jsem.Odepnul si pásy a hlavou si mi lehl do klína „Když tak mě chytej“ zasmál se „Jasně“ pohladila jsem ho po rameni „Miluji tě“ zašepta „Taky tě miluju“ políbím ho do vlasů „Dobrou noc“ vydechne a zavře oči „Dobrou noc“ chytím ho za ruku a on pomalu usíná.Otočila jsem se na sestru a poslala ji po myšlenkách správu.Přikývla a pak se opět otočila na Masona ,který ji držel v náručí ,ale šlo vidět ,že i on usíná.

Poslední dny v Baje byly ,krásné.Vůbec se mi nechtělo odjíždět,ale byl čas.Královna nám zařídila jeden velký dům pro nás všechny.Bylo to od ní velmi pěkné gesto.Zdá se že Taťána má mě i Lisu docela v lásce a tak tohle pro ní byla maličkost.Těším se do nového domova ,ale nechce se mi od nevlastní rodiny. Nikomu z nás se nechce „Bude se mi stýskat babi“ objala jsem znovu Jevu „Teď můžeš přijet kdykoliv.Škola už tě nedrží má drahá“ zašeptala mi. „Mám tě ráda babi“ z očí už mi tekly proudy slz.Nebyla jsem sama Katia brečela stejně jako já i Dimitri už měl nakrajíčku.Nezbývalo už nic jiného než nastoupit do auta a jet do nového domova.

TAK TOTO BOL POSLEDNÝ DIEL. SME RADY ŽE STE TO S NAMI VYDRŹALI :3 V NAJBLIŽŠEJ DOBE ZAČNEME PÍSAŤ POKRAČOVANIE

-Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now