26.kapitola

103 6 0
                                    

Pohled Kornélie

Když jsme odcházeli od krmičů ,ak mi Rose řekla něco co mě vyděsilo „Normálně jsme se tam koupali a zničeho nic na nás zaútočili čtyři srigojové“ vyprávěla „To si ze mě děláš srandu? Jakto ,že se to dovídám až teď?“ nechápala jsem „Nepanikař všechno dobře dopadlo“ hrdě se usmála „Kde je Katia!“ říkala jsem slova zvlášť.Trochu mě naštvalo ,že mi to musela říct až Rose a né má vlastní sestra „No“ přemýšlela „Pravděpodobně u sebe.Včerejšk jí dal zabrat“ smála se tomu „Čemu se směješ?“ nechápala jsem „Kdybys jí viděla ,jak bojovala s kocovinou ,tak by ses smála taky“ navíc jsem už nečekala a vyběhla na dampyrskou kolej.Jakmile jsem doběhla k jejím dveřím úplně se mi změnila nálada.Už jsem nebyla naštvaná ,ale děsně jsem se o ní bála.Otevřela dveře a zmateně se na mě podívala.Na nic jsem nečekala a já se jí vrhla kolem krku „Díky bohu jsi v pořádku“ šeptala jsem jí do vlasů „Jo sem“ řekla trochu přiškrceně ,protože jsem jí svým obětím dusila.Pustila mě dovnitř.Nejřív jsem s ní mluvila trochu uraženě ,protože mi to ona sama ani neměla v plánu říct ,ale pak už jsme jen dělali kraviny.Trochu mě ,ale trápilo tak velká skupinka strigojů.To není obvyklé.Snažila jsem se to posunout v myslí ,ale stále to vycházelo na povrch „Nemysli na to“ řekla z ničeho nic „Jak ?“ zapomněla jsem na pouto.Jen se na mě chápavě usmála „Je to hrozné ,že mi vidíš do hlavy“ postěžovala jsem si „Ani ne“ zasmála se a já jí šťouchla do ramene „A co ty a Mason“ zvedla jsem obočí a pokusila se změnit téma.Vypadala ,že přemýšlí co může říct ,ale pak začala konečně mluvit.

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now