POHĹAD KATII
Moja sestra mala nočnú moru a tak som ju mala aj ja. Niekedy fakt neznášam keď sa jej dostanem do hlavy. Prudko som otvorila oči. Mason ktorý sedel vedľa mňa sa mi pozrel do očí. „Kornélia“ tím som všetko vysvetlila a utekala za sestrou v zadnej časti lietadla. „Si vpohode?“ opýtala som sa keď som dobehla ku Kornelii. Sedel tam Ivaškov. Myslela som že ho roztrhnem. Kornelia bola rozrušená a nikde vzadu jej mysle bola temnota. Trochu som jej preniesla do seba. Adrian sa na mňa pozrel. Vidí aury tak neviem čo práve videl. Ale zrejme to bolo dosť strašidelné pretože sa tváril divne. „Hej som v pohode. Bol to len zlý sen“ Kornelia sa usmiala a ja som cez puto skontrolovala jej emócie. Hovorila pravdu. Tá temnota už ustúpila a ona sa cítila lepšie. A tak som si odišla sadnúť,ale Adrian ma zastavil: „Viem čo si spravila. Nerob to častoinak ti to ublížy. Temnota sa v tebe bude hromadiť a ty jedného dňa vybuchneš a spravíš niečo čo môžeš oľutovať. Nerob rovnaké chyby.“ Otočil sa a už ho nebolo. Rovnaké chyby? Čo tím myslel. Že by aj on mal niekedy svojho tieňom pobozkaného strážcu alebo strážkyňu? A ak áno čo sa s ním/s ňou stalo? Musím sa ho na to niekedy opýtať. Sadla som si k Masonovi a pozerala von oknom. Mason po čase odyšiel za Christianom a ku mňe si saddol Dimka. „Ahoj“ povedal keď si sadal na sedadlo vedľa. „Ahoj“ odzdravila som zamyslene. Pozrel na mňa: „Tak dobře. Von s tím. Čo sa deje?“ A do prdele. Môj brat ma pozná od A po Z. „S Korneliou máme puto. Presne tak jako Lisa a Rose,“ vedel dobře skrývať emocie a tak som nevdela čo si myslí, „Stalo sa to keď ma napadol ten strigoi. Umrela som a Kornelia ma priviedla späť do světa živých. Teraz sa v nej dôsledkom používania éteru tvorí temnota ktorú ja vstrebávam. A bojím sa čo sa stane ak sa vyplní to čo mi povedal Adrian.“ Diitri sa nad tím zamyslel. Chcel iečo povedať ale ja som bola rozrušená a nejak spustila bariery v mojej hlave a všade som uvidela duchov. Vystrašene som vyvalila oči. Začala som okolo seba mávať rukami: „Choďte preč. Prosím choďte preč...“ Začala ma strašne bolieť hlava. Vnímala som jako Dimka niečo kričí a potom som zbadaa Rose a Korneliu. Ďalej si nič nepamätám pretože som upadla do bezvedomia.
YOU ARE READING
Two sisters on Vampire Academy
FanfictionPríbeh je o dvoch sestrách s akadémie svätého Vladimíra. Majú terénne skúšky a to ako sú popriraďované nečakal nikto. Na akadémiu prichádza Adrian Ivaškov. Medzi Katiou a Masonom sa začína vyvíjať láska. Dievčatá prežívajú na akadémiu kopu srandy,do...