Kornélie
Katia je úžasná sestra.Vždy ví jak mi pomoct. Nemusíme mít pouto , aby věděla jak na to.Stačí pouze to ,že jsme sestry.Smali jsme se až do večera až jsme pak unavou obě padli na mém lehátku.Byla jsem ráda ,že zustala při mně.V noci jsem se vzbudila a potřebovala na záchod.Potichu jsem se vysoukala z lehátka a byla jsem ráda, že sem sestru nevzbudila.Vylezla jsem na chodbu ,kde mě příjemně ochladil chladnější vzduch.Asi bych to normálně nepocítila,ale teď mám na sobě krátkou růžovou košilku a přes to saténový župánek ,který nebyl o moc delší.Když jsem šla po chodbě všimla jsem si přetlapujícího Nikolaje „Je vše v pořádku?“ zeptal se milým hlasem,když mě zahlídl „Jistě“ přikývla jsem a zamířila na záchod.Když jsem vycházel z kabinky tak už tam Nikolaj nebyl.Však věc ,která mě překvapila byl Adrian stojící u okna na chodbě „Adriane?“ zašeptala jsem tázavě „Ahoj“ usmál se a celou si mě prohlídl.Trošku jsem zrudla.Takhle mě ještě žádný kluk neviděl.Přítáhl si mě k sobě a políbil mě do vlasu „Chyběla si mi“ zašeptal a rukou mě pohladil po zádech.Zvedla jsem hlavu a přitiskla svoje rty na jeho.Líbali jsme se na chodbě bůhví jak dlouho.Bylo to velmi příjemné odreagování od těch všech věcí.Když už jsme se přestali líbat tak jsme stáli jen tak v obětí a sleovali východ slunce „Měli bychom jít.Sme tu přes tři hodiny“ zasmála jsem se ,když mě začal pomalu líbat a svými polibky sjížděl po krku až k mé klíční kosti.Naposledy našel moje ústa a pak se ne mě smutně podíval „Tak dobrou noc“ políbil mě na čelo „Miluju tě“ zašeptala jsem a trochu od něj odstoupila „Ja tebe taky“ usmál se a sledoval jak odcházím.Když jsem vešla má sestra stále spala.Zalezla jsem k ní zpátky a zababušila se do deky ,protože mi začínala bát zima.Ani jsem si neuvědomila jak mě Adrianovo objetí a polibky zahřáli.Na naše polibky jsem myslela až do té doby dokud mě únava nepřemohla a já usnula.
Karin & Kornelinka
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...