14.KAPITOLA

123 6 2
                                    

POHĽAD KATII

Otvorila som oči. Zbadala som sestru. Tá sa na mňa usmiala a padla na zem. Videla sok jako při mne kľačí Dimitri. Vedľa stála Rose. „Nemyslela som,že to dopadne takto..“ zašepkala som a do očí sa mi drali slzy. Dimitri ma pohladil po tvári: „Na tom teraz nezáleží. Porozprávame sa neskôr. Teraz potrebujete ísť obe doo nemocnice. Zvládneš ísť sama?“ Prikívla som. Rose mi pomohla vstať a podopierala ma. Dimka vzal Korneliu na ruky a všetci sme sa vybrali do nemocnice.

Doktorka skoro zošalela keď nás uvidela. Ja som sice nemala žiadne povrchové zranenia,ale nechala si ma tam na pozorovanie. S Korneliou to bolo horšie. Ani po hodinách sa neprebrala. Dali mi infúziu ale ležať ma nedonútili. Sadla som si k sestrinej posteli a chytila ju za ruku. „Je mi to ľúto. Nechcela som aby to takto dopadlo“ viem že ma teraz nepočuje,ale ja som jej to potrebovala povedať. Po chvíľke prišiel Dimiri a spolu s ním aj Rose. „Ako ste na tom?“ opýtala sa Rose a sadla si na stoličku vedľa mňa. „Myslím,že budeme v poriadku“ mierne som sa usmiala. Dimitri kívol aby som išla za ním a odišiel na chodbu. Vzala som stojan s infuzkou a išla za ním. Skôr jako stihol niečo povedať spustila som ja: „Je mi to ľúto. Nechcela som aby sa jej niečo stalo. Nechcem o ňu prísť.“ Už som plakala a Dimitri ma objal. „Neboj sa ona to zvládne. Má tuhý korienok. Tak jako aj ty“ usmial sa a zavolal na Rose, „poďme Rose,ideme. Nechajme im trochu súkromia.“ Rose okolo mňa prešla a objala ma. Potom už trielila preč pretože sa na ňu pozrel Diitri. Ja som si sadla ku sestre a čakala.

Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang