POHĽAD KATII
Nabudúce asi sestru niečom ovalím a potom z nej vytiahnem tú temnotu. Potom som ju nechala odpočívať a vybrala sa preskúmať kráľovský dvor. „Ahoj. Nechceš spoločnosť při túlaní?“ opýtala sa Rose a ja som prikývla. „Kde je Lis?“ spýtala som sa a videla že Rose sa hnevá. Ani na mňa nepozrela: „Tá kráľovská mrcha sa z ňou zavrela v salóne.“ Bolo až smiešne ako to Rose štve. Na chodbe sme zbadali Oscara-Lisinho kocúra. Rose na neho škaredo zazrela. Ja som sa ho pokúsila zobrať na ruky aj keď bez úspechu. Z nejakého dôvodu zvieraá nemaju radi dampýrov. A odniesla si to moja ruka. Oscar ma poškrabal a zahrizol sa mi do ruky. Ja som ho omylom hodila na Rose. Tá zvrieskla a keď poškriabal aj ju hodila ho na zem a leteli sme od neho na kilometre. „Sprostá mačka“ mrmlali sme si obe a zazerali či za nami nejde ten sprostý kocúr. Našťastie nešiel. Pozrela som na moju krvavú ruku a potom na Rosinu trošku potrhanú a krvavú blúzku: „Sprostý kocúr. Nečakala som že nás doriadi až takto. Prečo nás nemá rád? Hovädo jedno.“ Pozreli sme na seba a rozosmiali sa. „Ale bolí to poriadne“ povedala Rose a dotkla sa poškriabaného brucha. Oscar má zrejme poriadne ostré zuby. Ruka mi ešte stále krváca. „Asi by sme si to mali vydezinfikovať“ zamyslene povedala Rose a pozrela na mňa. Usmiala som sa: „To zvládneme aj samé. Poď nájdeme nejaký chľast.“ Ako inak naša zastávka bola u Adriana. „Ahoj dampýrky“ uškrnul sa a pustil nás do domu. Potom si všimol jako vyzeráme: „Kto vás takto skatoval? Oscar?“ Keď sme neodpovedali len sa usmial a doniesol nám nejaký alkohol a vatu. Namočili sme si vaty do alkoholu a priložili to na rany. Štípalo to poriadne. Občas som sykla pretože ma oskar pohrízol dosť hlboko. Rose na tom bola lepšie. Síce mala doškriabané brucho,ale nejajkala tak jako ja. „Maj sa Adrian!“ zakričala som a tresla dverami. S Rose sme si ľahli na trávu pred palácom. Práve sme rebelovali. Bola „noc“ a tak by sme mali spať. Na konci môjho zorného poľa som zazrela jako sa k nám niekto blíži: „Asi strážcovia. Zdrhaj!“ Rose sa postavila,vytiahla ma na nohy a utekali sme ako o život. Zastavili sme sa až na našej izbe. Pozrela som von cez okno. Môj brat sa o niečom rozprával z dvoma strážcami. Ale na tom nezáležalo. O pár hodín sme totiž mali odletieť do Moskvy a s tamať vlakom na sibír. A potom na chatu. A možno príde aj niekto z rodiny. Len dúfam že nepríde mama lebo tá by ma zabila za to prechádzajúce chľastanie. A asi by nemala problém zabiť aj Lisu,Christiana,Adriana a aj Masona. Toho by zabila za to že sme spolu. Zrejme budú nepríjemné otázky ak príde. Zo zamyslenia ma vytrhol rachot padajúceho kufra na zem. Rose si už balila věci. A tak som usúdila že by som sa mala zbaliť aj ja. Za hodinu som našla všetky věci ktoré boli pomiešané všade po izbe. Vyšli sme von akurát včas. „Nezabudni si uzavrieť myseľ“ pripomenula mi Rose a ja som už išla k sestre. „Ahoj“ pevne ma objala. „Čo sa ti stalo s rukou?“ pozrela na obviazanú ruku. Len som pokrútila hlavou: „Tak trošku ma dokatoval Oscar.“ Zasmiala sa a išli sme si sadnúť.
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...