7. KAPITOLA

164 7 0
                                    

Pohled Kornélie

Myslela sem, že dneska umřu.O dnešku jsem si myslela,že neskončí.Naštěstí pomalu končil.Pomalu začalo svítat a tak jsem si zalezla do postele.Rose si lehla na malou pohovku v mém pokoji a lehce podřimovala.Já sem se snažila spát,ale stále sem nemohla usnout.Stále jsem měla zvláštní pocit z Katii.Neměla jsem co dělat a tak sem potichu šla do své koupelny.Nevím jakým zázrakem se mi to podařilo ,ale Rose sem nevzbudila.Rozsvítila jsem světlo v koupelně a do dlaní si napustila studenou vodu ,kterou jsem si pak utřela obličej.Uznala jsem ,že to bylo málo a nijak mi to nepomohlo.Napadlo mě, že si tuto neprospanou noc alespoň trochu zkrášlím .Zalezla jsem si do sprchy a nechala si téct horkou vodu po celém těle.Postupně se mi uvolňovaly svaly a stejně tak já.Z mého klidu mě vytrhlo zaklepání „Kornélie?Je vše v pořádku?“ volala pře dveře Rose „Jo. Dej mi minutku“volala sem ze sprchy.Zabalila jsem se do ručníku a podívala se do zrcadla.Oblékla jsem se a nakonec vyšla z koupelny „Stalo se něco?“ starala se Rose, která seděla ne mé posteli „Ne“ pokusila jsem se o úsměv „Dobře.Tak jdi ještě spát“ vstala z mé postele.Lehla sem si a zavřela oči.Rukou jsem nahmatala lampičku na nočním stolku a zhasla světlo.Popravdě říkám ,že jsem se snažila usnout ,ale nešlo to.Do rána jsem se pouze převalovala.Když jsem vstala Rose spala ,ale ne dlouho.Mé dveře se rozrazily a tam stál strážce Stan Alto převlečený za strigoje.Okamžitě se ke mně snažil dostat ,ale jakmile se trochu přiblížil, všimla jsem si,že Rose udělala malý pohyb rukou ,který mi dával znamení ,že nespí.Když už byl u ní , Rose vymrštila a náznakem zabodla neznámému strážci kůl do srdce.Strážce byl její reakcí překvapen a uznal to za dobrý tah.Trochu nuceně jí pochválil a pak odešel.Přemluvila jsem Rose ,aby si dala předem sprchu.Naštěstí už je pátek.Po zítřku budou mít novicové den volna a já budu moct být se svou sestrou.Jakmile byla Rose hotová zamířily jsme na snídani.Samozřejmě už všichni věděli o raním útoku a zajímali se jak a co Rose udělala.

Karin & Kornelinka

Two sisters on Vampire AcademyWhere stories live. Discover now